- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Documentaire 2009
Knock-Out: Documentaire 2009
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Lijkt me duidelijk waar Mochizuki op stemt. Op die Maysles docu-natuurlijk. Dat zegt hij er zelfs min of meer bij. En we gaan maar tot 3 stemmen, dus die 4-3 is sowieso overbodig.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Hm, ik ging gewoon in op Knisper's post, ik weet verder van niets 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
En daarnaast geeft ®Tc Jackass Number Two 3,5 sterren, dus dan weten we ook waar de scoreverwarring vandaan komt.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Lijkt me duidelijk waar Mochizuki op stemt. Op die Maysles docu-natuurlijk. Dat zegt hij er zelfs min of meer bij. En we gaan maar tot 3 stemmen, dus die 4-3 is sowieso overbodig.
1ste ronde: 3 punten, 2 verschil
-
- 22398 messages
- 5070 votes
En ik zie vooralsnog nergens 2 verschil.
Wel als Mochizuki op Salesman stemt. Dan is het 1-3. Van mij mag je best wachten tot hij morgenmiddag weer op de site is hoor, maar het tempo is hier al zo laag en ik weet zeker dat hij op die docu stemt. Leer mij zijn smaak kennen.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Wel als Mochizuki op Salesman stemt. Dan is het 1-3. Van mij mag je best wachten tot hij morgenmiddag weer op de site is hoor, maar het tempo is hier al zo laag en ik weet zeker dat hij op die docu stemt. Leer mij zijn smaak kennen.
1-0 Spetie
1-1 starbright boy
1-2 Knisper
2-3 ®Tc [i](waarschijnlijk 2-2 maar vanwege hetzelfde tijdstip verwarring)
2-3 Mochizuki Rokuro
3-3 Legan
4-3 Dragon
®Tc heeft voor Mochizuki Rokuro gestemd bij mij.
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Bij mij staat Mochizuki eerder. Vreemd. Maar dat verklaart wel het een en ander. We zitten langs elkaar heen te praten. Lijkt erop dat TC eerder staat bij Mochizuki en andersom. Dat verklaart meteen hun telling. Ze denken allebei 2-3 te maken.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Bij mij staat Mochizuki eerder. Vreemd. Maar dat verklaart wel het een en ander. We zitten langs elkaar heen te praten.
. Hoe zien anderen dit op hun scherm?/edit: net wat uitgeprobeerd.
Ikzelf gebruik de profielinstelling Nieuwste bericht eerst. Echter als ik uitlog dan is de standaard instelling voor de kijker Oudste bericht eerst. En dan heb ik wel dat ®Tc na MR heeft gestemd. Ligt aan de Sorteervolgorde blijkbaar.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Ik heb MR boven en nieuwste bericht onderaan. Zal wel kloppen wat je zegt, dus 4-3 stand nemen (of battle overnieuw?)
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Wat mij betreft wordt er gewacht op de beslissende stem. Gaat tenslotte tot 2 punten verschil.
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
Ik stem gewoon op Jackass 2. Mijn stem staat achter die van MR die eerst 1-3 was dus heb ik de mijne verandert naar 2-3.
Dus het lijkt me 4-3.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Wat een verwarring 
Ik stemde 1-3, maar toen mijn bericht in het venster verscheen had ®Tc nét voor mij 2-2 gestemd. Ik heb mijn post aangepast naar 2-3. En ®Tc deed dat een paar minuten later om voor mij onbegrijpelijke redenen ook.
Wellicht had hij hetzelfde, Bij het plaatsen zag hij mijn 1-3 al staan en paste het aan. Bugje?
Volgens mij is het 4-3 (nog geen 2 verschil geweest) en als ik wél eerder was dan ®Tc bij jullie is het 1-3 en de battle wél afgelopen.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Gewoon 4-3 dan, is al wel vaker gebeurt dit bugje, niet vaak op zo'n beslissend moment. Maar aangezien het aan de sorteervolgorde ligt en jullie zelfs bij elkaar het omgekeerde zien, lijkt mij 4-3 als beste stand en inmiddels is de battle dan wel afgelopen (tijd limiet).
20. Jackass Number Two - Salesman
4-3 dus en battle 21 mag beginnen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nog 1 uur en 6 minuten wachten tot de volgende battle...
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
23. Ewige Jude, Der - Enron: The Smartest Guys in the Room
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
23. Ewige Jude, Der - Enron: The Smartest Guys in the Room
0-1
24. Große Stille, Die - Jonestown: Life and Death of Peoples Temple
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik had weinig zin om op Enron te stemmen maar Der Ewige Jude leek mij ook niet zo dus maar niet gestemd
.
24. Große Stille, Die - Jonestown: Life and Death of Peoples Temple
0-1
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
25. Geschichte vom Weinenden Kamel, Die - Stranded: I Have Come from a Plane That Crashed on the Mountains