- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Mezelf
-
- 288 messages
- 204 votes
Ik zoek films als:
Dus komedies van deze tijd die echt heel flauw zijn, maar wel leuk. Daarom deze lijst om aan te geven wat een beetje mijn humor/niveau is. Wat belangrijk is, is dat ze niet te ver het verleden ingaan
Alvast bedankt.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2538 votes
Get Him to the Greek, Project X, A Good Old Fashioned Orgy en Van Wilder (2 delen van).
Nog erbij: The 40-Year Old Virgin, Date Night, Horrible Bosses, Crazy, Stupid Love. en The Change-Up.
Niet alle films komen overeen, maar het zijn wel leuke komedie's.
bgwtf
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik zoek soortgelijke films: Ghost Recon Alpha - Official HD Film - YouTube
Alvast bedankt!
Mezelf
-
- 288 messages
- 204 votes
Get Him to the Greek, Project X, A Good Old Fashioned Orgy en Van Wilder (2 delen van).
Nog erbij: The 40-Year Old Virgin, Date Night, Horrible Bosses, Crazy, Stupid Love. en The Change-Up.
Niet alle films komen overeen, maar het zijn wel leuke komedie's.
Dankje, alles al gezien behalve Project X. Thanks for the reminder! Ga ik meteen binnen halen! Voor de rest zijn dat wel komedies waar ik van houd, helaas al veel gezien waardoor er weinig overblijft. Maar bedankt voor de moeite!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2538 votes
Ik zoek soortgelijke films: Ghost Recon Alpha - Official HD Film - YouTube
Alvast bedankt!
Lastig, want het is een officiële korte film van een spel. Je zou dan richting de special forces, seal, delta force, rangers, SAS, GIGN-films moeten kijken.
Neem voorbeeld aan Tears of the Sun, The Assault, Elite Squad, Special Forces, The Hurt Locker, Green Zone, Black Hawk Down, Act of Valor, Age of Heroes, The Marksman, Behind Enemy Lines.
johnny5
-
- 16 messages
- 0 votes
Liever geen stoner komedies, maar vervolgens wel zelf Harold & Kumar noemen
Ik noemde er een aantal om jullie voor te zijn. Het zijn bijna altijd stoner/comedy films met het thema ''een bizarre nacht/dag''.. harold and kumar, pineapple express, dude where's my car, the hangover, superbad.
Bedankt voor alle films. Helaas is niets van het niveau After Hours.
..Coen films zijn niet mjin ding
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Films die zich in een nacht afspelen. De persoon of een groepje jongeren komen in allerlei rare situaties terecht met bizarre personages.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik zoek kortfilm-omnibussen, liefst met segmenten van tussen de 5 en 10 minuten. Paris je t'aime, dat soort dingen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Dat zijn er zoveel, ik denk dat ik er een apart topic voor zal openen.
Was dat altijd al van plan, maar zal het nu vast doen. Titels gegroepeerd.
ibendb
-
- 5038 messages
- 3225 votes
Deze keer ben ik op zoek naar erg goede Musicals. Niet zoals High School Musical, maar eerder als Hairspray: Luchtig en feel-good. Maar dit mag ook à la Phantom of the Opera of Les Mis zijn: Ontroerend, spannend of echt drama.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ik ben totaal niet thuis in het genre, maar ik vond Singin' in the Rain heel erg leuk. The Wizard of Oz was ook wel aardig. En ik zag onlangs nog een stukje op TCM van On the Town, zag er ook wel aardig uit.
migeju
-
- 16 messages
- 0 votes
hoi ik vier morgen een meidenavon en moet nog wat films hebben(heb er al zo veel gezien)
wie heeft nog wat tips
geen
mean girls en zo
beetje niet zoo bekenden films
migeju
-
- 16 messages
- 0 votes
hoi ik vier morgen een meidenavon en moet nog wat films hebben(heb er al zo veel gezien)
wie heeft nog wat tips
geen
mean girls en zo
beetje niet zoo bekenden films
heeft er iemad wat ideen
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hier staat misschien wat tussen. Film >> Genres en landen >> Meidenfilms
migeju
-
- 16 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:
Hier staat misschien wat tussen. Film >> Genres en landen >> Meidenfilms
heel erg bedankt en nog een klein vraagje weet iemand een enggen thriller maar niet te eng (zijn mensen die er niet egen kinnen :s) maar ik wil toch een beetje griezzel hebben ....
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:
heel erg bedankt en nog een klein vraagje weet iemand een enggen thriller maar niet te eng (zijn mensen die er niet egen kinnen :s) maar ik wil toch een beetje griezzel hebben ....
voor een meidenavond dan zou ik geen betere kunnen bedenken dan The Descent 
migeju
-
- 16 messages
- 0 votes
voor een meidenavond dan zou ik geen betere kunnen bedenken dan The Descent 
echt erg bedankt die ga ik een keer allen kijken (zijn mensen die die te eng vinden:( )
maar tips zijn welkom echt niet te enge
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Scream (1996) al gezien? Zit nog een beetje humor in ook.
speedy007
-
- 110 messages
- 40 votes
Weet iemand van jullie misschien nog een paar recente nederlandse Titels zoals:
Nachtrit, Doodslag etc..
Waar toch goede actie en verhaal inzit. Hopelijk komen er een paar boven water.:)
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Lek & De Dominee, zie ik toevallig in mijn kast.
Cop vs Killer kun je misschien nog online zien (Telefilm)
speedy007
-
- 110 messages
- 40 votes
Bedankt!
Meteen 2 titels in de goeie richting, mooie kastindeling heb je 
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
All the Boys Love Mandy Lane
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
Zijn er mensen die nog films kennen in de genre van : Journey 2: The Mysterious Island (2012) of King Kong (2005) of Raiders of the Lost Ark (1981).
Ik zoek dus films die zich afspelen op tropische en mysterieuze eilanden.
alvast bedankt.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
The Beach (thriller)
en natuurlijk The Pirates quadrilogie
Eventueel:
Seven Days, Seven Nights (komedie)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Als je boven bij "zoek bericht" eiland intypt heb je misschien ook nog wat tips.