• 177.985 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.113 votes
Profile

MovieMeter Contest

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Sinds jij die politie auto's uit elke film vond komen (en mijn eerste gok/weetje) fout was zit ik ook daar op dood spoor.

Als er een film van was zou ik Hill Street Blues zeggen. Of Dukes of Hazzard, maar het is een oud fragment dus die recente film zal het niet zijn.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wie ruilt er nummer 4 & 12 voor 13 & 14?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik vond die achtervolging toch aardig swingen, ook al heb ik de film niet gezien.

De vallende man daarentegen zoeft in een heel wat minder kenbaar ritme voorbij...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Apollinisch wrote:

Ik vond die achtervolging toch aardig swingen, ook al heb ik de film niet gezien.

De vallende man daarentegen zoeft in een heel wat minder kenbaar ritme voorbij...

En die 'plof' komt je ook niet bekend voor?

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

In die vallende man kun je een best bekende acteur herkennen. Ik wil je wel een hint geven voor 12 als jij mij een hint geeft voor 14 Reinbo

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik vraag me af wat de leraar daarvan denkt.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Mag Diesel als organisator ook strafpunten uitdelen?

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Macmanus wrote:

In die vallende man kun je een best bekende acteur herkennen.

Dat gezicht komt me inderdaad zo bekend voor, maar ik kan er maar geen naam op plakken. Erg frustrerend.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Knisper wrote:

Mag Diesel als organisator ook strafpunten uitdelen?

Tuurlijk, en Reinbo en Macmanus komen daarvoor nu wel opzichig in aanmerking voor aanzetten tot valsspelen. Overigens zijn 4 en 12 ook precies de 2 die ik nog wil weten.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Haha ik heb nog niks vernomen van Reinbo dus we zijn nog safe (Nee hoor was maar een geintje voor alle duidelijkheid.)

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Het deed mij gelijk Frans aan, zoiets low budget van Jacques Rivette of zo. Ik had echt nooit aan Spoorloos gedacht (en geloof het eigenlijk ook nog steeds niet).

.

Re.: MMContest II Fragment 6

Ik heb zonet de DVD van "Spoorloos" nog eens snel afgedraaid en ik heb het fragment gevonden. Het komt na ongeveer 44 minuten.

Dus "Spoorloos" is juist. Geen twijfel mogelijk.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Macmanus wrote:

Haha ik heb nog niks vernomen van Reinbo dus we zijn nog safe (Nee hoor was maar een geintje voor alle duidelijkheid.)

Als ik Macmanus nu een antwoord doorstuur wordt hij of ik dan gestraft?

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Tommeh wrote:

Diesel kan je DieGo z'n naam schrappen en á la Onderhond en Linn achter mijn naam zetten? We waren van plan om dit spelletje apart te spelen, maar als je in 1 huis woont gaat dat vrij lastig. Samen spelen is dan toch iets eerlijker. We zullen de komende contests ook samen spelen.

Deal. Dan hebben jullie samen nu 8 punten.

Reinbo wrote:

Heb genoeg uren door Diesel's lijst met stemmen zitten scrollen, zonder enig resultaat.

Mochizuki Rokuro wrote:

Alleen door die van Diesel? Ik heb zo ongeveer alle stemlijsten doorgescrold om te kijken welke titels er bij de diverse users die titels hebben geraden voorkomen. Phoenix is een van de weinigen die 6 weet, dan mag je toch aannemen dat-ie erop gestemd heeft. Maar geen enkele film doet mij daar dan een link leggen. Maar op een gegeven moment gaat dat allemaal duizelen.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

[update]

Tussenstand:

1. Paalhaas - 13pt. (1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15)

2. kos - 12pt. (1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15)

3. Ramon K - 11pt. (1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 15)

stephan73 - 11pt. (1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 15)

4. Macmanus - 10pt. (1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13)

Matchostomos - 10 pt. (1, 2, 3, 4, 5, 8, 10, 11, 12, 15)

5. Reinbo - 9pt. (1, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 14)

dutchtuga - 9pt. (2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 13, 14)

kappeuter - 9pt. (1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 12, 15)

6. Tommeh & DieGo - 8pt. (1, 2, 3, 5, 7, 11, 12, 15)

Grindhouse - 8pt. (1, 3, 8, 5, 10, 11, 12, 15)

7. DVD-T - 6pt. (1, 2, 3, 8, 9, 11)

Phoenix - 6pt. (1, 3, 5, 6, 7, 11)

8. MXO - 5pt. (1, 2, 3, 5, 10)

Badalamenti - 5pt. (1, 2, 5, 7, 11)

ToNe - 5 pt. (8, 10, 11, 13, 15)

The One Ring - 5pt. (1, 3, 5, 9, 10)

Mochizuki Rokuro - 5pt. (1, 2, 5, 9, 11)

ROOSKY - 5pt. (1, 2, 5, 8, 9)

Co Jackso - 5pt. (1, 3, 8, 9, 15)

9. Silvio Dante - 4pt. (1, 3, 5, 13)

Madecineman - 4pt. (3, 5, 8, 9)

Knisper - 4pt. (3, 4, 8, 5)

chiquita - 4 pt. (1, 3, 5, 12)

maxcomthrilla - 4pt. (1, 2, 5, 10)

10. Apollinisch - 3pt. (1, 3, 10)

timbo_ - 3pt. (1, 3, 5)

11. Chainsaw - 2pt. (8, 5)

AHWA - 2pt. (3, 5)

Erwinner - 2pt. (9, 11)

wibro - 2pt. (5, 10)

[Preketero] - 2pt. (1, 13)

Arkadi. - 2pt. (2, 3)

12. Onderhond - 1pt. (5)

Legan - 1 pt. (9)

Finisterra - 1pt. (12)

01: 25x geraden

02: 16x geraden

03: 23x geraden

04: 6x geraden

05: 27x geraden

06: 3x geraden

07: 10x geraden

08: 16x geraden

09: 14x geraden

10: 12x geraden

11: 16x geraden

12: 10x geraden

13: 10x geraden

14: 3x geraden

15: 11x geraden

Memorabele gokjes -

4: The Haunted Mansion

4: Conan the Barbarian

6: Nothing to Lose

7: Serpico

7: The French Connection

7: The Conversation

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Nothing to Lose lijkt wellicht vreemd, maar Tim Robbins heeft daar precies hetzelfde aan als de persoon in fragment 6 Maar deze Sherlock gaat terug op de zaak...

Deze contest loopt trouwens wel gewoon dinsdag af? of eerder?

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Lol, ik vond het een leuke gok. De einddatum van de quiz is maandag 4 augustus.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

29 juli - Diesel

5 aug - The One Ring

12 aug - Legan

19 aug - ToNe

26 aug - Madecineman

2 sep - divart

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Aan die namen te zien worden het harde maanden. En kan dan zelf wel een quiz maken, maar dan mag ik uiteraard zelf niet meedoen

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik doe mee voor spek en bonen. Ga vanavond nog is goed kijken met headset.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Onderhond wrote:

Aan die namen te zien worden het harde maanden. En kan dan zelf wel een quiz maken, maar dan mag ik uiteraard zelf niet meedoen

Dan laat je Linn toch een quiz maken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ze doen immers samen mee....

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Is er eigenlijk al een ideetje voor het totaal klassement ?

Als je zelf een kwis maakt kan je namelijk niet meedoen (en dus geen punten verzamelen). Wordt dat bijgehouden of ergens in meeverrekend ?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Onderhond wrote:

Als je zelf een kwis maakt kan je namelijk niet meedoen (en dus geen punten verzamelen). Wordt dat bijgehouden of ergens in meeverrekend ?

Ze zouden het moeten doen als met skutsjesilen (goed geschreven??). Dan mag je voor het totaal klassement je slechtste resultaat wegstrepen. In dit geval dan dus een 0 (helpt mij ook weer verder ).

Verders: Ik heb voldoende materiaal om een goede in elkaar te draaien, maar ik heb geen flauw idee hoe. Wie wil mij daarbij helpen? Misschien is dat een contest die onderhond ook verder helpt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Verders: Ik heb voldoende materiaal om een goede in elkaar te draaien, maar ik heb geen flauw idee hoe. Wie wil mij daarbij helpen? Misschien is dat een contest die onderhond ook verder helpt.

Idem. Hoe doe ik dat op een Mac? Ik kan wel monteren maar geen idee hoe ik de fragmenten van mijn dvd's of het internet pluk...

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Ik heb het eigenlijk alleen met gedownloade AVI-files gedaan, waar ik dan AviSplitter op losliet om de fragmenten te knippen. Als je het van je dvd's wilt halen zul je deze moeten rippen. Aangezien ik dat nog nooit gedaan heb, weet ik ook niet of je losse fragmenten of dvd-tracks kunt rippen of alleen de complete film. Missschien dat Chainsaw of Diesel daar meer over weet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Paalhaas wrote:

Ik heb het eigenlijk alleen met gedownloade AVI-files gedaan,

You lost me...

waar ik dan AviSplitter op losliet om de fragmenten te knippen.

, ik ben uit de jaren 70...

Als je het van je dvd's wilt halen zul je deze moeten rippen. Aangezien ik dat nog nooit gedaan heb, weet ik ook niet of je losse fragmenten of dvd-tracks kunt rippen of alleen de complete film. Missschien dat Chainsaw of Diesel daar meer over weet.

Volgens mij kan ik hier juist wél wat mee.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Onderhond wrote:

Op MusicMeter wordt dat niet verrekend (op zich niet gunstig voor mij aangezien ik er al 4 heb gemaakt, geloof ik). Maar als alle vaste deelnemers er gewoon een keer eentje maken is er niks aan de hand, toch?

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

You lost me...

Als je films downloadt, betreft het in 90% van de gevallen AVI-files. Ik weet niet of je ooit een film hebt gedownload?

(quote)

, ik ben uit de jaren 70...

Bijzonder makkelijk en functioneel tooltje om in een handomdraai fragmenten uit een AVI-file te knippen.

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Paalhaas wrote:

(quote)

Op MusicMeter wordt dat niet verrekend (op zich niet gunstig voor mij aangezien ik er al 4 heb gemaakt, geloof ik). Maar als alle vaste deelnemers er gewoon een keer eentje maken is er niks aan de hand, toch?

Verder is het natuurlijk ook gewoon 'maar een spelletje'. Ik vind het leuk om zoveel mogelijk fragmenten te raden, maar dat algemeen klassement kan me eigenlijk niet zoveel schelen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Paalhaas wrote:

(quote)

Als je films downloadt, betreft het in 90% van de gevallen AVI-files. Ik weet niet of je ooit een film hebt gedownload?

Nee, dat is voor mij nog een onbekend fenomeen.

(quote)

Bijzonder makkelijk en functioneel tooltje om in een handomdraai fragmenten uit een AVI-file te knippen.

Ik ben geheel en al digibetisch (zie het antwoord hiervoor). Ik ben al blij dat ik mijn HDD kan bedienen en zelfs dat laat te wensen over. Ik denk dat ik 95% van de mogelijkheden van het apparaat onbenut laat (maar het belangrijkste weet ik: opnemen en afspelen). Met mijn PC kan ik internet opstarten en MM onder favorieten zetten en mijn films archiveren, maar vraag mij verder niks te doen.

Vandaag al drie kwartier in excel zitten prutsen voor een "simpele" sommatie met de tool "AANTAL" als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar ik ga eens kijken wat ik van DVD's afkrijg...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.