- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Acteurs (2008)
Knock-Out: Acteurs (2008)
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Slaat nergens op, maar doe maar 
Slaat nergens op? Alle zeven stemmen voor Nicholson vielen voor het afronden van de battle ervoor, dan zijn ze toch niet geldig. Geen me een reden dat ik dan nu niet alvast op de volgende battle mag stemmen, of zelfs op alle battles van heel ronde 3. De REGELS zijn dat er één battle tegelijk aan de beurt is (vandaar die nummertjes voor iedere battle). En wie ben jij om zonder ook maar één argument daarmee te klooien ? 
Ik snap het probleem echt niet.
Het probleem is dat niet een van de 7 stemmen geldig is.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Verrassend? Word al jaren en jaren gezien als één van de beste acteurs ooit hoor 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Battle 5 = 0-6, nr.6 wordt te vroeg geplaatst, snelle 7-0 , men merkt op dat battle 5 nog niet af is dus dit wordt ook snel geregeld, lekker verder met 7., tot er iemand begint over ongeldigheid en herstemmen... Ik denk dat we elke KO ooit opnieuw kunnen doen dan.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Verrassend? Word al jaren en jaren gezien als één van de beste acteurs ooit hoor 
Door mensen die onder een film in een vreemde taal ook Nederlandstalige films rekenen wel ja. Hij kan ook wel acteren, alleen maakt hij zich regelmatig ook stierlijk belachelijk.
stijf
-
- 342 messages
- 232 votes
5-2 en laten we verder gaan met de knock out luitjes..
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
en laten we verder gaan met de knock out luitjes..
Oké, stijf. Het zal niet meer voorkomen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
6-3
@ Stijf
het is een discussie site dus is het best normaal als er is een discussie plaatsvindt 
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
stijf
-
- 342 messages
- 232 votes
@ kevin, je hebt gelijk.. maar ik vind het fijner als er in het knock out topic gewoon over de knock out gaat..
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Battle 5 = 0-6, nr.6 wordt te vroeg geplaatst, snelle 7-0 , men merkt op dat battle 5 nog niet af is dus dit wordt ook snel geregeld, lekker verder met 7., tot er iemand begint over ongeldigheid en herstemmen...
Nee hoor ik werkte gewoon het schema af, toen kwam battle 7 er opeens doorheen. Daarna begon ik pas over ongeldigheid (nog steeds geen argumenten gehoord dat het wel geldig zou zijn) en herstemmen, dus opeens kan je het niet noemen
Ik denk dat we elke KO ooit opnieuw kunnen doen dan.
Maar dat is helaas niet mogelijk
Dit wel 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
@ kevin, je hebt gelijk.. maar ik vind het fijner als er in het knock out topic gewoon over de knock out gaat..

toch ook nog even zeggen dat deze discussie wat zinloos is. Jack Nicholson is door dus, wat valt er nog te klagen ?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
8. Ian McKellen - John Goodman
1-0 tegenstem, ken die andere gozer niet (bij naam).
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes

toch ook nog even zeggen dat deze discussie wat zinloos is. Jack Nicholson is door dus, wat valt er nog te klagen ?
Ik heb als organisator graag dat de ko zo eerlijk mogelijk verloopt, en als men de battles in willekeurige volgorde door elkaar heen afloopt en ook nog eens blijft geloven dat dat kan, dan grijp ik in.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes

Nicholson is groot !
Dat is niet eerlijk, dan verliezen alle Aziaten 
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
Dat is niet eerlijk, dan verliezen alle Aziaten 
Goeie grap maar Jack Nicholson is in letterlijke vorm niet zo groot hoor met z'n 1m77. Dan is Chow-Yun Fat bv. groter.
On-topic:
Moeilijk. Ian McKellen is een enorm slecht acteur (enorm slecht in x-men, the davinci code en belachelijk in lotr) en John Goodman vergeef ik niks meer sinds Fred Flintstone, maar het moment is aangebroken. Wat deze 2 in dit stadium nog doen is me een raadsel.
2-2