- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Filmscores 2009
Knock-Out Filmscores 2009
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Niet dat het eerder mensen niet heeft tegen gehouden om alsnog te stemmen, ook al kennen ze maar een van de twee. Maar toch....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ken The Age of Innocence als film wel en die vond ik goed, maar ik kan niet zeggen dat ie me is bijgebleven vanwege de muziek. Maar ik ben sowieso een slechte deelnemer voor deze knock-out. Het verbaast me dat iedereen hier zo goed kan onthouden of de muziek van een film goed is. Uiteindelijk is dat het element van een film dat ik het moeilijkst te onthouden vind. Tenzij ik de muziek op een cd heb staan of de film vaker gezien heb is het voor mij moeilijk om te onthouden hoe bepaalde muziek in films klonk.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Dat geldt vermoedelijk wel vaker voor andere mensen ook. Het zou zomaar kunnen dat mensen de kwalitatief beter film verkiezen boven de slechtere film, ook al is de muziek bij beiden niet blijven hangen. En zo zijn er nog wel meer scenario's mogelijk.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Het zou zomaar kunnen dat mensen de kwalitatief beter film verkiezen boven de slechtere film, ook al is de muziek bij beiden niet blijven hangen.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
371. Lars Ginzel - Requiem
372. Elmer Bernstein - Age of Innocence, The
0-0 beslissende stem gezocht
373. Jerry Goldsmith - Omen, The
374. Angelo Badalamenti - Straight Story, The
0-0
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik ken The Age of Innocence als film wel en die vond ik goed, maar ik kan niet zeggen dat ie me is bijgebleven vanwege de muziek. Maar ik ben sowieso een slechte deelnemer voor deze knock-out. Het verbaast me dat iedereen hier zo goed kan onthouden of de muziek van een film goed is. Uiteindelijk is dat het element van een film dat ik het moeilijkst te onthouden vind. Tenzij ik de muziek op een cd heb staan of de film vaker gezien heb is het voor mij moeilijk om te onthouden hoe bepaalde muziek in films klonk.
Ben bang dat je gelijk hebt. De meeste mensen stemmen op de kwaliteit van de film. Niet geheel onbegrijpelijk, maar absoluut niet netjes. Ik ben bang dat ik vaak zelfs alleen de irritante slechte muziek onthoud bij een film. The Omen is zo'n film. Helaas heb ik The Straight Story alleen nog niet gezien.
!!!!*Lucky
-
- 3933 messages
- 2935 votes
0-1
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
0-2
Een van de meest kalme en meest emotionele scores die ik ken.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-2 Beide geweldig, The Omen is me toch wel veel meer bijgebleven. Een icoon!
!!!!*Lucky
-
- 3933 messages
- 2935 votes
Een van de meest kalme en meest emotionele scores die ik ken.
Helemaal mee eens, geld voor mij ook. 
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
371. Lars Ginzel - Requiem
372. Elmer Bernstein - Age of Innocence, The
0-1
1-4
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik moet bij de zojuist door ®Tc geplaatste battle passen, omdat ik beide filmscores niet ken.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Prachtige score The Straight Story
375. John Murphy - 28 Days Later
376. Jon Brion - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
1-0
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
4-2 dik! 28 Weeks is weliswaar nog beter.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
377. Zbigniew Preisner - Trois Couleurs: Bleu
378. Zbigniew Preisner - Europa Europa
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
379. Angela Morley - Watership Down
380. Susumo Hirosawa - Sennen Joyu