- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Acteurs (2008)
Knock-Out: Acteurs (2008)
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
23. Isabella Rossellini - Ray Liotta
1-0
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
John Turturro 7-2 tegen McGregor, Uiteraard een geweldige 2-minutes of fame + wat geinige bijrolletjes, maar daarmee win je het toch niet dik van de beste acteur, die zoveel meer te bieden heeft aan welke film dan ook 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
John Turturro 7-2 tegen McGregor, Uiteraard een geweldige 2-minutes of fame + wat geinige bijrolletjes, maar daarmee win je het toch niet dik van de beste acteur, die zoveel meer te bieden heeft aan welke film dan ook 
Op basis van welke rollen is McGregor dan de beste acteur? Zijn rollen in Big Fish en Trainspotting lijken mij daar niet voldoende voor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
McGregor is echt niet beter dan een modaal soap acteur.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
4-3
McGregor is alleen in Trainspotting goed, voor de rest is ie behoorlijk matig.. dat Pacino eruit ligt is een stuk lachwekkender in dat geval.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
In The Island en Big Fish speelde hij hele sterke rollen, waarmee hij de film op jonge leeftijd draagt, een goede bijrol had hij in Velvet Goldmine, tijdens zijn minuten (nog vrij veel) was de film geweldig. Zijn beste rollen waren in Trainspotting, waarin hij mijn favoriete personage neerzet, en Shallow Grave. Al deze rollen zouden het los al van Turturro mogen winnen, ook al heb ik niks tegen hem.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als McGregor's rol in Trainspotting zijn beste is dan mag hij nog niet eens de veters van Turturro strikken.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Als McGregor's rol in Trainspotting zijn beste is dan mag hij nog niet eens de veters van Turturro strikken.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Men vergeet hier Stay en Young Adam.
5-7
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
24. Kevin Bacon - Helena Bonham Carter
1-0
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes