- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
9. R. J. MacReady (Kurt Russell, The Thing) - Earl Talbott Blake (John Lithgow, Ricochet)
1-0
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
10. Capt. Benjamin Franklin ‘Hawkeye’ Pierce (Donald Sutherland, MASH) - Paul Hackett (Griffin Dunne, After Hours)
0-1
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
11. Dorothy Vallens (Isabella Rosselini, Blue Velvet) - John Coffey (Michael Clarke Duncan, The Green Mile)
0-1
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
12. King Louie (Louis Prima, The Jungle Book) - Sister Clodagh (Deborah Kerr, Black Narcissus)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die vorige uitslag is echt heeeeel bizar.... 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
1-1
Snap er ook geen reet van Reinbo
Als er wel een vlak personage is, dan is het Coffey wel. Volgens mij had Frank het ook gewoon afgelegd tegen Duncan ben ik bang.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Who the Fuck is Coffey? Is dat niet een twee meter lanege neger die geen woordtzegt en geen enkele emotie prijs geeft, enkel een traantje laat?. Echt boeiend zo iemand. 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Who the Fuck is Coffey? Is dat niet een twee meter lanege neger die geen woordtzegt en geen enkele emotie prijs geeft, enkel een traantje laat?. Echt boeiend zo iemand. 
Coffey praat genoeg en hij laat juist erg veel emotie zien.
1-3
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zal best, wat mij bijstaat is enkel wat sentimenteel gejank, en dat is voor mij toch iets anders dan geloofwaardige emotie. Maar ik moet toegeven dat ik me hem nauwelijks meer voor de geest kan halen en dat zegt dan ook weer veel.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
4-3
Jammer van Jason Voorhees trouwens, die enkele battles geleden al vele te snel gesneuveld is...