- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het is goed dat Godfather 4 uitkomt
Het is goed dat Godfather 4 uitkomt
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Hij deed het anders niet slecht in Donnie Brasco..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het belangrijkste lijkt mij zeker James Franco in The Godfather 4. Zou geweldig voor he mzijn en hij verdient het.
markiemark73
-
- 79 messages
- 608 votes
Sean Penn de aan gewezen persoon voor deze film.
markiemark73
-
- 79 messages
- 608 votes
Door zijn uitsraling, en hij kan goed dit soort type's spelen.
is mijn mening dan.
markiemark73
-
- 79 messages
- 608 votes
Volgens mij moet jij alle drie de godfathers nog maar is herzien of gaan zien, dan weet je wat voor types.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik denk niet dat je de "types" uit the godfather zo kunt benoemen, het zijn allemaal maffiossi maar met allemaal heel andere karakters. Dus om Diesels vraag te herhalen. Wat voor types?
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Sean Penn is zeker wel zo'n persoontje die in een dergelijke film zoals the godfather een rol kan spelen.
Maar ik zie hem niet als een Corleone, daar heeft hij de kop niet voor, ik zie hem meer als een cocaïneverslaafd straatdealertje of een kruidenier die wordt afgeperst 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waarom?
Omdat het meest veelbelovende acteur is van de nieuwe generatie.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Ik zelf denk dat het de hele trilogie zal verkrachten...ze moeten gewoon niet dom doen...
Dat deden ze al met het derde deel....
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Al de hier genoemden namen vind ik niks op Sean Penn na dan, je moet gewoon met de nog levende garde verder gaan Garcia, Keaton, Shire, Pacino. Ja ook Pacino valt me op dat zijn naam nooit genoemd wordt terwijl Michael Corleone pas in 1998 sterft.
Wanneer je al die "grote acteurs" gaat opnoemen zoals Russel Crowe, Johnny Depp, Kevin Spacey en Charlie Sheen
. Krijg je allemaal van die acteurs waar je al een heel ander beeld van hebt, door andere films die je van hen hebt gezien.
Dus ga gewoon, als je zo nodig een vervolg wil maken, met wat minder bekende acteurs verder ondersteunt door de "oude garde."
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
Charlie Sheen is in elke film een horror. Niet om aan te zien. De rest zijn goede acteurs. Zou ze niet in deel 4 willen hebben. Gewoon de oude garde en wat nieuw of onbekend talent.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Charlie Sheen is in elke film een horror. Niet om aan te zien. De rest zijn goede acteurs. Zou ze niet in deel 4 willen hebben. Gewoon de oude garde en wat nieuw of onbekend talent.
Dat vind ik nou ook 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik vond charlie wel leuk in being john malko...
misschien wel omdat hij zichzelf speelde.
braambes
-
- 559 messages
- 1356 votes
in being john malkovich was hij leuk, maar gewoon het idee van zijn aanwezigheid was heel erg leuk en dan die kaalheid _o_
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Maar ik zou geen "leuke" acteurs in The Godfather willen.
Here I am
-
- 26 messages
- 0 votes
ik zie sean penn wel mogelijk als een corleone.
Met een beetje make-up kan je veel hoor.
Kijk maar wat ze met brando hebben gedaan.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Volgens mij komt er de komende 10 jaar geen Godfather part IV, aangezien het boek niet te verfilmen is omdat het zich afspeeld tussen I en II.
XfofaXX
-
- 566 messages
- 1444 votes
De nieuwe Star Wars komt speelt zich ook af tussen de eerste en de vijfde 
Mischa
-
- 601 messages
- 2426 votes
Sean Penn mag dan wel een briljant acteur zijn, toch zie ik Penn als een Corleone niet echt zitten. 'Hasn't got the map of Sicily on his face', zeg maar. Natuurlijk, Brando en Caan hebben ook geen Italiaanse roots, maar toch. En ik moet zeggen dat ik Andy Garcia graag terug zou zien als Vincent.
MarkFish
-
- 1070 messages
- 1505 votes
Er komt toch ook een stuk over in de jeugd van Michael Corleone?
Ik vind dat Leonardo di Caprio, Johnny Depp of Sean Penn wel een rol in die film kunnen spelen, Fantastische acteurs, waarom zouden die dat niet kunnen en James Caabn, Robert Duvall bijvoorbeeld wel.
Omdat ze niet op die acteurs uit die eerste delen lijken, betekent niet dat zij die rollen niet net zo goed kunnen neerzetten.
MarkFish
-
- 1070 messages
- 1505 votes
Of was het nou over de opkomst van Vito Corleone in de maffiawereld?
die Lange
-
- 228 messages
- 0 votes
dat ze joe pesci maar weer aan het acteren krijgen voor deel 4 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Laten we hopen dat er nooit een 4e deel komt.
De Trilogie is wat ie is......compleet.