- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs 2008
Knock Out: Regisseurs 2008
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
4-4-1, maar hadden alle 3 door gemogen
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
37. Mary Harron - Jim Jarmusch - Nick Cassavetes
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Flauw dat Kar Wai er al uitligt tegen Fincher 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Valt me mee dat ie nog 4 stemmen haalt anders, maar ruik wel een hoop know-nots.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Valt me mee dat ie nog 4 stemmen haalt anders, maar ruik wel een hoop know-nots.
Ik denk dat het aantal know-nots in dit geval nog wel meevalt (gezien de mensen die voor die battle hebben gestemd).
1-2-1
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Naast Kitano het grootste Aziatisch arthouse icoon. Als zelfs zo iemand al geen tegengewicht meer kan bieden aan Amerikaans pop op een site als deze ...
En er zal een stevig reukje know-not aanzitten, redelijk zeker dat er maar weinig zijn die uit hun hoofd kunnen vertellen welke films Park gemaakt heeft. Ook absoluut geen kleine naam.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Kar Wai Wong had ook simpel van de meeste regisseurs uit de VS gewonnen. Hier is vooral sprake van een ongelukkige loting. Van de namen die tot nu toe zijn geweest had hij volgens mij alleen kunnen verliezen van Kitano, Paul Thomas Anderson en dus David Fincher.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
En er zal een stevig reukje know-not aanzitten, redelijk zeker dat er maar weinig zijn die uit hun hoofd kunnen vertellen welke films Park gemaakt heeft. Ook absoluut geen kleine naam.
Nope, daarom zei ik het ook al, ze hebben ook alle drie wel een film in de top 250 enzo, maar Fincher heeft duidelijk het meeste stemmen en het lijkt me sterk dat alle 5 de Fincher stemmers van alle 3 de regisseurs tenminste een film gezien hebben. Fincher is vooral degelijk, niet echt bijzonder, Kar Wai doet veel mooiere dingen, mja het verbaast met niet echt, zou het gek vinden als het jou wel verbaast.
Kar Wai Wong had ook simpel van de meeste regisseurs uit de VS gewonnen. Hier is vooral sprake van een ongelukkige loting. Van de namen die tot nu toe zijn geweest had hij volgens mij alleen kunnen verliezen van Kitano, Paul Thomas Anderson en dus David Fincher.
Ik weet niet, tegen de regisseur van één of andere bond film met de 'foute' mensen online waarschijnlijk niet.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
Ik durf gerust toe te geven dat ik een know not ben, maar kijk gerust bij mijn stemmen voor o.a. The Game, Fight Club en Se7en waarom ik op Fincher gestemd heb.
@ OH en anderen. Ik ben trouwens zeer geinteresseerd in de films van Wong en ik heb er nog een vraagje over.
2046 kan ik van iemand lenen en lijkt me een interessante film, maar nu las ik dat je beter In the Mood for Love eerst kunt kijken om de film beter te snappen. Klopt dit of maakt het niet uit?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Ja dat klopt Spetie, zou ik wel eerst doen (heb ik ook gedaan).
En over Fincher: kijk mijn stemmen bij The Game, Ficht Club en Se7en, alle drie (dikke) 4*, toch stem ik er niet op, zegt genoeg. Dan hebben we ook Park nog, met zijn wraak-trilogie.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Van de namen die tot nu toe zijn geweest had hij volgens mij alleen kunnen verliezen van Kitano, Paul Thomas Anderson en dus David Fincher.
Medem heeft gisteren verloren van de regisseur van Tremors ... gaat er een belletje rinkelen ?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik heb het over de stemmende leden die op dit moment actief zijn. Over uitslagen in de middag durf ik geen uitspraken te doen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ik heb het over de stemmende leden die op dit moment actief zijn.
Van Spetie en HarmJan moet je niet verwachten dat ze op Kar Wai gaan stemmen. Overduidelijk een Aziatische naam. Tegen welke bekende Amerikaan dan ook.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Van Spetie en HarmJan moet je niet verwachten dat ze op Kar Wai gaan stemmen. Overduidelijk een Aziatische naam. Tegen welke bekende Amerikaan dan ook.
Van Kraay ook niet, dus al meer dan de helft know-nots. Maar genoeg hierover, want het viel te verwachten, winnaar zal wel net als afgelopen 3 jaar Kubrick worden 
37. Mary Harron - Jim Jarmusch - Nick Cassavetes
1-3-1 tussenstand
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
Is onzin te stellen dat ik altijd voor een Amerikaan zou stemmen. Kom maar op met Kurosawa, Miyazaki of Takahata zou ik zeggen.
Doen de regisseurs van de Mou Gaan Dou reeks trouwens niet mee aan deze battle of mis ik iets?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
38. Hiroyuki Tanaka - Peter Weir - Milos Forman
0-0-1