- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Komt onder meer voort uit het feit dat ik het gevoel heb dat er meer dan ooit wordt gestemd op de 'naam' in plaats van op de avatar waar het toch duidelijk om gaat:)
Het is inderdaad opvallend dat avatars van gebruikers die actief zijn in deze KO het zo goed doen. Maar was dat vroeger anders? De bekendheid van een avatar en de associaties met haar gebruikers zijn volgens mij altijd wel belangrijke invloeden geweest (voor sommige gebruikers meer dan voor anderen).
Daar zijn alleen nog maar avatars over die ik allemaal maar wat saai vind.
Opvallend inderdaad. Ze kijken daar duidelijk met een andere (minder esthetische?) blik naar avatars dan mensen hier. De (mijns inziens) beste/mooiste avatars waren niets eens genomineerd (muv Onderhond).
Hier had Paalhaas dan weer wel genomineerd mogen worden. Die is wel leuk. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Het is inderdaad opvallend dat avatars van gebruikers die actief zijn in deze KO het zo goed doen. Maar was dat vroeger anders? De bekendheid van een avatar en de associaties met haar gebruikers zijn volgens mij altijd wel belangrijke invloeden geweest (voor sommige gebruikers meer dan voor anderen).
Opvallend inderdaad. Ze kijken daar duidelijk met een andere (minder esthetische?) blik naar avatars dan hier. De (mijns inziens) beste avatars waren niets eens genomineerd (muv Onderhond).
Hier had Paalhaas dan weer wel genomineerd mogen worden. Die is wel leuk
Het zal vast in eerdere KO's ook een belangrijke rol hebben gespeeld, maar ik heb het idee dat er toen nog wel meer werd gekeken naar de avatar en minder naar de persoon en het elkaar gunnen. Dat vind ik nu wel extreem, maar dat mag de pret niet drukken. Ik blijf tot het einde stemmen 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het is inderdaad opvallend dat avatars van gebruikers die actief zijn in deze KO het zo goed doen. Maar was dat vroeger anders? De bekendheid van een avatar en de associaties met haar gebruikers zijn volgens mij altijd wel belangrijke invloeden geweest (voor sommige gebruikers meer dan voor anderen).)
Maar dan heb je ook avatars als Blueberrry en Preketero die het geweldig goed doen en bij de laatste 8 zitten en die heb ik hier nog nooit zien posten. Blueberry is er nog maar 1 maand heb ik gezien, 2 berichten. Preketero zit hier 10 jaar (was nog maar 12 toen die zich registreerde wow) heeft al veel gepost al kan ik me niet herinneren dat ik hier al ooit 1 post van hem op het gehele forum ben tegengekomen. Of had die vroeger een andere avatar, het is pas nu bij de battles dat ik die voor de eerste keer zag.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Jarno is de laatste kwartfinalist 10 was genoeg om door te gaan.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Jep, Erwinner was een minuutje te laat. Op naar de volgende ronde dan maar.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Maar dan heb je ook avatars als Blueberrry en Preketero die het geweldig goed doen en bij de laatste 8 zitten en die heb ik hier nog nooit zien posten.
Klopt, maar ik heb nergens beweerd dat bekendheid en associaties de enige factoren zijn die van invloed zijn. Ze spelen duidelijk een rol, maar esthetische voorkeuren doen dat uiteraard ook. Gelukkig maar. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ik vond de avatar van Onderhond van erna ook wel sterk. Met nog een deel in het wit (en ik geloof maar 1 oog binnen het kader?). Leuk contrast.
Die heb ik ook nog liggen ... even getwijfeld, maar toch maar voor de vertrouwde waarde gegaan 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Compleet gerandomized
RONDE 6 Kwart Finale:
1. The Blueberry vs. Matchostomos
2. P8rb vs. [Preketero]
3. Dying Rose vs. jarno1975
4. MovieMind vs. Finisterra
RONDE 6 Kwart Finale: 12 stemmen, 2 verschil, tot de 17
RONDE 7 Halve Finale: 14 stemmen, 2 verschil, tot de 19
RONDE 8 Finale: 16 stemmen, 2 verschil, tot de 21
Regels:
- Je moet een avatar hebben. Of dat nou van jezelf is of niet, maakt niet uit.
- Je mag je avatar niet wijzigen zolang je nog in de afvalrace zit. Anders word je direct gediskwalificeerd.
- Op de avatar stemmen, niet op de gebruiker.
- Als je zelf aan de beurt bent mag je niet stemmen.
- Je mag één keer per battle stemmen.
Veel succes aan iedereen, ook de stemmers! 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Omdat je sinds 1-1-2014 op je profiel pagina een grotere versie kan uploaden. Bij jou staat ook niks op je profielpagina. Er zijn er meer (zelfs veel) die die mededeling van Jordy bij de introductie van het nieuwe design hebben gemist. Tot moderators aan toe.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wut??? Zit gewoon in de kwartfinale! Bedankt