- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror-regisseurs
Knock-Out: Horror-regisseurs
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ed Wood, de officieus "slechtste" regisseur ooit? Al zullen er wel een aantal Shyamalan tegenstemmers tussengezeten hebben.
Ja, want niemand heeft ooit van M. Night Shyamalan gehoord...
Maar die leeft nog natuurlijk.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ed Wood, de officieus "slechtste" regisseur ooit? Al zullen er wel een aantal Shyamalan tegenstemmers tussengezeten hebben.
Ik zie imo veel liever Bride Of The Monster dan een The Sixth Sense..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Blijkbaar heeft Shyamalan een 'naam', die mensen tegenstaat. Lijkt me volstrekt legitiem en weinig met bekendheid te maken hebben.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Blijkbaar heeft Shyamalan een 'naam', die mensen tegenstaat. Lijkt me volstrekt legitiem en weinig met bekendheid te maken hebben.
Betert wel als hij eenmaal dood is.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Best wel paranoïde om er zomaar klakkeloos van uit te gaan dat mensen stemmen op iemands bekendheid dan wel om zijn kwaliteiten als regisseur.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Denk dat Shyamalan in dat context dan door had moeten gaan. Veel bekendere naam, lijkt mij. Beetje raar om naamsbekendheid aan het dood zijn te linken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Best wel paranoïde om er zomaar klakkeloos van uit te gaan dat mensen stemmen op iemands bekendheid dan wel om zijn kwaliteiten als regisseur.
Wanneer de officieus slechtste regisseur ooit door de eerste twee rondes geraakt is er toch iets meer aan de hand dan enkel stemmen op de kwaliteit van de film/regisseur.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
En wat als we nou enorm veel lol beleven aan zijn films? Kwaliteit is, in ieder geval voor mij, niet de enige maatstaf voor het geven van een stem.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Voilà, sommige mensen kunnen nu eenmaal genieten van pulp. Amusement telt ook mee. (Al was ik diegene die op Shyamalan stemde, voor alle duidelijkheid.)
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
En wat als we nou enorm veel lol beleven aan zijn films? Kwaliteit is, in ieder geval voor mij, niet de enige maatstaf voor het geven van een stem.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Inderdaad zeker niet in het horror genre.....
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6591 votes
6-3
26 David Moreau & Xavier Palud - Anthony Hickox
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Nochthans is Wood geen unicum, en enkel bekend als zogenaamd "slechtste regisseur ooit". Daarnaast tonnen regisseur die even crappy of zelfs belachelijkere films gemaakt hebben.
2-0
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6591 votes
Er is iets mis gegaan met de battles, dunkt mij!
De vorige battle: 27 Guillermo Del Toro - Karl Freund was reeds geweest.
Dus:
27 Mario Bava - Tom Holland
1-0 omdat het een bekende naam is en hij reeds is overleden