• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.264 votes
Profile

Filmnieuws (Algemeen Topic)

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

speedy23 wrote:

Dat was meteen het einde van de vlucht: het vliegproces werd afgebroken en het vliegtuig werd terug naar de gate gebracht waar het kon schoongemaakt worden.

Hier het parodiefilmpje dat Depardieu dan maakte bij wijze van verontschuldiging :

Ik denk dat hij het beter zo had gelaten.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Haha zo lomp. Ik snap niet hoe Richard Gere met Patrick Swayze kan verwisseld worden. Zelf verwar ik Swayze soms met Kurt Russel.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Warner Brothers en Lego plannen 'Lego: The Movie'.

Er werd al een tijd over gesproken, maar nu wijst alles erop dat hij er ook daadwerkelijk komt: 'Lego: The Movie'. De Amerikaanse studio Warner Brothers stemde eind vorige week in met de ontwikkeling van de film, die in 2014 zou verschijnen.

Volgens Variety wordt het een hybride film. Dat is een combinatie van geanimeerde legofiguren met echte acteurs. De film zou voor tachtig procent bestaan uit echte legoblokjes, schrijft de Nederlandse Volkskrant.

Al sinds 2008 wordt er gesproken over de Legofilm. Phil Lord en Christopher Miller, bekend van de animatiefilm 'Cloudy With a Chance of Meatballs' (2009), waren de laatste die ter sprake kwamen voor het script en de regie. Of zij nu effectief het heft in handen krijgen, is nog onbekend. Wat wel vaststaat is dat het een actie- en avonturenfilm wordt. Een precieze datum voor de release van de film is er nog niet. De castings zullen pas volgend jaar georganiseerd worden.

Lego werkt al langer samen met Warner Brothers. De studio bracht eerder al een computerspel op de markt en er zijn plannen voor Legofiguren van de nieuwe Batmanfilm: 'The Dark Knight Rises', die volgende zomer uitkomt. (adha/hln.be)

(afbeelding)

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Natalie Wood mogelijk toch vermoord. Nieuw onderzoek leidt tot speculaties over een cover-up.

(afbeelding)

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

Filmstudio Lionsgate neemt filmstudio Summit Entertainment over voor $412,5 miljoen.

http://www.imdb.com/news/ni...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De Telegraaf gaat morgen, vrijdag 24 februari, 550.000 onlinefilms weggeven aan abonnees.

TEG en Telegraaf geven ruim half miljoen films weg | Entertainment Business - entertainmentbusiness.nl

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Heb juist gehoord dat er een film gemaakt gaat worden over Whitney Houston's leven, er is een kans dat Rihanna ( ) de nog maar onlangs overleden Whitney gaat vertolken. De grote bazen ruiken weer geld.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Twee broers met zeldzame 'Benjamin Button'-ziekte. zijn weer kind geworden.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Sherlock Holmes is meest verfilmde romanfiguur ooit .

Sinds de speurder in 1887 dankzij geestelijke vader Sir Arthur Conan Doyle het levenslicht zag, heeft de scherpzinnige detective uit Baker Street 254 pellicule-avonturen beleefd.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Dat bericht, afkomstig van de PR afdeling van 'London & Partners' is een beetje dubieus denk ik.

Men noemt een aantal van 254 films.

In mijn Sherlock Holmes collectie heb ik een aantal boeken met overzichten van de films en TV series (wereldwijd geproduceerd)

Met alleen de echte speelfilms kom je niet zo ver in aantal.

Dus men heeft denkelijk het aantal TV afleveringen van Sherlock Holmes series meegeteld.

Wanneer men zo te werk is gegaan, dan wordt de uiteindelijke uitkomst, hoe indrukwekkend die ook mag zijn, twijfelachtig.

Ik maak mij sterk dat het aantal verfilmingen van jungleheld Tarzan hoger ligt dan dat van Sherlock Holmes.

TV afleveringen en niet-geauthoriseerde films inbegrepen komt het aantal in de buurt van de 300.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Brix wrote:

Met alleen de echte speelfilms kom je niet zo ver in aantal.

Dus men heeft denkelijk het aantal TV afleveringen van Sherlock Holmes series meegeteld.

Bericht niet goed gelezen Brix?

Sherlock Holmes wist zijn grootste concurrent, Shakespeare's Hamlet, 48 verfilmingen achter zich te laten omdat hij zo vaak in documentaires en (tv-)reeksen opduikt.

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Tegen Dracula kan Holmes niet op.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@speedy23:

Je hebt gelijk, ik had de andere berichten nog in gedachten waarin dat niet te lezen viel, sorry.

De toevoeging van documentaires maakt de zaak nog duidelijker, dan scoort Tarzan nog hoger dan reeds aangenomen, want ook daarvan bestaan er nog een aardig aantal met de held van Burroughs als onderwerp.

We mogen ook niet uit het oog verliezen dat die onderzoekers die Sherlock Holmes als winnaar kozen Britten zijn, en het doel hebben om met die "wetenswaardigheden" hun voordeel te doen.

De "recordhouders" moeten eveneens Brits zijn, anders hebben ze er niets aan in dit geval.

Met de juistheid van de feiten nemen ze het blijkbaar niet al te nauw.

Ze zouden e.e.a. nog met goed fatsoen recht kunnen trekken en Tarzan uitroepen tot meest verfilmde Engelse personage.

Per slot is hij ook de graaf van Greystoke, en Engelsman

Zijn concurenten laat hij met "liaanlengtes" achter zich.

(afbeelding)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Het is verdorie nog waar ook:

Gemaskerde schutter maakt veel slachtoffers na première Batman-film in Denver

Is ook net op de radio in het elf uur journaal geweest.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nu op CNN te zien. 14 doden en 50 gewond inmiddels.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Is een apart topic voor WhoKnowZ, met de titel R.I.P.

Peterjan

• 67 messages
  • 4042 votes

ik schrok toch wel. Vond het een geweldige regisseur !

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Ik denk dat het gewoon een roddel is

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Is het zeer zeker niet.

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

R.I.P. Tony Scott.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Kinderen ontroostbaar na zien nieuwste Disneyfilm.

De Disneyfilm 'The Odd Life of Timothy Green' wordt sinds deze week vertoond in de Amerikaanse bioscopen. De film wordt omschreven als dé 'feel good-movie' van het jaar, al laat een filmpje op YouTube anders vermoeden...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De Amerikaanse filmmaatschappij Paramount Pictures wil een enorm entertainmentpark bouwen vlak bij Londen.

Het park krijgt naast hotels en restaurants ook concertzalen, theaterruimtes en een groot indoor-waterpretpark.

Meer info / bron: MissetHoreca.nl - Paramount wil mega park bij Londen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Christoph Waltz gaat Michail Gorbatsjov spelen | nu.nl/film

Samenvatting: "Als Michail Gorbatsjov is hij in het politieke drama Reykjavik te zien tegenover Michael Douglas in de rol van de voormalige Amerikaanse president Ronald Reagan."

Moviestar1979

• 1671 messages
  • 975 votes

Paranormal Activity 5 is bevestigd.

FOK.nl cookie-informatie - frontpage.fok.nl

Ik weet even niet goed wat ik hiervan moet denken.

Nu beginnen ze wel met het uitmelken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.