• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.968 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.889 votes
Profile

Friends de film

Del-Nero

• 12 messages
  • 34 votes

Matt Le Blanc en Courteney Cox van de cast van Friends zijn bezig het voor elkaar te krijgen dat er nog een film van de serie gemaakt wordt. ik persoonlijk vind dat dit niet moet gebeuren. de serie heeft nu een mooi einde en ik denk dat het wat achterhaald wordt om er nu nog een extra vervolg op te maken. het is goed zo en ik vind dat het hoofdstuk friends helaas:( al afgesloten is.

Del nero

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik zag dit al echt aankomen...

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Oh van mij mogen ze, ik zal het in ieder geval zeker bekijken.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Tja, sinds de serie gestopt is hebben weinig van de Friends acteurs een "geweldige filmcarrière" weten op te bouwen, zoals ze hoogstwaarschijnlijk wel gedacht/ gehoopt hadden.

Ik weet in ieder geval dat de makers/ schrijvers van Friends nadrukkelijk hebben laten weten dat ze geen film van de serie gaan maken. Maar ja, voor een beetje een riant geldbedrag stappen ze vast met plezier van dit standpunt af.

En van mij mogen ze ook, hoor. Friends was een leuke serie en als ze een film gaan maken met een beetje het niveau van de eerste vijf á zes seizoenen, hoor je mij in ieder geval niet klagen ...

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

probleem is dat Friends de ingredienten heeft van een behoorlijke sitcom. leuk voor 20 min. maar wanneer er een film komt moet er ongeveer 90 min. een samenhangend (of een klein aantal samenhangende) verhalen verteld worden. iets dat vaak niet leuk is (blijft). een film moet meer hebben dan een aantal one-liners van Chandler of een aantal domme acties van Joey.

bovendien waren de laatste seizoenen al niet echt leuk meer (niet zo leuk als de eertse 4 seizoenen i.i.g.) om de simpele reden dat de ideeen op waren, de serie was uitgewrongen, op. dus waarom het met een film opeens wel weer zou lukken...

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Alle succes series hebben een film! Dus dit zie je mijlen ver aankomen. Volgens is het inderdaad beter om dan nog een keer terug te komen met een seizoen/ paar afleveringen ipv een film. Ik weet geen enkel serie/film waarbij dit goed gelukt is.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

mister blonde wrote:

probleem is dat Friends de ingredienten heeft van een behoorlijke sitcom.

Nou ja, redelijk simpel, ze moeten die flat uit natuurlijk. Er moet een avontuur buiten de twee kamers beleefd worden. En (een paar van) die karakters moeten een ontwikkeling doormaken. Lijkt me voldoende stof voor.

Maar wordt het leuk genoeg? Zou er iemand op zitten te wachten??

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik zou liever een soort reünieaflevering zien dan een film. En wel hierom: ik geloof dat ze volgens de bepaalde Hollywoodformule (variatie van boy meets girl: een relatie die dreigt stuk te lopen en op het laatste nippertje zeemzoeterig gered wordt) gaan werken en in een film trek ik dat (meestal) niet.

mister blonde wrote:

probleem is dat Friends de ingredienten heeft van een behoorlijke sitcom. leuk voor 20 min. maar wanneer er een film komt moet er ongeveer 90 min. een samenhangend (of een klein aantal samenhangende) verhalen verteld worden. iets dat vaak niet leuk is (blijft). een film moet meer hebben dan een aantal one-liners van Chandler of een aantal domme acties van Joey.

Helemaal gelijk.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2285 votes

Ik hoopte eigenlijk liever op een kerstspecial.Een film lijkt me wat overdreven.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Heb je een linkje waar je dat gelezen heb, want ik kan niks vinden

Tim Burton

• 112 messages
  • 51 votes

Ik weet niet of ze dat wel moeten doen, de serie lijkt me wat over z'n hoogtepunt heen...

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

cornelis wrote:

Nou ja, redelijk simpel, ze moeten die flat uit natuurlijk.

waren ze in de serie al niet in Vegas, Londen en weet ik het waar niet meer geweest? sitcom is dan ook een relatief begrip. nee, Friends is echt uitgewerkt.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Friends is geweldig, of het nu voor 20 of voor 120 minuten achterelkaar is.

Het is me het plot dat me zorgen baart. Waar willen ze het over doen?

Rachel en Ross hebben de baby, Monica en Chandler wonen niet meer in 'het' apartement, Joey heeft zijn leven (en spin-off) in LA en Phoebe is met Mark haar 'von Trapp' familie aan het maken.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2285 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Phoebe is met Mark haar 'von Trapp' familie aan het maken.

Je bedoelt,Mike zeker?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Mark was diegene die ervoor zorgde dat Rachel bij Bloomingdale's kon gaan werken. Diegene waar Ross zo jaloers op was.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2285 votes

katie morosky wrote:

Mark was diegene die ervoor zorgde dat Rachel bij Bloomingdale's kon gaan werken. Diegene waar Ross zo jaloers op was.

"And before you know it, she's with him. And you'll be all, 'Ohh, man!' And he'll be all, 'Yes!' And us, we'll be like, 'Wh-whoa, dude.' And pretty soon you'll be like, (sadly) 'Hhiii,' and, and, and, 'I can't go, Rachel and Mark might be there.' And we'll be like, 'Man get over it, it's been four years!!'

Chandler: He paints quite a picture doesn't he?

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13391 votes

Ik zou eigenlijk ook graag een bronvermelding zien

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Who cares?? Is toch gewoon lol.

Ik bedoelde inderdaad Mike. Maar ik heb die naam al een tijdje niet gehoord (slecht excuus voor zogenaam Friends verslaafde)

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Zie het niet zitten.

Lijkt me een moeilijk proces voor alle acteurs te laten strikken.

Maar als het er door komt, geloof maar dat er dan heel wat geld in 't laadje komt.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ze hebben de acteurs al zo ver gekregen 4 specials van elk een uur te gaan maken tegen een slordige 5 miljoen euro p.p.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kom maar op met die film, ik ben benieuwd!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Volgens TMF zou Friends niet meer op de buis komen.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Volgens TMF zou Friends niet meer op de buis komen.

Bedoel je Friends, de film of de serie. Want de serie is doordeweeks te zien op Net5..

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De serie is vorig jaar beëindigd beste Turkeyloverz, Net 5 zend weer oude afleveringen uit

Maar er zouden plannen zijn voor een vervolg op de serie, dus en seizoen 11, maar dat is uitgesloten.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

een jubileum meen ik, de duizendste keer dat de serie wordt uitgezonden...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wereldwijd vast ja.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Waarom eigenlijk zo vroeg? Ik mis de serie in ieder geval nog niet. Het is pas net afgelopen en nu maken ze al 4 jubileum afleveringen. Nogal overbodig. Het is mischien wat leuker als ze wat langer weg zijn geweest, en dat ze dan laten zien hoe het met ze is. En hier van valt toch al helemaal geen film van te maken.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wat maakt het uit, het is toch alleen maar om een hoop geld mee te verdienen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Dat wel natuurlijk.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Wereldwijd vast ja.

alleen op Net5 al.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.