• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

Belgische filmposters

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De Avonturen van Don Juan

(afbeelding)

Grotere versie

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De purperen engel

(afbeelding)

Grotere versie

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zij van het Zuiderkruis

(afbeelding)

Grotere versie

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Geen idee of er eigenlijk meer gebruikers van dit topic zijn met uitzondering van mij, Brix en Dogie_Hogan maar ik was al een tijd aan het spelen met het idee om een blog op te stellen rond Belgische filmposters. Vandaag eens de tijd voor vrij genomen en dit is er voor de moment uitgekomen:

http://belgianmovieposter.blogspot.be/

Ziet er allemaal vrij simpel uit maar heb dan ook voor een basisblog gekozen want ik heb niet echt de tijd/zin om iets te gaan coderen. Soit, de bedoeling is dus om regelmatig posters te posten en daar labels aan toe te voegen waarmee je gemakkelijk een overzicht krijgt van bijvoorbeeld alle posters met Grace Kelly of Marilyn Monroe die momenteel op de blog staan. Het is juist voor deze labels dat ik het wel interessant vond want dan kun je toch meer gericht zoeken (jaartal of decennia bijvoorbeeld) dus bekijk het eens zou ik zeggen.

Ik ga geen adsense om geld te verdienen aan reclame oid toevoegen want dit kost me werkelijk niets. Dit betekent natuurlijk niet dat ik in dit topic niet meer te zien zal zijn. Ga sowieso posters die hier nog niet geplaatst zijn op beide sites plaatsen.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ik heb het zojuist al bewonderd Metalfist.

Dat ziet er mooi strak uit.

Ik zie daar ook een prachtige High Noon poster tussen staan die ik nog niet kende

Ik ga er zeker regelmatig een bezoekje aan brengen.

Prima initiatief!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt Vind het zelf wel handig om een site te hebben waar je wat kunt doorscrollen. Is net iets overzichtelijker dan hier en kunnen er mensen van buiten MM ook eens mee kennis maken.

http://i.imgur.com/4NOgPf0.png

Grotere versie

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Metalfist wrote:

Geen idee of er eigenlijk meer gebruikers van dit topic zijn met uitzondering van mij, Brix en Dogie_Hogan maar ik was al een tijd aan het spelen met het idee om een blog op te stellen rond Belgische filmposters. Vandaag eens de tijd voor vrij genomen en dit is er voor de moment uitgekomen:

http://belgianmovieposter.blogspot.be/.

Ik heb ff gewacht met reageren in de hoop op meer respons, maar helaas.

Een mooi project, maar je gaf al aan dat hier nagenoeg steeds dezelfde gebruikers komen. Dus we zijn doorgaans met z'n drieën. Tel daar nog enige gasten/bezoekers bij, dan schat ik gemiddeld aantal zo'n 15 bezoekers. Dit aantal vind ik persoonlijk te laag om (veel) energie te steken in een apart blog, hoe goed de bedoelingen ook zijn.

Zelfde geldt ook bijvoorbeeld voor Western en Film-Noir -topic op dit forum; al jaren een zeer klein aantal dezelfde gebruikers die daar post en dat vermenigvuldig ik dan meestal met 6 om indruk te krijgen van totaal aantal bezoekers. '6' haal ik uit de verhouding members-guests, die ik op dit forum en vaak ook op andere forums constateer. Ook topics met zeer weinig deelnemers in mijn beleving.

Verbaas me ook over 'Penoza': bijna 1 miljoen kijkers en amper posts in desbetreffende thread. Blijkbaar geen behoefte aan discussie en/of meelezen door overheidsdiensten schrikt af.

Maar bezoekersaantallen van topics kunnen groter zijn, aangezien posten op fora (internationaal) de laatste jaren enorm afneemt.

Kortom, mooi initiatief, maar ik zou er pas energie insteken als ik een vrij grote doel- en interesse-groep kan bereiken, voor ieder persoonlijk natuurlijk.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Klopt, ik had ook meer respons verwacht maar bon. Op zich steekt er niet zo erg veel tijd in dus ik zal wel zien hoe lang ik het bij kan houden. Al is het maar om een site te hebben waar de foto's blijven bestaan want bijvoorbeeld de posters van brucecampbell op 22 juli 2010 zijn verdwenen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vreemd soms dat er van dezelfde film verschillende posters (en vertalingen) zijn te vinden. Zoals The Golden Blade:

http://i.imgur.com/bz2Fxu9.png

Grotere versie

http://i.imgur.com/z84gcGF.png

Grotere versie

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Klopt, ik had ook meer respons verwacht maar bon. Op zich steekt er niet zo erg veel tijd in dus ik zal wel zien hoe lang ik het bij kan houden. Al is het maar om een site te hebben waar de foto's blijven bestaan want bijvoorbeeld de posters van brucecampbell op 22 juli 2010 zijn verdwenen.

Je 50-tag bij Apache Woman klopt niet helemaal. Mist een apostrof.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Harco wrote:

Je 50-tag bij Apache Woman klopt niet helemaal. Mist een apostrof.

Aangepast, bedankt

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vandaag het magische getal van 100 posters (was op zich niet zo moeilijk dankzij het vele moois dat hier is gepost) bereikt op het blog dus even tijd voor een overzichtje. Hoewel het niet storm loopt, zoals te verwachten was, begint er blijkbaar toch wat schot in de zaak te komen.

Zo zijn er hier en daar comments geplaatst met aanvullende info (zie The Golden Blade) en zijn er Duitser(s) die via Google op de blog terecht zijn gekomen. De tweede in rij van niet-Nederlandstalige bezoekers is trouwens Spanje.

Het merendeel van de pageviews komen vanuit dit topic maar er zijn blijkbaar ook 4 vermeldingen op Facebook gebeurd.

De top 5 van best bekeken posters is de volgende:

Belgian Movie Posters: The Golden Blade - belgianmovieposter.blogspot.be

Belgian Movie Posters: The Golden Blade - belgianmovieposter.blogspot.be

Belgian Movie Posters: High Noon - belgianmovieposter.blogspot.be

Belgian Movie Posters: Showdown at Abilene - belgianmovieposter.blogspot.be

Belgian Movie Posters: Crossplot - belgianmovieposter.blogspot.be

Zoals te zien is, is er ook een disclaimer geplaatst want ik ben gecontacteerd geweest met de vraag of ik de geplaatste posters ook verkocht

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.