- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Top of Flop (regisseurs)
Top of Flop (regisseurs)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Ik doel er meer op dat je acteurs/actrices die je niet kent Shamed. Wat ik kwalijk vind.
Dat geef ik gerust toe, maar dat komt simpelweg door het feit dat er niks anders in de lijst staat waar ik een min aan kwijt wil. Daarnaast ben ik lang geleden al gestopt met het serieus nemen van dit soort spellen, aangezien mijn favorieten er door menig mens uitgestemd werden of gemind werden, zonder dat ze gezien waren. Het valt jou net op omdat ik een favoriet van jou min.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik doel er meer op dat je acteurs/actrices die je niet kent Shamed. Wat ik kwalijk vind.
Dan heb jij pech, want know-not stemmen kun je niet uitsluiten bij zulke filmgames. En bovendien kan het ook liggen aan een tekort aan shamers.
Je oordeelt te snel, niet meteen denken dat men een hekel aan hem of haar heeft.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Dan heb jij pech, want know-not stemmen kun je niet uitsluiten bij zulke filmgames. En bovendien kan het ook liggen aan een tekort aan shamers.
Je oordeelt te snel, niet meteen denken dat men een hekel aan hem of haar heeft.
Helemaal mee eens.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Raar, een tekort aan shamers ben ik nog nooit tegengekomen bij spelletjes als deze. Maar dan nog geef ik liever een min aan de minste van de bekenden in de lijst dan zomaar iemand weg te sturen waar je niks van kent.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Zal mij verder een zorg zijn of iemand een hekel heeft aan een bepaalde actrice of niet, slechts het feit dat het uit onwetendheid voortkomt blijf ik gewoon jammer vinden.
Dat geef ik gerust toe, maar dat komt simpelweg door het feit dat er niks anders in de lijst staat waar ik een min aan kwijt wil. Daarnaast ben ik lang geleden al gestopt met het serieus nemen van dit soort spellen, aangezien mijn favorieten er door menig mens uitgestemd werden of gemind werden, zonder dat ze gezien waren. Het valt jou net op omdat ik een favoriet van jou min.
Heb je het verlies van Tom Cruise nog steeds niet verwerkt? Lijkt mij trouwens allerminst iemand waar nog niemand iets van gezien heeft. Ik vind Tatou in de Shame ook belachelijk, maar ga daardoor niet Klaus Kinski ( nog niets van gezien ) minnen omdat zijn naam mij niet aanstaat.
Verder maak ik dagelijks mee dat mensen zeggen: ja, maar hij/zij deed het ook. Vind ik nou niet gelijk een steekhoudend argument om het dan ook maar te doen, alhoewel het ongetwijfeld verleidelijk is dat kuddegedrag. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als iemand het nog niet eens gepresteerd heeft om binnen je radar te komen is dat in soms ook een min waard. Als kom ik ook genoeg shamers tegen, dus ik heb het nog niet an de handgehand. Stem wel graag om mensen die ik wel gezien heb, maar geen enkele indruk hebben weten te maken, zoals dat broertje van Ben Affleck.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Zal mij verder een zorg zijn of iemand een hekel heeft aan een bepaalde actrice of niet, slechts het feit dat het uit onwetendheid voortkomt blijf ik gewoon jammer vinden.
Dan weet je vanaf nu dat er know-not stemmen kunnen voorkomen, o.a. door het feit dat er een tekort aan shamers zijn.
@ OH: jij hebt makkelijk praten als 3/4 van de lijst meestal een min verdient bij jou.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Dan weet je vanaf nu dat er know-not stemmen kunnen voorkomen, o.a. door het feit dat er een tekort aan shamers zijn.
Bedankt voor het opentrappen van deze open deuren. Alsof ik een naïef jongetje ben die niet weet dat er know - nots rondlopen, wat weer een groot vraagstuk uit mijn leven heeft opgelost.
Zal overigens ook altijd blijven voortduren Know - knots.
Was alleen benieuwd naar de beweegredenen van deze mensen. Zoals verwacht blijk ik deze nogal onzinnig te vinden.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
't is maar wat je onzinnig vind. Voor mij nog altijd de voornaamste reden om know-not stemmen uit te delen (een tekort aan shamers dus).
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Paul Thomas Anderson 90+
Alfred Hitchcock 84
Peter Jackson 80
John Woo 72
Akira Kurosawa 60
Steven Soderbergh 50
Kinji Fukasaku 48
Charles Chaplin 46
Paul Verhoeven 18
Stijn Coninx 10-
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Paul Thomas Anderson 90+
Alfred Hitchcock 84
Peter Jackson 80
John Woo 72
Akira Kurosawa 60
Steven Soderbergh 50
Kinji Fukasaku 48
Charles Chaplin 46
Paul Verhoeven 16-
Stijn Coninx 12+
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ben het wel eens met Maxcomthrilla en Onderhond in deze. Ik vind het trouwens veel vervelender om iemand een minpunt voor een favoriet van mij te zien geven als hij deze acteur/ regisseur niet eens kent, dan dat hij er echt een hekel aan heeft. Know-not-stemmen hebben geen enkel nut in dit spelletje. In de shame horen mensen te staan die volgens de algemene opinie hier slecht presteren. Als je iemand niet kent kun je daar echter niet over oordelen.
Aan het begin van deze spellenreeks werd deze regel overigens gewoon gehandhaaft, maar schijnbaar is hij er nu bij ingeschoten.
Paul Thomas Anderson 90
Alfred Hitchcock 84
Peter Jackson 80
John Woo 72
Akira Kurosawa 60
Steven Soderbergh 50
Kinji Fukasaku 48
Charles Chaplin 48+
Paul Verhoeven 14-
Stijn Coninx 12
[Preketero]
-
- 8531 messages
- 2450 votes
Paul Thomas Anderson 90
Alfred Hitchcock 86 +
Peter Jackson 80
John Woo 70 -
Akira Kurosawa 60
Steven Soderbergh 50
Kinji Fukasaku 48
Charles Chaplin 48
Paul Verhoeven 14
Stijn Coninx 12
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Tja, zoveel (ik ook in sommige gevallen) gebruikers vinden het vervelend als er know-not stemmen worden uitgedeeld, maar als er een tekort is aan shamers, mag er van mij gerust een know-not stem worden gegeven.
Ewaaaaaa
-
- 323 messages
- 0 votes
Paul Thomas Anderson 90
Alfred Hitchcock 86
Peter Jackson 80
John Woo 70
Akira Kurosawa 58-
Steven Soderbergh 50
Kinji Fukasaku 48
Charles Chaplin 48
Paul Verhoeven 16+
Stijn Coninx 12
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Je mág natuurlijk ook een keer niet stemmen, maar als er iemand is die je per se een + wilt geven snap ik de 'ernst' wel. Ik stem zelf nooit op regisseurs/acteurs die ik niet ken, vind ik niet meer dan logisch.
De laatste dagen (weken?) stem ik - op Dafoe, maar ik wissel mijn + elke dag af (heeft het ook minder invloed), omdat er niet een echte famer in staat voor mij, ik heb het dan over Fame/Shame en niet over dit topic (maar deze discussie heeft natuurlijk te maken met beide topics). Maar dan nog stem ik alleen op acteurs/actrices die ik ken en waar ik niks tegen heb, maar waar ik dus ook geen grote fan van ben.. maar ieder zijn ding, ook al erger ik me vaak ook aan know-not stemmen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Zo doe ik het wel althans. Nu Spielberg weg is, gaan mijn plusjes uit naar de volgende laagstgeklasseerde die ik ken (en niet verafschuw) --- in dit geval Verhoeven.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Paul Thomas Anderson 88 -
Alfred Hitchcock 86
Peter Jackson 80
John Woo 70
Akira Kurosawa 58
Steven Soderbergh 50
Kinji Fukasaku 50 +
Charles Chaplin 48