- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... bepaalde filmmuziek
Ik zoek... bepaalde filmmuziek
Watershed
-
- 4 messages
- 1 votes
Ik heb s even gekeken maar dat is hem niet, toch bedankt
Watershed
-
- 4 messages
- 1 votes
Het is trouwens echt een happy song, en ze zingen gewoon een nummer van een artiest. Zou nog wel s karaoke kunnen zijn nu ik kom te denken
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Top Gun vanaf 0.38. Het is een gokje.
Watershed
-
- 4 messages
- 1 votes
Nee helaas niet, wel een leuk nummer trouwens. Wederom bedankt
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Op het einde van Keeping the faith zingen Norton en Ben Stiller ook een nummer. Publiek gaat ook meezingen geloof ik. Is een Romcom.
In de film kopen ze een mooie Karaoke-set.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zoek dat nummer wat KPN digitaal onder de Eredivisie Live-beelden zet op dat kanaal waar je kan zien wat KPN Digitaal allemaal voor zenders aanbiedt. Schitterend nummer, maar kan niet op de titel komen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Inmiddels erachter gekomen dat het Tokyo van the Wombats was. 
mutse_90
-
- 63 messages
- 1 votes
ik zoek een muziek van een film
xXx the next level is er een scene met een bood waar hij op een brug vliegt hoe noemt da liedje
egmond72
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Cast en crew > Alibi:
Een hele goedemorgen,
Ik zat gisteren de Film Alibi te kijken en ik hoorde daar een nederlands nummer in. Weet iemand hoe dit nummer heet en van wie dit is, alvast bedankt.
groet, Mark
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Stuk van de Partysquad is de officiele 'titelsong', maar er zullen ongetwijfeld meerdere Nederlandse liedjes te horen zijn geweest....dus...
egmond72
-
- 2 messages
- 0 votes
Dank je wel, maar die is het niet. Dit is wel het enige nummer wat aangegeven word als ik het op zoek. het is een nummer wat ergens driekwart in de film voor kwam.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Ik zoek de "stemmetjes" die in dit nummer gebruikt zijn:
YouTube - Winne - 'Intro (De Belofte)' #1 Winne Zonder Strijd
Ik weet bijna zeker dat het van Ennio Morricone gesampled is!
Bvd.
eko69
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > eenzaamheid van de priemgetallen:
zoek een nummer house/trance nummer in de film EENZAAMHEID VAN DE PRIEMGETALLEN
zit in middenstuk als de personen in de disco zitten..
wie o wie kan mij helpen
wereldwandelaar
-
- 2 messages
- 5 votes
In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Muziek in films:
Ik probeer het liedje "100 Years" te vinden dat in een film gespeeld werd dat ging over gevangenen in opstand. Als ik het juist heb speelde Steve McQueen erin mee maar daar kan ik mij in vergissen. Het is een nogal droevig liedje. Het werd gezongen door een man met een vrij zware stem in trage countrystijl. Help help, help, wie kan het mij zeggen? Ik zoek er al een geruime tijd naar. Ik keek naar meer dan 20 gevangenisfilms van vroeger jaren maar ik vind het nog steeds niet. Ik herrinner mij wel dat het liedje op het einde van de film gespeeld werd. Hopelijk weten jullie iets ervan want ik wordt helemaal gek van al dat zoeken.
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Papillon is een mogelijkheid. Het kan ook een film zijn die een maand of 2 geleden op Tv was (zender weet ik niet meer). die was volgens mij ook met Steve McQueen. Die ging over een gevangenisopstand waar bij de gevangenen de gevangenis overnamen. Dit deden ze door de vamerikaanse vlag uit het bureau van de directeur te stelen en ondersteboven te hijsen ( het teken van anarchie). Hoofdrolspeler kan McQueen of harrison Ford gewezen zijn. Hij hijst de vlag en terwijl ie dit doet wordt ie dodgeschoten door de directeur. Uiteindelijk blijkt ie de vlag gewoon op de goede manier te hebben gesen en wordt de directeur gearresteerd
joey1973
-
- 275 messages
- 1496 votes
In Overigen > Algemeen > soundtrack life of david gale:
Hallo allemaal,
gisteren heb ik op tv de film life of david gale nog eens bekeken.
In de scene dat ze een reconstructie maken in het huis van de vrouw die zelfmoord heeft gepleegd, wordt er een nummer/liedje/muziekje gedraaid wat niet op de soundtrack staat.
Wie weet om welk nummer het gaat?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
In Overigen > Algemeen > soundtrack life of david gale:
Hallo allemaal,
gisteren heb ik op tv de film life of david gale nog eens bekeken.
In de scene dat ze een reconstructie maken in het huis van de vrouw die zelfmoord heeft gepleegd, wordt er een nummer/liedje/muziekje gedraaid wat niet op de soundtrack staat.
Wie weet om welk nummer het gaat?
Deze staan op de cd van deze film:
Track Listings
1. Another Bleeding Heart - Alex Parker
2. Almost Martyrs
3. Ominous Lacan
4. Ellis (Waterside Dub Mix) - Alex Parker
5. Pascal/Shack 2 Cell/Ominous Lacan
6. La Pena Huasteca - Correo Aereo
7. The Life Of David Gale
8. Arrest/Bitsey Runs/Hospital
9. Huntsville Epitaph
10. Media Frenzy - Alex Parker
11. Motel/Houston
12. Just To Hear Your Voice - Toni Price
13. Ominous Drums/Ominous Pascal
14. Waterside - Alex Parker
15. Dusty's Cabin/Almost Martyrs
16. Tu Che Di Gel Sei Centa - Puccini
Misschien zit die erbij?
joey1973
-
- 275 messages
- 1496 votes
Hoi, dank je voor je reactie, maar daar staat ie dus niet op, vandaar mijn vraag.
NERD
-
- 1719 messages
- 1429 votes
Vandaag Something Borrowed (2011) gekeken. Zit een nummer in het laatste half uur wanneer ze in een bar/club zijn. In de scene vlak na de ruzie op het strand.
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb youtube er op losgelaten, soundhound, shazam, google, spotify en kom er niet uit.
Het is een soort van groovy soulful lounge achtig nummer. Langzame beat. Kan iemand me helpen?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Anna Nalick - Breathe of je bedoelt How’s It Going To Be van Third Eye Blind maar in de film vertolkt door PT Walkley.
Fortune
-
- 4313 messages
- 2772 votes
Weet iemand hoe dat nummer heet net voor het de laatste wedstrijd. Heb hem al een aantal keren gehoord her en der maar kan de naam ervan niet vinden.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Is het dat nummer van whitesnake? Here I go again heet die.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Weet iemand hoe dat nummer heet bij de striptentscène bij Gomorra ?
Het begint meteen en eindigt rond 1:30
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel
butter
-
- 164 messages
- 487 votes
de man van melle.avi - YouTube
Ik zit al verschillende dagen mijn hoofd te breken op zoek naar de titel van deze lied(en uit welke film ie oorspronkelijk kwam). 
jeevi
-
- 2 messages
- 0 votes
In Capitalism: A Lovestory van Michael Moore, na ongeveer 1uur en 47 minuten (direct na de boze toespraak van een Congreslid) gaan we naar de Republic ramen en deurenfabriek. De werknemers gaan de fabriek bezetten. Welk muziekje zit daaronder?
xMilennx
-
- 64 messages
- 60 votes
Ik ga voor anderen hier niet veel hulp kunnen betekenen jammer genoeg,
maar zou zelf graag nog wel iets weten:
Op het einde van de film Mini's First Time (wanneer ze in de auto aan het rijden is +aan het begin van de aftiteling) speelt er een leuk liedje op de achtergrond. Ik denk dat het Supersonic heet, maar ik kan het echt nergens vinden, en zou ook niet weten van welke zangeres het eigenlijk is.
Iemand die het weet? Zou wel heel toevallig zijn, maar ik kan altijd proberen he...