• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.898 votes
Profile

Knock Out: Regisseurs 2008

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

3-3

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

3-2 PTA

Wat doet degradatiekandidaat Soderbergh hier?

O gut, heb je meneer de kenner weer.. Soderbergh is een zeer capabele regisseur, niet eens uit de jaren 70 en gebruikt geen rubberen kikkers om zijn lege schijt mee op te leuken

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

3-4 PTA is 24.500 klassen beter uiteraard Waar slaat dat opnieuw beginnen op? Nu mist PTA een aantal punten

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

4-4 Soderbergh

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Leland Palmer wrote:

3-4 PTA is 24.500 klassen beter uiteraard Waar slaat dat opnieuw beginnen op? Nu mist PTA een aantal punten

Bij elke andere battle had je er geen punt van gemaakt, stel je even aan zeg, kinderachtig gedoe. Regels zijn regels enzo.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Goldenskull wrote:

Bij elke andere battle had je er geen punt van gemaakt, stel je even aan zeg, kinderachtig gedoe. Regels zijn regels enzo.

Wat is jou probleem? Lijkt me niet minder dan logische opmerking, aangezien die andere battle netjes is uitgespeeld. Dat het nou PTA is of niet, gaat het niet om. Hou jij je anders eens stil te zeuren.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

5-4 Anderson komt net om de hoek kijken.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Wat is jou probleem? Lijkt me niet minder dan logische opmerking, aangezien die andere battle netjes is uitgespeeld. Dat het nou PTA is of niet, gaat het niet om. Hou jij je anders eens stil te zeuren.

Daar gaat het wel om, anders had je niks gezegd. Nu ben je bang dat ie het niet red ofzo, mensen hoeven alleen even opnieuw te stemmen zoals gebruikelijk is.. anders moet die battle maar niet te snel gepost worden.. als in de ladder 34 tegen 30 wordt gewonnen, maar 31 is overgeslagen, moet ie daarna ook opnieuw winnen van 30. En dat weet je ook wel, je doet alleen maar moeilijk omdat het inderdaad wel om PTA gaat. Noem jij het maar zeuren, ik noem het redelijk zijn.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

@ Goldenskull en HarmJan...

It's just a game boys

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

6-4

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Kevin13 wrote:

@ Goldenskull en HarmJan...

It's just a game boys

Precies.

Hando

• 1808 messages
  • 1434 votes

7-4

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Goldenskull wrote:

Daar gaat het wel om, anders had je niks gezegd. Nu ben je bang dat ie het niet red ofzo, mensen hoeven alleen even opnieuw te stemmen zoals gebruikelijk is.. anders moet die battle maar niet te snel gepost worden.. als in de ladder 34 tegen 30 wordt gewonnen, maar 31 is overgeslagen, moet ie daarna ook opnieuw winnen van 30. En dat weet je ook wel, je doet alleen maar moeilijk omdat het inderdaad wel om PTA gaat. Noem jij het maar zeuren, ik noem het redelijk zijn.

Redelijk? PTA zijn stemmen afsnoepen is op deze manier erg redelijk zeker, het zal wel. Het kan me voor de rest niet schelen. Ik maakte gewoon een terechte opmerking, waar jij ineens met één of andere aanvallende reactie aan komt zetten, jammer.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Redelijk? PTA zijn stemmen afsnoepen is op deze manier erg redelijk zeker, het zal wel. Het kan me voor de rest niet schelen. Ik maakte gewoon een terechte opmerking, waar jij ineens met één of andere aanvallende reactie aan komt zetten, jammer.

Aanvallend? Hoog uit wat fel, omdat je er alleen mee bemoeit vanwege PTA en dat stoort inderdaad. Ik hoop dat we niet hoeven te stemmen over de redelijkheid? Als ik me niet vergis is het gewoon een regel, ik hoor verder ook niemand klagen.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

7-5

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Weer wat geruzie opgeruimd.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

starbright boy wrote:

Weer wat geruzie opgeruimd.

Vergeet niet te stemmen.

Criticism

• 3011 messages
  • 1444 votes

7-6 De emoties lopen hoog op, heerlijk!

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

7-7

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

8-7

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Goldenskull wrote:

Aanvallend? Hoog uit wat fel, omdat je er alleen mee bemoeit vanwege PTA en dat stoort inderdaad.

Stoor jij je maar lekker. PTA of niet, die regel vind ik niet terecht. Voor de rest maakt het me niet uit zoals eerder gezegd. Het ging me vooral om jou reactie.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Tuurlijk is die regel terecht. (herhaal) KOs blijven spelletjes waar de timing een grote rol in speelt. Een battle te vroeg beginnen is dus helemaal niet geldig (/herhaal)

Zou een mooie bende worden zonder die regel.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

In de battle Soderbergh - PTA is er trouwens maar weinig duffer dan de trailer van There Will Be Blood.

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

8-8 PTA

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

9-8

®Tc

• 8212 messages
  • 1087 votes

9-9

ghostman

• 5740 messages
  • 5 votes

9-10 Paul Thomas Anderson

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

9-11

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

9-11 duh

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

5. Stanley Kubrick - Quentin Tarantino

1-0

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.