- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik vind het alleen maar mooi! Hoewel ik de minst discriminerende en meest neutrale avatar heb (community fans begrijpen dit), zijn mijn winkansen waarschijnlijk miniem haha. Ga zeker proberen mee te stemmen als ik tijd heb!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik vind het alleen maar mooi! Hoewel ik de minst discriminerende en meest neutrale avatar heb (community fans begrijpen dit), zijn mijn winkansen waarschijnlijk miniem haha. Ga zeker proberen mee te stemmen als ik tijd heb!
Leek. Winnen of verliezen maak niet uit het gaat tenslotte om dat je kan zeggen dat je mee gedaan hebt en de gezelligheid binnen het forum
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Haha I know. Ik dek mij gewoon alvast in
Maar goed, daarbij inderdaad nog nooit mee gedaan en ben zeer benieuwd naar het vervolg. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Haha I know. Ik dek mij gewoon alvast in
Maar goed, daarbij inderdaad nog nooit mee gedaan en ben zeer benieuwd naar het vervolg.
Ik heb ook niet zo heel erg gekeken naar de avatar, maar vooral naar activiteit van de users op het forum. Het is een leuke manier om ook eens personen te zien met wie je anders weinig in contact komt.
En ik heb avatars gezien die ik persoonlijk niet zo mooi vind als die van jou 
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
1/ M'n avatar mag wel meedoen, zelf heb ik daar helaas geen tijd voor.
2/ 't Is hoe dan ook niet fair: iedereen zit het net af te surfen op zoek naar een originele/opvallende/artistieke avatar, terwijl ik het hier wegens tijdsgebrek al jaren moet doen met een fotootje van mezelf... 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ondertussen heeft niemand zich meer afgemeld, dus ik beschouw deze lijst als zijnde definitief. Moest er toch nog een of meer mensen eruit willen dan kan dat morgen nog en kan ik die nog vervangen. Vrijdagavond gaat de lijst onherroepelijk door de randomizer waarna Kondoro de battles voor ronde 1 op zaterdagochtend opstelt. Dit is de laatste keer dat jullie worden getagd , eerlijk waar 
Denk eraan als jullie alsnog je avatar willen veranderen dat nu te doen, want morgen sla ik al de plaatjes op (rond 20u) zoals ze op dat moment zijn...
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
2/ 't Is hoe dan ook niet fair: iedereen zit het net af te surfen op zoek naar een originele/opvallende/artistieke avatar, terwijl ik het hier wegens tijdsgebrek al jaren moet doen met een fotootje van mezelf...
Het is een minderheid die zijn/haar avatar speciaal aanpast hoor...
Warp
-
- 963 messages
- 3044 votes
Komt er ook nog een rooster of een melding van wanneer jouw avatar aan de beurt is? Ik kan een groot deel van de KO meemaken maar niet alles. Natuurlijk wil ik het wel weten wanneer mijn avatar aan de beurt is en wie er tegen over staat 
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
Het is een minderheid die zijn/haar avatar speciaal aanpast hoor...
Twijfel ik niet aan, maar toch ben ik de enige met z'n pasfoto op MoMe... 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Komt er ook nog een rooster of een melding van wanneer jouw avatar aan de beurt is? Ik kan een groot deel van de KO meemaken maar niet alles. Natuurlijk wil ik het wel weten wanneer mijn avatar aan de beurt is en wie er tegen over staat
Het exacte tijdstip kunnen we je niet meegeven (dat hangt af hoe lang de battles ervoor duren tenzij je in de allereerste battle zit) maar bij het begin van elke ronde is er een battle overzicht waarin je kan opzoeken in de hoeveelste battle je staat en tegenover wie. Een battle duurt net zolang totdat één van de 2 de nodige stemmen heeft behaald om door te gaan naar de volgende ronde. Het aantal stemmen dat je moet halen om door te gaan hangt van ronde tot ronde af. Hoeveel stemmen dat moeten zijn post ik morgen, ik wil dit eerst nog even voorleggen aan andere "experts" 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik doe niet mee.
Jij stond op de allereerste lijst. Je hebt wel erg lang getwijfeld dan... Nu goed ik haal iemand van de reservelijst.
Vervangen door user Sincity
Fortune
-
- 4311 messages
- 2769 votes
Ik heb niet getwijfeld. Ik heb al ooit aangegeven dat ik niet mee wil doen 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik heb niet getwijfeld. Ik heb al ooit aangegeven dat ik niet mee wil doen
Dat was bij de horror KO en de reden die je opgaf was geen tijd hetgeen geen vereiste is om mee te mogen doen. Maar ik snap het wel dat je misschien zelf wil kunnen meestemmen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Aan de organisatoren; prima dat jullie zo'n spelletje willen doen, maar het is niet zo handig om elke user ook steeds opnieuw aan te roepen in de berichten.
Mensen die hier aan mee willen doen doen wel mee.
Ik krijg nu bij elke nieuwe ronde een melding, andere gebruikers met avatars uit de lijsten krijgen die meldingen ook. De user tag is daar niet voor bedoeld.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Aan de organisatoren; prima dat jullie zo'n spelletje willen doen, maar het is niet zo handig om elke user ook steeds opnieuw aan te roepen in de berichten.
Mensen die hier aan mee willen doen doen wel mee.
Ik krijg nu bij elke nieuwe ronde een melding, andere gebruikers met avatars uit de lijsten krijgen die meldingen ook. De user tag is daar niet voor bedoeld.
Zoals we reeds enkele keren hebben gezegd, we hebben aan die vraag beantwoord om niet meer te taggen, behalve dan voor de definitieve lijst die ik nu heb geplaatst en ook bij de battles zal niemand meer worden getagd.
Fortune
-
- 4311 messages
- 2769 votes
Dat was bij de horror KO en de reden die je opgaf was geen tijd hetgeen geen vereiste is om mee te mogen doen. Maar ik snap het wel dat je misschien zelf wil kunnen meestemmen
Ja precies, ik wil dan ook wel actief meestemmen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik wil afmelden.
Ok, vervangen door user Nicole_1989
brawljeff
-
- 2773 messages
- 3307 votes
Ik meld me ook af, je helpt me er wel aan herinneren dat ik eens een nieuwe avatar moet nemen.
Nicole_1989
-
- 337 messages
- 193 votes
Ehm...ik ben ineens getagd, maar wat is dit precies? Begrijp ik het goed dat dit een wedstrijd is wie het mooiste plaatje als avatar heeft?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Meld dat even op een normale manier, stoere vent.
TheLionKingFan
-
- 904 messages
- 127 votes
Meld dat even op een normale manier, stoere vent.
Inderdaad, kinderachtig gedoe.
mcdaktari
-
- 7269 messages
- 0 votes
alexspyforever je kunt mij ook uit de lijst verwijderen, want ik ga toch niet mee doen.
Clapboy
-
- 311 messages
- 0 votes
Bedankt voor de toevoeging maar heb geen tijd... Wel leuk idee.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ehm...ik ben ineens getagd, maar wat is dit precies? Begrijp ik het goed dat dit een wedstrijd is wie het mooiste plaatje als avatar heeft?
Juist, ik moest iemand vervangen en zag dat jij nog niet zo lang geleden actief was op het forum.
Bedankt voor de toevoeging maar heb geen tijd... Wel leuk idee.
Je hoeft niets speciaals te doen, je plaatje kan meedoen en je zal ook niet meer worden getagd
alexspyforever je kunt mij ook uit de lijst verwijderen, want ik ga toch niet mee doen.
Ok ik zal je vervangen. Vervangen door user macady
Ik meld me ook af, je helpt me er wel aan herinneren dat ik eens een nieuwe avatar moet nemen.
Graag gedaan
Ik had je erbij genomen omdat ik je herkende als moderator van TVmeter, een job die je heel goed doet trouwens
Maar ok ik zal je ook vervangen. Vervangen door user .Fee.
Nicole_1989
-
- 337 messages
- 193 votes
En wat wordt er dan precies van mijn kant verwacht? (gezien velen zeggen: geen tijd?)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
En wat wordt er dan precies van mijn kant verwacht? (gezien velen zeggen: geen tijd?)
Als je kan en wil meestemmen dan mag dat, maar daar ben je niet toe verplicht. Er zijn wel meer mensen die geen tijd of zin hebben maar toch hun avatar laten meedoen.