• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.234 votes
Profile

Films die ze wél mogen remaken

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Zou je niet beter een slechte film nemen waarvan het niet erg is als de remake wederom slecht is?

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Eem goeie film waarvan de remake goed is is toch ook geen probleem. Als het de zelfde film is, maar dan betere effecten, zou het een geweldige film worden. Maar het was zo maar iets...

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Zie niet zo hoe Poltergeist veel beter zou kunnen. Prima effecten ook.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

En je zou slachtoffer kunnen worden van het 'Psycho' effect.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Even iets heel anders, maar ik pleit voor een remake van de Pippi Langkous films. Als je ooit een Pippi-vhsje hebt gedraaid (voor je kind) dan weet je wat ik bedoel. Afschuwelijke nasynchronisatie, lelijke, fletse kleuren en houterig acteerwerk. Terwijl de verhalen op zich een erg leuke en mooie verfilming moeten kunnen opleveren.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ik heb het liever weer over Poltergeist.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Dustyfan wrote:

Even iets heel anders, maar ik pleit voor een remake van de Pippi Langkous films. Als je ooit een Pippi-vhsje hebt gedraaid (voor je kind) dan weet je wat ik bedoel. Afschuwelijke nasynchronisatie, lelijke, fletse kleuren en houterig acteerwerk. Terwijl de verhalen op zich een erg leuke en mooie verfilming moeten kunnen opleveren.

Inderdaad, de originele honderden keren gekeken toen ik klein was volgens mij, Pippi Langkous verjaardagsfeestje gegeven en het boek is ook leuk. Zou geremaked mogen worden op een mooie manier

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Ik vind de kleuren van de originele Pippiseries juist geweldig. Zou wel willen dat ze hier ondertiteld te krijgen waren, want door die dubbinmgs lijkt het inderdaad allemaal behoorlijk kranterig geacteerd.

Kennen jullie dit?:

http://www.moviemeter.nl/film/12578

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

In '88 was er trouwens een Engelstalige remake.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Een remake van Taran en de Toverketel. Nu komt een remake van een tekenfilm niet echt veel voor. Deze zou wel leuk zijn, omdat het zeker geen slechte Disney is maar soms slecht afgewerkt en wat in de vergeethoek zit. Je zal er nergens fragmenten van vinden in een Disneycompilatie of iets van in Disneyland.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Het eerste wat mij te binnenschiet is Orphée van Jean Cocteau. En dan bij voorkeur door Lynch.

De film heeft enorm veel potentie en vooral een interessante thematiek. Maar faalt op veel vlakken en doet toch wat verouderd aan. Rijp voor een remake.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Film Pegasus wrote:

Een remake van Taran en de Toverketel. Nu komt een remake van een tekenfilm niet echt veel voor.

Jawel, hoor. Kijk maar naar al die goedkope tekenfilmversies van Assepoester, Pocahontas, Alladin etc. die men maakte om te kunnen in cashen op het succes van de Disneyversies.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

IcU wrote:

Een remake van Poltergeist lijkt me wel wat.

Dan krijg je volgens mij toestanden zoals in de remake van The Haunting. BAH!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Weet je niet hé.

Van mij mogen ze het proberen, afkraken kan altijd nog.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Van mij mag alles, maar ik heb r geen vertrouwen in.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

Zie niet zo hoe Poltergeist veel beter zou kunnen. Prima effecten ook.

ik ook niet

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

ik denk dat ze airplane moeten ermaken

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nee dark! Geen goed idee.. Maak dan een remake van een slechte film eeh Het Debuut misschien?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Een remake van De Leeuw van Vlaanderen. Was toen al niet slecht, maar ik denk iets in de stijl van Kingdom of Heaven...

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

Ik vind de kleuren van de originele Pippiseries juist geweldig. Zou wel willen dat ze hier ondertiteld te krijgen waren, want door die dubbinmgs lijkt het inderdaad allemaal behoorlijk kranterig geacteerd.

Kennen jullie dit?:

http://www.moviemeter.nl/film/12578

Ja pippi de tekenfilm!

is niks aan.

alleen het stemmetje is al niet om aan te horen!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Vreselijke tekenfilm idd. Zag de versneden tv serie van de film...

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Van mij mag 'Soldaat van Oranje' wel hermaakt worden.

De huidige versie, van Verhoeven, vind ik nogal rommelig overkomen. Een beetje aan het script werken zodat het wat strakker loopt allemaal moet kunnen. En hoewel Hauer en de Lint wel ok acteren, kan de film ook wel wat betere acteurs gebruiken.

Potentie heeft die film wel natuurlijk, en dat is wel belangrijk als je iets wilt hermaken.

50dirham

• 1 messages
  • 81 votes

een film die ze van mij mogen remaken is kpax voor de mensen die die hebben gezien weten denk ik wel wat ik bedoel

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Dune... heb de miniserie niet gezien overigens...

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

mikey wrote:

Nee dark! Geen goed idee.. Maak dan een remake van een slechte film eeh Het Debuut misschien?

Waarom niet het de enige film waarom Lessie Nielsen grappig is

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

Brooklyn wrote:

Dune... heb de miniserie niet gezien overigens...

Dune die met sting geen goed idee..... toch David Lych maar echt zijn slechte film

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Waaron dan een slecht idee?

RupertPupkin

• 172 messages
  • 19 votes

Dune mag van mij zeker opnieuw. Veel potentie. Volgens mij kan ik me herinneren dat Lynch zelf ook niet blij was met het resultaat, hij had te weinig vrijheid van bovenaf. Er is wel al een directors cut.

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

ja maar dan niet met Lych hij heeft de film behoorlijk verklant.

Echt bagger.

Goed laten Spielberg dune doen dan kan die Close Encounters 2 van maken

hierishem

• 3 messages
  • 1 votes

The incredibel schrinking man uit 1957.

Vind ik zelf een goede film ,een remake zou leuk zijn zeker nu met al die speciale efecten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.