• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.360 votes
Profile

Ik zoek... bepaalde filmmuziek

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Volgens mij Dog eats Dog van Adam and the Ants.

Doomsday (2008) - Soundtracks - imdb.com

Greenberg ken ik niet, maar het staat vast hier tussen.

Greenberg (2010) - Soundtracks - imdb.com

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Hey bedankt, ik wist niet dat je dat zo makkelijk op imdb kon vinden

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Zou er alleen niet al te afhankelijk van worden, want die sectie is vaak niet compleet.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat je hoort in het dvd menu van Kelly's Heroes. Wie o wie ?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Timmy757 wrote:

Ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat je hoort in het dvd menu van Kelly's Heroes. Wie o wie ?

Staat die hier niet bij?

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Staat die hier niet bij?

Nee, geen van drieën is het.. .

aspro

• 569 messages
  • 1518 votes

Timmy757 wrote:

Hallo Timmy 757,

heb je ook een prive bericht gestuurd het nummer dat je zoekt uit de film "Kelly's Heroes"BURNING BRIDGES en is gecomponeerd door Lalo Schrifrin en wordt gezongen door The mike Curb Congregation.

en gezongen door hank WiliamsJr.

en het wordt gezongen als de film is afgelopen bij de eindtitels.

groet hans eindhoven en suc6

Sgerrard_8

• 198 messages
  • 232 votes

Ik zoek het kort stukje muziek bij Inglourious Basterds, waarbij vanaf minuut 27, de 'moffensergeant' Werner Rachtman gehaald moet worden in opdracht van Raine. Je ziet de donkerblonde sergeant in vertraagd beeld rond zich om kijken al wandelend naar Raine toestappen. Het stukje muziek waarmee hij begeleidt wordt is fenomenaal.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Dat is ''Il Mercenario (Riprisa)'' van Ennio Morricone.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Die muziek zit ook in Kill Bill vol 2 als "the Bride" in een kist begraven ligt. Vind ik ook een heel mooi stuk muziek.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

De hele score van "Il Mercenario" =

Sgerrard_8

• 198 messages
  • 232 votes

Tnx!

Sgerrard_8

• 198 messages
  • 232 votes

Verdorie, waarom is dat laatste gitaarstuk toch zo verdomd kort !

In Film > Algemeen > Liedje Clockwork Orange:

Ik zit al jaren met een vraag in mijn hoofd en ik krijg het maar niet opgelost. Het Themesong van Clockwork orange, ook wel bekend als de trance mix Cygnus X - Orange Theme (en vroeger als Music for the Funeral of Queen Mary)

Dit liedje zit naar mijn idee ook in een Nederlandse oorlogsfilm. Ik heb deze film ooit gezien toen ik 6 was ofzo en ik weet zeker dat het een NEderlandse oorlogsfilm was. Wie o wie kan mij verder helpen aan deze titel?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Het stuk is van Henry Purcell. Via de zoekfunctie op de site ( http://www.moviemeter.nl/film/search/ ) komen een kleine reeks Nederlandse oorlogsfilms naar boven, waarvan enkele van rond 1985. Zoeken op de titel van het muziekstuk/ componist in combinatie met die filmtitels levert helaas niks op. Maar misschien dat je aan de hand van de zoekfunctie nu al weet welke het kan zijn.

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Ik zoek de filmmuziek die achter de RABO Bank commercial wordt gedraaid. Volgens mij komt ie uit een film, ik weet alleen niet meer welke film dit is.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is dat niet van Madagascar?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nee, het is dus deze, was door de war.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Weet iemand misschien welke soundtracknummer bij de film Doomsday (2008) wordt gespeeld, wanneer serg. Norton (de bruine van het groep) met pijlen wordt neergehaald wanneer die richting de auto wou rennen?

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

moviemafketel wrote:

Is dat niet van Madagascar?

(embed)

Helemaal goed

Was nog een goeie film ook trouwens. Bedankt

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Tijd geleden had ik deze al eens gepost maar ik ga het toch nog ik een keer proberen. Weet iemand waar de muziek die op de achtergrond loopt vandaan komt? Ik weet zeker dat ik het eerder gehoord heb (volgens mij in een film) maar ik kan er maar niet op komen.

RTL XL

Het begint bij exact 20 minuten en duurt ongeveer een halve minuut.

Bij voorbaat dank.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Mij komt het helaas niet bekend voor, maar zou het ook wel erg graag willen weten nu ik het gehoord heb.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Eerlijk gezegd klinkt het als een instrumentale versie of outro van Brabant van Guus Meeuwis...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Heb RTL met de link etc. gemaild. Nee heb ik, ja kunnen we krijgen. Klinkt wel als een stukje van een film-score in ieder geval.

Al kun je ook wel gelijk hebben. Denk het zingen weg en het komt aardig in de buurt idd.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Tja dat zou hem best eens kunnen zijn maar toch heb ik het gevoel dat ik het (op een andere manier) in een film heb gehoord.

Dat mailen naar RTL had ik zelf ook al eens geprobeerd maar kreeg er uiteindelijk geen antwoord op.

In ieder geval super bedankt voor de hulp

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Minotaures wrote:

Weet iemand misschien welke soundtracknummer bij de film Doomsday (2008) wordt gespeeld, wanneer serg. Norton (de bruine van het groep) met pijlen wordt neergehaald wanneer die richting de auto wou rennen?

schop

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Musicmeter Doomsday (2008)

Met een beetje uitvogelen zou je erachter moeten kunnen komen. Heb de film zelf niet gezien.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Thnx... ik had al een vermoeden welk nummer het is, maar wou eigenlijk een linkje om ze te luisteren. Heb nu de volledige album, nogmaals bedankt

In Film > Algemeen > Nummer uit film:

Ik weet niet of er al een topic voor is maargoed. Ik zoek een nummer uit een film Maar... ik heb maar weinig om mee te werken, maar hier komt het. Het nummer wordt in een film gezongen, volgens mij door 2 kerels, het is een soort van love song. Als ik het goed heb staan ze op tafel of op een podium, beginnen ze te zingen en uiteindelijk staan ze bijna te schreeuwen en volgens mij doet het publiek (of omstanders) ook mee.

Volgens mij is het een romantische komedie, maar ook dit weet ik niet helemaal zeker meer.

Ik weet dat het weinig is, maar ik zit al een week ofzo te denken wat voor nummer het ook al weer is. En ik hoop dat iemand in elk geval de film weet dan kom ik vanaf daar wel verder.

Alvast bedankt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bij mij springt Soul Men (2008) direct in mijn hoofd..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.