• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.287 votes
Profile

Gratis filmposters

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik heb nogal veel grote posters, waarvan een aantal die ik gratis weg doe:

Red Dragon

(deze is ter grote van ongeveer 3/5 expo formaat posters naast elkaar)

Die Another Day

(alleen ietsje anders met heineken erop)

Tomorrow Never Dies

De Tweeling

Lethal Weapon 4

Enough

Armageddon

I'm Not Rapaport

Don't Say A Word

Vanilla Sky

(Ongeveer 2 keer zo groot als een expo poster)

Miss Congeniality

American Quilt

(alleen dan met alle hoofdrolspeelster op de voorgrond)

Interesse in een poster? Laat het dan weten, kan je em zo op komen halen.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

De tweeling!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Moet je em wel komen halen

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Als ik een keer in Rotterdam ben, zal ik zeker langs komen .

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Ik heb hier nog een hele zooi posters staan van films die tussen 1999 en 2001 in de videotheek uitkwamen. Het zijn naar schatting zo'n 120 a 130 posters. ALS iemand interesse heeft, die mag ze op komen halen (aan het eind van het paasweekend doe ik ze weg, tenzij iemand zegt dat ie ze later op wil komen halen.

Hier een deel van de posters die erin zitten (op een gegeven moment ben ik gestopt met bijhouden welke titels):

The Green Mile, Boys don't Cry, American Beauty, The Bone Collector, Life, The Haunting, Arlington Road, The Beach (2 versies, de oranje en blauwe), Erin Brockovich, Do Not Disturb, Scream 3, The Sixth Sense, Big Daddy, Blue Streak, Cider House Rules, A mUrder of Crows, South Park (kenny), The Bachelor, Mission to Mars, Story of Us, Talented Mr. Ripley, Sleepy Hollow, Any Given Sunday, Music of the Heart, Stigmata, Three to Tango, Hanging Up, 28 Days, The Insider, The Gladiator, House on the Haunted Hill, Bringing out the Dead, Bats, Man on the Moon, The Patriot, Mission Impossible II, Dogma, Supernova, Final Destination, Down to You, Holy Smoke, For Love of the Game, The Corrupter, Austin Power: The Spy who shagged me, Komodo, The Perfect Storm, Frequency, The Muse, Return to Me, Keeping the Faith, Turbulence 2, The Limey, High Fidelity, Blade, Bride of Chucky, Hollow Man, Stir of Echoes, Tarzan, U 571 (vinyl), Fight Club, My Myself and Irene, American Psycho, Jaw Breaker, Seek and Hide, Thirteenth Floor, Warlock III, The Third Miracle, The Cell, Asterix & Obelix, Nutty Professor (4 verschillende), Rules of Engagement, Three Kings, Girl Interrupted, Big Momma's House, The Contaminated Man, Fire on the Amazon, Save the Last Dance, What Lies Beneath, Titan EA, Crouching Tiger Hidden Dragon, Nurse Betty, O Brother Where Are Thou?, The Mexican, Memento.

Dat is het grootste gedeelt iig. Formaten verschillen erg. van 50x70 tot 70x100 en alles wat er tussenin valt.

Dus als iemand een nieuw behangetje wil, hier kun je het gratis krijgen

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

RWL schreef:

Bringing out the Dead,Girl Interrupted

Die graag naast die ''andere''

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Ik ga die posters echt niet uitzoeken trouwens...

Ik kan wel even 5 minuten kijken of ik die tegen kom, maar het zijn er zoveel en allemaal inelkaar gerold... Ik kijk wel ff.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Vergat ik nog helemaal te zeggen: Als je toevallig Memento tegen komt lin ...

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Bringing Out the Dead en Girl Interrupted ben ik tegengekomen en apart gelegd. Memento was ik ook tegengekomen, dus ik kan ik er ook nog wel bijstoppen dan.

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Als ik verder geen reacties krijg, gaan alle overige posters morgenavond de brandstapel op. Het is maar dat je het weet .

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Verdorie las toch nog over een andere poster met Jolie heen, The Bone Collector mag er ook nog bij

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

ok, die zoek ik ook wel ff op dan

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

En ik heb voor de eventuele liefhebbers twee Kill Bill 2 dezelfde posters: Poster

dennis1984

• 121 messages
  • 314 votes

Ik zoek nog posters van The Gladiator, Saving Private Ryan of Memento. Als ik deze van iemand kan krijgen zo je me erg blij maken. Stuur me ff een berichtje.

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Helaas dennis. Ik heb de posters van Gladiator en SPR al gereserveerd bij RWL...

dennis1984

• 121 messages
  • 314 votes

In Fight Club ben ik ook wel geinteresseerd trouwens

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Die had ik ook al gereserveerd bij RWL...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik heb trouwens zelf ook nog wel wat oude posters (ergens) liggen, waaronder ook Fight Club. Zal van de week nog wel een lijstje posten (heb jammer genoeg vorig jaar zo'n 110 weggegooid)

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Weet iemand toevalig waar ik aan een poster van Donnie Darko kan komen?

(Iemand heeft de lay-out ver***kt.)

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

neo wrote:

Ik heb trouwens zelf ook nog wel wat oude posters (ergens) liggen, waaronder ook Fight Club. Zal van de week nog wel een lijstje posten (heb jammer genoeg vorig jaar zo'n 110 weggegooid)

Ik ben benieuwd...

Kom maar op met dat lijstje...

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

jassonn wrote:

(Iemand heeft de lay-out ver***kt.)

Blame neo....in het 1e bericht heeft ie een te lange link geplaatst

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Nick Kang wrote:

SPR al gereserveerd bij RWL...

Saving Private Ryan heb ik helemaal niet. Staat volgens mij ook niet in de lijst die gegeven had en die titel stond ook niet in je PM

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Ja, hij moet de link maar veranderen...

Of beter, verwijderen. De link doet het namelijk niet...

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Dan kan niet meer, want het bericht is te oud. Kan alleen Jordy veranderen geloof ik (of Kapp ook)?

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Deze pagina is goed, dus het maakt niet zoveel meer uit...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik hoor het alweer, goede wil wordt niet gewaardeerd

Esteban

• 3606 messages
  • 1826 votes

RWL wrote:

Ik heb hier nog een hele zooi posters staan van films die tussen 1999 en 2001 in de videotheek uitkwamen. Het zijn naar schatting zo'n 120 a 130 posters. ALS iemand interesse heeft, die mag ze op komen halen (aan het eind van het paasweekend doe ik ze weg, tenzij iemand zegt dat ie ze later op wil komen halen.

Hier een deel van de posters die erin zitten (op een gegeven moment ben ik gestopt met bijhouden welke titels):

The Green Mile, Boys don't Cry, American Beauty, The Bone Collector, Life, The Haunting, Arlington Road, The Beach (2 versies, de oranje en blauwe), Erin Brockovich, Do Not Disturb, Scream 3, The Sixth Sense, Big Daddy, Blue Streak, Cider House Rules, A mUrder of Crows, South Park (kenny), The Bachelor, Mission to Mars, Story of Us, Talented Mr. Ripley, Sleepy Hollow, Any Given Sunday, Music of the Heart, Stigmata, Three to Tango, Hanging Up, 28 Days, The Insider, The Gladiator, House on the Haunted Hill, Bringing out the Dead, Bats, Man on the Moon, The Patriot, Mission Impossible II, Dogma, Supernova, Final Destination, Down to You, Holy Smoke, For Love of the Game, The Corrupter, Austin Power: The Spy who shagged me, Komodo, The Perfect Storm, Frequency, The Muse, Return to Me, Keeping the Faith, Turbulence 2, The Limey, High Fidelity, Blade, Bride of Chucky, Hollow Man, Stir of Echoes, Tarzan, U 571 (vinyl), Fight Club, My Myself and Irene, American Psycho, Jaw Breaker, Seek and Hide, Thirteenth Floor, Warlock III, The Third Miracle, The Cell, Asterix & Obelix, Nutty Professor (4 verschillende), Rules of Engagement, Three Kings, Girl Interrupted, Big Momma's House, The Contaminated Man, Fire on the Amazon, Save the Last Dance, What Lies Beneath, Titan EA, Crouching Tiger Hidden Dragon, Nurse Betty, O Brother Where Are Thou?, The Mexican, Memento.

Dat is het grootste gedeelt iig. Formaten verschillen erg. van 50x70 tot 70x100 en alles wat er tussenin valt.

Dus als iemand een nieuw behangetje wil, hier kun je het gratis krijgen

Zeg me aub dat je in Belgie woont! *staat met mond open*

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Belgen hebben geen geluk Esteban...

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Nope, ik woon zo'n 35 minuten van de Beligische grens geloof ik...

Wil niet zeggen dat je niet langs mag komen hoor

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

dennis1984 schreef:

Ik zoek nog posters van The Gladiator, Saving Private Ryan of Memento. Als ik deze van iemand kan krijgen zo je me erg blij maken. Stuur me ff een berichtje.

dennis1984 schreef:

In Fight Club ben ik ook nog wel geinteresseerd trouwens

Nou, je treft het als je nog steeds interesse hebt.

Ik ben nog een poster van Gladiator tegengekomen en van Fight Club had ik schijnbaar ook 2 posters. Dus ookal heeft Nick-Kang er van beide al 1, er zijn er dus nog steeds beschikbaar

Saving Private Ryan heb ik nooit gehad en Memento is helaas wel al weg.

Verder ben ik nog posters tegengekomen die niet in het lijstje stonden volgens mij: Unbreakable (ook 2x) Family Man (2x groot, 1x kleine versie) en Snatch.

En na hertelling heb ik, na er al een zooi weggegeven te hebben, er op dit moment nog 130 liggen.

Er is al interesse geweest van iemand die ze allemaal tegelijk op wil halen, dus als men er nog 1tje uit wil hebben, moet je snel zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.