• 178.412 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.702 actors
  • 9.378.566 votes
Profile

Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

@filmzoekert: en ook niet Empire of The Sun vergeten

Minotaures

• 7810 messages
  • 2538 votes

filmzoekert wrote:

Bedankt! Wat is dé aanrader? The bridge on the River Kwai?

Klassieke, topfilm.

FilmFreakDimi

• 135 messages
  • 512 votes

Nogmaals:

Ik zoek nog steeds films met hetzelfde 'onderwerp' als bijvoorbeeld the inbetweeners of the hangover.

Met dus een 'vakantie', waarbij zich dingen afspelen.

Kan iemand me daarmee helpen?

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Eurotrip

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

bierbak

• 390 messages
  • 0 votes

Vacation (1983) heb ik persoonlijk altijd al een erg geestige road-trip/ "vakantiekomedie" gevonden. Laat je niet afschrikken door de alternatieve bijvoegsels 'National Lampoon', het is nog 1 van de films die écht grappig waren. Sublieme persiflage op de Amerikaanse gezinscultuur en al zijn dwangmatig streven naar perfectionisme.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel

Joyceee

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Toplijsten en favorieten > alleen films over geesten:

Hoi!

Ik ben op zoek naar echte enge films over geesten (zolang ze niet ouder zijn dan vanaf1999)

Ik en mijn vriend hebben nu al zoveel films gezien dat we nu echt geen film meer kunnen vinden om te zien kunnen jullie ons helpen?:P

bierbak

• 390 messages
  • 0 votes

Fragiles (2007), The Amityville Horror (2005), La Monja (2005) en Drag me to Hell (2010) schieten me te binnen. Maar ja, die heb je 9 kansen op 10 al gezien dus...

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Misschien Noroi?

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Misschien ook Grave Encounters

Was ook wel redelijk spannend.

La Monja lijkt mij ook wel leuk ga ik binnenkort ook is bekijken.

THx Bierbak

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Mirrors is ook nog wel ok.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3232 votes

Leuke vermakelijke jaren 80 films in de stijl van Outrageous Fortune en Adventures in Babysitting.

Maar wil alle aanraders en met name jaren 80 comedy films wel horen

The Beast

• 182 messages
  • 142 votes

In Overigen > Algemeen > Hulp nodig vinden horrorfilms:

Ik ben op zoek naar nieuwe goeie horrorfilms, nu heb ik er al een hoop gezien en lijkt het alsof ik er geen meer kan vinden, het liefst films van deze tijd, niet te oud, goeie special effects enzo.

Het liefst met geesten maar als je suggesties hebt zonder zie ik die ook graag aub.

Een lijstje met films die ik heb gezien, kan zijn dat ik er een paar gemist heb natuurlijk.

1. The ring

2. The Grudge

3. The haunted in conneticut

3. The Amityville horror

4. One missed call

5. The Sixth Sense

6. Devil

7. Drag me to Hell

8. Insidious

9. The eye

10. Gothika

11. Blair wich project

12 paranormal activity

13. Mirrors

14. Nightmare on elm Street

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

The Beast wrote:

In Overigen > Algemeen > Hulp nodig vinden horrorfilms:

Ik ben op zoek naar nieuwe goeie horrorfilms, nu heb ik er al een hoop gezien en lijkt het alsof ik er geen meer kan vinden, het liefst films van deze tijd, niet te oud, goeie special effects enzo.

Het liefst met geesten maar als je suggesties hebt zonder zie ik die ook graag aub.

Een lijstje met films die ik heb gezien, kan zijn dat ik er een paar gemist heb natuurlijk.

1. The ring

2. The Grudge

3. The haunted in conneticut

3. The Amityville horror

4. One missed call

5. The Sixth Sense

6. Devil

7. Drag me to Hell

8. Insidious

9. The eye

10. Gothika

11. Blair wich project

12 paranormal activity

13. Mirrors

14. Nightmare on elm Street

Misschien Emergo (2012) die heeft mij goed verrast.

beavis

• 6628 messages
  • 14803 votes

Mescaline wrote:

Leuke vermakelijke jaren 80 films in de stijl van Outrageous Fortune en Adventures in Babysitting.

Maar wil alle aanraders en met name jaren 80 comedy films wel horen

los van de highschool comedies, die groot waren in dit tijdperk, en alle aanverwanten zoals de films van savage steve holland en die van het groepje acteurs dat tot de "brat pack" gerekend mag worden (anthony michael hall, judd nelson, emilio estevez, molly ringwald, ally sheedy, jami gertz, demi moore, kiefer sutherland, rob lowe, andrew mccarthy, james spader en john cusack).

zijn dit wel enkele favorieten:

The Secret of My Succe$s (1987)

After Hours (1985)

Into the Night (1985)

Big (1988)

Wellicht iets verder van de twee titels die je noemt verwijderd, maar essentieel als het gaat om jaren80 comedy uit de US zijn ook de films van een groepje komieken/acteurs als dan aykroyd, steve martin, john candy, bill murray, chevy chase die veel in elkaars films speelden en vaak ook een link met Saturday Night Live hadden; waarbij ook tom hanks en eddie murphy wel genoemd moeten worden.

Coming to America (1988) behoort ook tot mijn persoonlijke top van de jaren80-comedies!

en deze Real Men (1987) is redelijk uniek, misschien niet helemaal wat je zoekt, maar een absolute favoriet

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Misschien heb ik het al eerder gevraagd maar:

Ik ben opzoek naar een gelijk soort film als Grave encounters.

Gewoon een lekkere spannende film met geesten.

Het liefst Amerikaanse films.

Weet iemand wat?

annonymuze

• 7 messages
  • 14 votes

In Film > Genres en landen > Avontuur films:

Hi,

Ik ben op zoek naar films zoals de genre van king Arthur. Kunnen jullie mij tips geven? Als het goed is was er al een soortgelijk film dit jaar uitgekomen, ik heb me suf gezocht maar kon niet op de titel komen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2538 votes

A Knight's Tale

Kingdom of Heaven

El Cid

Spartacus

Gladiator

Braveheart

The Last Legion

Eagle

Centurion

Liefje12

• 76 messages
  • 59 votes

In Film > Algemeen > Weet iemand nog een leuke Horror?:

Goede avond,

Ik had een vraagje, ik verveel me heel erg en heb ontzettend veel zin in een horrorfilm! Maar ik kan zo snel niet op een leuke horror komen dus ik vroeg me af of iemand nog tips heeft voor mij!:)

Het maakt me niet zo veel uit wat voor een soort horror het is Het liefst een beetje een onbekenden .. Nou ik hoop dat iemand nog een leuke tip heeft voor mij! Moet voor morgen avond ook nog een leuke film hebben dus maar ben de laatste tijd een beetje inspiratieloos

goelian

• 217 messages
  • 323 votes

Insidious (2010), Psycho (1960) en [Rec] (2007)

Liefje12

• 76 messages
  • 59 votes

uhmm [Rec] ga ik morgen dan kijken al ontzettend veel over gehoort.. maar nog nooit aan toe gekomen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2538 votes

Dog Soldiers, The Descent, The Fly, The Thing... Case 39, Mirrors, Drag Me to Hell.

migeju

• 16 messages
  • 0 votes

hallo

ik ben op zoek naar een film over ontvoernig

een meisje dat ontvoerd word (weet niet meer percies)

maar dat meisje moet steeds verhuizen aan het einde komen ze op school bij iedereen dna test doen en komen ze er achter dat dat meisje is die onvoert is

wie kan mij helpen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Weet iemand nog een paar degelijke Nederlandse films? Na o.a. Ik ook van jou te hebben herzien wil ik wel wat meer NL films zien. Heb er volgens mij nog niet veel gezien, vooral de 'oudere' films niet.

Oh, geen Costa en Volle Maan ofzo graag.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Simon, Lek, Karakter, Stille Nacht, Wilde Mossels, Zwartboek, De Lift en Cloaca zijn wel films die je kan aanraden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Karakter, Wilde Mossels en Cloaca nog niet gezien. Ga ik eens proberen! Dankjewel.

migeju

• 16 messages
  • 0 votes

hallo

ik was al lang op zoek naar deze film

ik ben op zoek naar een film over ontvoernig

een meisje dat ontvoerd word (weet niet meer percies)

maar dat meisje moet steeds verhuizen aan het einde komen ze op school bij iedereen dna test doen en komen ze er achter dat dat meisje is die onvoert is

wie kan mij helpen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.