- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2009)
Knock-out: Beste Film (2009)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dit is een knock out topic. Heeft niets met respect voor smaak van doen, maar met het keihard neerslaan van de tegenstander. 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Waarschijnlijk heeft Ice Age het geluk gehad dat op dat moment alle kinders binnen moesten komen voor hun broodje 
4-4 Rocky, hoewel de keus erg moeilijk was
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Omdat je een matige komedie over een eekhoorn en z'n eikel beter vindt dan een rijk en grensverleggend meesterwerk?: JA!
Cheesy en melig melodrama bedoelde je? Zet eens een bezemkwast op je hoofd en noem het acteerwerk? Mnee, dankjewel.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb ik het ergens over het acteerwerk?
Los daarvan kan ik het 'acteren uit de oude doos' ook prima waarderen. Elke tijd heeft zou zijn eigen stijl. Zie geen reden om daarom alles wat niet (meer) modern is af te branden omdat het gedateerd is. Heb gelukkig een breed acceptatievermogen. 
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Ik poste voor zover ik kan zien geen kritiek op het "acteren uit de oude doos". Maar mooi hoe je dat erbij probeert te sleuren om jezelf een opsteker aan te smeren.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Je gaf toch duidelijk kritiek op het acteerwerk? Dat deden ze in de jaren 40 immers anders dan nu....
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Je gaf toch duidelijk kritiek op het acteerwerk? Dat deden ze in de jaren 40 immers anders dan nu....
Wat het niet meteen allemaal goed of slecht maakt.
Maar mijn kritiek ging voornamelijk over de vreselijke manier waarop Welles een oude meneer moest voorstellen. Die oude HK filmpjes zijn er niks bij, en die zijn doorgaans al als pure kolder bedoelt.
2-4
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
207. Stranger Than Fiction - Pulp Fiction
1-0
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
208. The Apartment - City Lights