- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Actiescènes
Knock Out: Actiescènes
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
En de laatste alweer.
64.Snatch.: gevecht tussen One Punch Mickey & Good Night Anderson - Terminator 2: Judgement Day: vrachtwagen/motor achtervolging
0-1
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Nieuwe loting staat er binnen nu en een uur.Het is niet de loting zelf die moeizaam gaat maar het plaatsen van de filmpjes gaat nogal wat tijd inzitten, dus nog eventjes geduld.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Change of plans, ik ga even stappen dus kan vanacht pas alles klaarmaken.Of ik kan even een voorlopige 3e ronde plaatsen, dus eerst zonder filmpjes dat ik dan mijn bericht aanpas als ik weer terug ben.
Laat maar even weten.
S'90
-
- 45 messages
- 0 votes
Stappen gaan en heb plezier!
Maar niet te zat, en goed thuis!
Plezier! 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
De 3e ronde:
1.Shooter: openings scene - Huo Yuan Jia(Fearless): laatste gevecht
2.Dead Leaves: politie achtervolgings scene - Ying Xiong(Hero): pijl en boog scene
3.Once Upon a Time in China II: Jet Li vs Donnie Yen - Terminator 2:Judgement Day: vrachtwagen/motor achtervolging
4.Rambo: de hele film als 1 lange actiescene - Shi Mian Mai Fu(House of Flying Daggers): Jin vs Leo
5.Desperado: bar shoot-out - Starship Troopers: gevecht om Whiskey Outpost
6.Lat Sau San Taam(Hard Boiled): shoot-out in Loods - Crank: climax
7.Planet Terror: climax - Fong Yuk: openings shoot-out
8.Rambo:First Blood part II: return of Rambo (climax) - Face/Off: speedboat scene
9.Blade: discotheek gevecht - Black Hawk Down: helicopter neergeschoten / gevechten in de straten
10.Wandering Ginza Butterfly: Chiba/Kaji contra Yakuza - Akira: opening/motor scene
11.No Country For Old Men: shotgun showdown Moss en Chigurh - Apocalypse Now: helicopter aanval
12.Saving Private Ryan: aankomst op het strand - Death Sentence: "briljante" wraak scene
13.From Dusk till Dawn: eerste vampieren aanval – Predator: Dutch vs Predator
14.Mad Monkey Kung Fu: eind gevecht - Heat: bankoverval
15.Banlieue 13: openings scene - Final Destination 2: snelweg scene
16.Dirty Harry: scene dat Harry bankovervallers neerknalt - Face/Off: shoot-out huis dealer
17.Unforgiven: climax - Jui Kuen II(Drunken Master II): Wong Fei-Hung vs John
18.Terminator 3:Rise of the Machines: kraan scene - Predator 2: openings scene
19.Platoon: laatste gevecht en climax - Die Hard 4.0: Tunnel/auto vs heli scene
20.Running Scared: op de ijsbaan - The Thin Red Line: bestorming op het Japanse dorp
21.28 weeks Later: chaos na 1e besmettingsgeval - Rocky: Rocky Balboa vs Apollo Creed
22.Ben-Hur: race scene - War of the Worlds: 1e tripod aanval / de brug
23.Tom Yum Goong(Honour of the Dragon): bottenbreken - Titanic: bootzink scene
24.The French Connection: treinachtervolging - RoboCop: aanvallen in de stad
25.Die Hard 4.0: Truck vs F35 - Karate Bull Fighter: stier krijgt een pak slaag van Chiba
26.The Matrix: lobby shoot-out die vervalt in de heli scene - Strangers on a Train: draaimolen scene
27.Spider-man 2: trein gevecht - Tiger on the Beat: kettingzaag gevecht
28.Commando: vechtpartij in shopping mall - Bad Boys II: brugscene
29.Police Story: winkelcentrum gevecht - Shichinin no Samurai: verdedigen kamp
30.The Negotiator: aanval op het gebouw - The Italian Job(1969): achtervolging in de Mini's
31.The Matrix Reloaded: snelweg scene - Amsterdamned: achtervolging door de grachten
32.Lat Sau San Taam(Hard-Boilded): ziekenhuis shoot-out - The Wild Bunch: laatste shoot-out
tot de 8, 2 verschil
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes