• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 648.279 actors
  • 9.381.118 votes
Profile

Knock-out films: jaren 00

Onderhond

• 87599 messages
  • 12858 votes

4-2

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

6-5 maquinista

Spetie

• 38871 messages
  • 8171 votes

042. Zui Hao De Shi Guang (2005) - [Rec] (2007)

4-3

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

4-4 [rec]

Onderhond

• 87599 messages
  • 12858 votes

6-5 maquinista

know-nots inderdaad

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

4-5

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

5-5

nevyn

• 1800 messages
  • 611 votes

6-5

Tommeh

• 7317 messages
  • 3297 votes

0-2

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

1-2

Onderhond

• 87599 messages
  • 12858 votes

Volgens de 12-uur regel is [Rec] (2007) nog steeds door. Nogmaals, erg domme regel die compleet niet op z'n plaats is.

1-3

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

1-4

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

12 uur blaat lijkt mij niet op te gaan wanneer de volgende battle niet geplaatst is? Anders was Maquinista - Monday ook al beslist bij 5-4, wat erg onzinnig zou zijn. Lijkt mij dat Three Times door is, maar Apol beslist daar maar over. Anders wanneer een battle rond middernacht geplaatst is 16 uur van maken ofzo?

1-5

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Blaat?

mirrored_mind

• 1043 messages
  • 2302 votes

1-6

Apollinisch

• 21299 messages
  • 0 votes

Heb voorgesteld om over de twaalfuurregeling te stemmen en daar werd niet op ingegaan. Kansloos dus om er nu weer over te beginnen.

[Rec] is door. En terecht.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Pfft. Ben het eens met Goldenskull. Zolang de volgende battle nog niet geplaatst is, lijken de stemmen me gewoon geldig.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Geblaat, als in schaappraat (blaat is mijn woordje voor gezeur of blabla (onzinpraat))

Zo'n nacht battle is gewoon niet handig. Mja, Apollinisch wil graag dicatator zijn

2-0

Onderhond

• 87599 messages
  • 12858 votes

Apollinisch wrote:

Heb voorgesteld om over de twaalfuurregeling te stemmen en daar werd niet op ingegaan.

Wat niet meer dan logisch is. Vervallen in adminstratieve rompslomp lijkt mij nog erger.

Maar dit is dus al de tweede keer dat de 12uur regel niet goed blijkt te werken. De conclusie lijkt me dan duidelijk en niet iets waar nog over gestemd moet worden.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Met zo'n 12 uur-regeling, kunnen we net zo goed elke ronde (ook finale) tot de 5 gaan .

Apollinisch

• 21299 messages
  • 0 votes

Zolang de volgende battle nog niet geplaatst is, lijken de stemmen me gewoon geldig.
Mij niet. Als je weet dat een duel na twaalf uur is afgelopen plaats je na die twaalf uur een nieuw duel, dan ga je niet door met stemmen.

Sowieso doen er dan nog een paar films mee die er eigenlijk al in de eerste ronde uit lagen.

Maar dit is dus al de tweede keer dat de 12uur regel niet goed blijkt te werken. De conclusie lijkt me dan duidelijk en niet iets waar nog over gestemd moet worden.
Mij wel. Want je gaat voorbij aan alle duels die niks zouden zijn opgeschoten met een 24-uurregeling.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

De 12-uurs (of 24-uurs) regel is nooit een deadline geweest.

Volgens mij geeft de 12-uurs regel je het recht om een battle af te kappen. Niet het recht om een gespeelde battle in tweeën te hakken. Zo'n harde regel is het tot nu toe nooit geweest.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Precies. Daarom lijken mij die stemmen nog altijd geldig. Al maakt dit voor Maquinista - Monday niet uit. Voor de battle erna wel.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

3-0

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

4-0

Goldenskull wrote:

Met zo'n 12 uur-regeling, kunnen we net zo goed elke ronde (ook finale) tot de 5 gaan .

Lastige kwestie, maar dit is natuurlijk wel een goed punt. Op deze manier worden maar weinig battles uitgespeeld en dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Wellicht moet de regeling na deze ronde worden herzien.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4555 votes

5-0

Onderhond

• 87599 messages
  • 12858 votes

Apollinisch wrote:

Mij wel. Want je gaat voorbij aan alle duels die niks zouden zijn opgeschoten met een 24-uurregeling.

Zou geen effect hebben gehad op de uitslag, wat toch een belangrijke doelstelling van een regel moet zijn wat mij betreft. Het is al zo'n wankel spelletje.

Apollinisch

• 21299 messages
  • 0 votes

Co Jackso wrote:

Op deze manier worden maar weinig battles uitgespeeld en dat lijkt mij ook niet de bedoeling.

Er worden tegenwoordig überhaupt weinig duels uitgespeeld, in welke KO dan ook. Alleen zijn veel van die andere KO's ook nog absurd lang bezig. Tussendoortjes (want dat zijn de KO's in feite, in tegenstelling tot iets als de laddercompetitie) die langer dan een jaar duren lijkt me ook niet de bedoeling.

Goldenskull wrote:

Anders wanneer een battle rond middernacht geplaatst is 16 uur van maken ofzo?

De nacht (0000-0600) buiten de twaalfuurregeling laten vallen, dat lijkt me dan de beste oplossing.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.