- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
mijn bestand gewist hoor, het is maar een plaatje, maar ik mis hem nu al, hahaha.
Ik zou het jammer vinden, als ik de naam HALVE TAMME. zie staan, denk ik meteen aan Sharky. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
mijn bestand gewist hoor, het is maar een plaatje, maar ik mis hem nu al, hahaha.
Sharky's uiterlijk doet me ook denken aan de tekenfilms van Ren & Stimpy. Weet niet of je dat ooit hebt gezien. Was echt compleet geschift en niet echt voor kinderen. Maar ik vond het wel grappig.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Sharky's uiterlijk doet me ook denken aan de tekenfilms van Ren & Stimpy. Weet niet of je dat ooit hebt gezien. Was echt compleet geschift en niet echt voor kinderen. Maar ik vond het wel grappig.
Och ja! Ren en Stimpy! Heerlijke cartoon vond ik dat vroeger! Met dat mexicaanse accent van Stimpy 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Feitje voor jouw Alex, ik weet niet of je daar al van op de
hoogte was: Sharky komt uit de tekenfilm Eek! the Cat.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Vroeg me daarjuist af of de avatar KO nu eigenlijk al van start was gegaan, blijkt hij al praktisch ten einde te zijn.. Gaat wel lekker snel hier precies.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik ben jou zoveel meer gewend met Sharky, voor mij één van de meest herkenbare avatars op deze site.
, merci.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik zou het jammer vinden, als ik de naam HALVE TAMME. zie staan, denk ik meteen aan Sharky.
, merci.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Sharky is back 'gelukkig'.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Sharky is back 'gelukkig'.
Gelukkig maar... 
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?!
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Hahaha, ik zal het nooit meer doen, misschien ruil ik hem heel even om bij de volgende K.O, want
als wij weer tegenover elkaar komen te staan, dan zou ik jou wel graag willen verslaan hahaha
.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Dan moet je iets met een stropdas pakken

alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik ga moeten duimen voor Rose want kans zit er dik in dat ik niet online ben als de volgende battle aan de gang is. Binnen 15 minuten treintje pakken huiswaarts, rest van Conjuring kijken. Wel een sch*tfilm tot dusver but keeps me busy.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Alvast een goeie reis terug gewenst, en veel plezier met The Conjuring alexspyforever! 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Feitje voor jouw Alex, ik weet niet of je daar al van op de
hoogte was: Sharky komt uit de tekenfilm Eek! the Cat.
Thx Tamme de humor van die reeks is misschien ook in de stijl van Ren & Stimpy? Ik denk dat ik mij de Ren & Stimpy serie ook nog wel eens afschaf op DVD. DAt liedje van Log from Blammo zit nu al de hele tijd in mn kop 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Alvast een goeie reis terug gewenst, en veel plezier met The Conjuring alexspyforever!
Thx al zal het plezier denk ik eerder gaan komen door het lezen van een stripalbum 
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
11-13 Prek. Niet perse een hondenliefhebber, maar dat eerste plaatje is al vreselijk oud en de user is nauwelijks nog actief hier met posten ed.