- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Acteurs (2008)
Knock-Out: Acteurs (2008)
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
128. Fredric March - Kristin Scott Thomas
0-1
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
5-2
129. Peter Greene - Christopher Reeves
0-1
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
1-4.
Had wel verwacht dat de users die van klassieke cinema houden voor Bond zouden gaan. Die speelt echt in onnoemlijk veel klassieke films en is altijd goed.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Rio Bravo, Searchers, It's a Wonderful Life, Johnny Guitar etc etc etc.
1 van de beste bijrolacteurs ooit! Filmography op IMDB is echt overrompelend!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ward Bond heeft in veel van mijn favoriete films gespeeld (naast Ramons films wil ik nog graag The Maltese Falcon en My Darling Clementine noemen), maar is meer een degelijk acteur dan een briljante acteur. Diane Lane's films zijn zacht uitgedrukt een stuk minder interessant dan die van Bond, maar haar heb ik toch ten minste een maal in een echt goede rol gezien (in Unfaithful, verder geen bijzondere film). Dan is het lastig kiezen: de solide bijrolacteur met een overdonderende filmografie of de sterke actrice met de matige filmografie? Ik wou dat iemand Lane eens in een geweldige film stopte.
Er waren betere bijrolacteurs in de klassieke tijd. De onvervangbare Claude Rains natuurlijk, maar ook Elisha Cook Jr., Thomas Mitchell, Peter Lorre, Martin Balsam (die zat in iedere film geloof ik), Robert Morley, Dan Duryea en dan vergeet ik er vast nog een paar. Deze kunnen wel op mijn steun rekenen (al doen ze denk ik niet allemaal mee).
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik ken Diane Lane enkel van meesterwerken als Jack, Knight Moves en Murder at 1600 oa. Ze is me niet eens opgevallen.
Voor mij is de keuze echt heel makkelijk. Die Bond speelt echt in zo veel goede Amerikaanse films en hij is altijd degelijk. Dat ie nooit hoofdrollen heeft mogen spelen neem ik dan maar voor lief.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het gaat mij er zeker niet om dat hij geen hoofdrollen heeft gespeeld. Het was ook geen overduidelijke keuze voor mij om voor Lane te gaan. Ik wou zelfs aanvankelijk voor Bond stemmen, maar ik besefte me dat dit meer gericht was op de films waar hij in zat dan om zijn rollen. Al die fantastische films waar Bond in zat zou ik me even goed herrinnert hebben zonder Bond. Diane Lane daarentegen is de enige reden waarom ik me herinner dat er een film is die unfaithful heet.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
2-4, maar twee films van Lane gezien, een goede en een hele slechte. Uit de goede kan ik me haar rol nauwelijks herinneren en uit de heel slechte wel en die herinnering is niet positief.
edit: drie films zie ik nu.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Beide matig tot slecht, geen stem van mij.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dat geldt natuurlijk voor heel veel acteurs in bijrollen in heel veel films. Maar het is jouw feestje hoor! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Allicht, maar ik bedoel maar te zeggen dat Bond, hoewel nooit teleurstellend, geen enkele rol heeft gespeeld die echt op een of andere manier eruit sprong. Maar daar hoef je het verder niet mee eens te zijn.