- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs 2008
Knock Out: Regisseurs 2008
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
O gut, heb je meneer de kenner weer.. Soderbergh is een zeer capabele regisseur, niet eens uit de jaren 70 en gebruikt geen rubberen kikkers om zijn lege schijt mee op te leuken 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
3-4 PTA is 24.500 klassen beter uiteraard
Waar slaat dat opnieuw beginnen op? Nu mist PTA een aantal punten 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
3-4 PTA is 24.500 klassen beter uiteraard
Waar slaat dat opnieuw beginnen op? Nu mist PTA een aantal punten 
Bij elke andere battle had je er geen punt van gemaakt, stel je even aan zeg, kinderachtig gedoe. Regels zijn regels enzo.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Bij elke andere battle had je er geen punt van gemaakt, stel je even aan zeg, kinderachtig gedoe. Regels zijn regels enzo.
Wat is jou probleem?
Lijkt me niet minder dan logische opmerking, aangezien die andere battle netjes is uitgespeeld. Dat het nou PTA is of niet, gaat het niet om. Hou jij je anders eens stil te zeuren.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
5-4 Anderson komt net om de hoek kijken.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Wat is jou probleem?
Lijkt me niet minder dan logische opmerking, aangezien die andere battle netjes is uitgespeeld. Dat het nou PTA is of niet, gaat het niet om. Hou jij je anders eens stil te zeuren.
Daar gaat het wel om, anders had je niks gezegd. Nu ben je bang dat ie het niet red ofzo, mensen hoeven alleen even opnieuw te stemmen zoals gebruikelijk is.. anders moet die battle maar niet te snel gepost worden.. als in de ladder 34 tegen 30 wordt gewonnen, maar 31 is overgeslagen, moet ie daarna ook opnieuw winnen van 30. En dat weet je ook wel, je doet alleen maar moeilijk omdat het inderdaad wel om PTA gaat. Noem jij het maar zeuren, ik noem het redelijk zijn.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
@ Goldenskull en HarmJan...
It's just a game boys 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Precies.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Daar gaat het wel om, anders had je niks gezegd. Nu ben je bang dat ie het niet red ofzo, mensen hoeven alleen even opnieuw te stemmen zoals gebruikelijk is.. anders moet die battle maar niet te snel gepost worden.. als in de ladder 34 tegen 30 wordt gewonnen, maar 31 is overgeslagen, moet ie daarna ook opnieuw winnen van 30. En dat weet je ook wel, je doet alleen maar moeilijk omdat het inderdaad wel om PTA gaat. Noem jij het maar zeuren, ik noem het redelijk zijn.
Redelijk? PTA zijn stemmen afsnoepen is op deze manier erg redelijk zeker, het zal wel. Het kan me voor de rest niet schelen. Ik maakte gewoon een terechte opmerking, waar jij ineens met één of andere aanvallende reactie aan komt zetten, jammer.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Redelijk? PTA zijn stemmen afsnoepen is op deze manier erg redelijk zeker, het zal wel. Het kan me voor de rest niet schelen. Ik maakte gewoon een terechte opmerking, waar jij ineens met één of andere aanvallende reactie aan komt zetten, jammer.
Aanvallend? Hoog uit wat fel, omdat je er alleen mee bemoeit vanwege PTA en dat stoort inderdaad. Ik hoop dat we niet hoeven te stemmen over de redelijkheid? Als ik me niet vergis is het gewoon een regel, ik hoor verder ook niemand klagen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Weer wat geruzie opgeruimd.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Weer wat geruzie opgeruimd.
Vergeet niet te stemmen.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
7-6 De emoties lopen hoog op, heerlijk!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Aanvallend? Hoog uit wat fel, omdat je er alleen mee bemoeit vanwege PTA en dat stoort inderdaad.
Stoor jij je maar lekker. PTA of niet, die regel vind ik niet terecht. Voor de rest maakt het me niet uit zoals eerder gezegd. Het ging me vooral om jou reactie.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Tuurlijk is die regel terecht. (herhaal) KOs blijven spelletjes waar de timing een grote rol in speelt. Een battle te vroeg beginnen is dus helemaal niet geldig (/herhaal)
Zou een mooie bende worden zonder die regel.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
In de battle Soderbergh - PTA is er trouwens maar weinig duffer dan de trailer van There Will Be Blood.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
5. Stanley Kubrick - Quentin Tarantino
1-0