- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Filmscores 2009
Knock-Out Filmscores 2009
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
2. Kenji Kawai - Ghost In The Shell vs Ennio Morricone - Once Upon a Time in the West
1-0
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
natuurlijk
Leg eens uit waarom je die van Kawai Kenji zoveel minder vindt dan, 't is namelijk best een lastige keuze, dacht ik zo...
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Volgens mij kent rensie de score niet eens, net als die van Werckmeister.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Volgens mij ook niet. hij/zij heeft er niet op gestemd iig.
4 - 3
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Lastige keuze, beide erg mooi. Ik heb echter wel meer een zwak voor de Once Upon a Time... score.
5-7
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
6-7 !! Laatste kans op een waardig winnaar.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
6-8
Blijf het toch eigenaardig vinden dat gedurende de hele knockout er tal van mensen zijn die op het ene stemmen zonder het ander te kennen. En ook veel waarbij ik een een overduidelijk vermoeden had dat deze de andere niet kende. En daaronder vielen zelfs nota bene sommigen die andere stemmers precies op dat punt bekritiseerde.
rensie32
-
- 4359 messages
- 1768 votes
Leg eens uit waarom je die van Kawai Kenji zoveel minder vindt dan, 't is namelijk best een lastige keuze, dacht ik zo...
Moet ik ook nog een verklaring gaan afleggen waarom ik deze keuzes maak..maarja, ik heb liever muziek waarmee je een beetje kan meeneurien. Daarnaast zou ik de muziek van GITS nooit in mijn vrije tijd beluisteren, het doet me gewoon niks. Over Werckmeister heb ik volgens mij al genoeg gezegd. Dit is natuurlijk puur subjectief allemaal en daarom vind ik het aanstootgevend dat mensen mij bestempelen als een know-not of wat dan ook.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
9-9
De Ghost in the Shell: innocence score zit in mijn hoofd, de score van Ghost in the Shell stond mij niets van bij. Evenals de Eyes Wide Shut score, heb ik hem echt even op Youtube op moeten zoeken. Allemaal materiaal wat er al lang uit had moeten liggen.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Ik vind die van Innocence ook veel beter. De kans op een goede winnaar is er inmiddels toch al niet meer.