- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die ken ik ja. Minimaal 10 jaar later gemaakt dan de AMERIKAANSE film Pelham (die jij overduidelijk niet kent). Tarantino baseerde zich sowieso op andere films.. lijkt me toch een uitgemaakte zaak?
Maakt dat zijn films meteen slecht?
Ken Pelham inderdaad niet, maar ik ken wel meer films waarop QT RD heeft gebaseerd niet. Staat verder los van de invloeden van de heroic bloodshed films uit HK. Die onmiskenbaar en onontkenbaar is. Zie plaatjes of heb je stront in je ogen?
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes

Ik geef ook altijd weer wat me tegenstaat of niet. Ik geef zelden enkel aziatische films allemaal een 0,5. Zo zielig en kinderachtig ben ik niet en kan ik niet zijn (sommige aziatische films zijn gewoon goed namelijk)
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ken Pelham inderdaad niet, maar ik ken wel meer films waarop QT RD heeft gebaseerd. Staat verder los van de invloeden van de heroic bloodshed films uit HK. Die onmiskenbaar en onontkenbaar is. Zie plaatjes of heb je stront in je ogen?
Moet je meteen grof worden vriend? Dat jij blijkbaar de invloeden van Tarantino niet kompleet hebt hoef je toch niet op mij af te reageren? Nogmaals, maakt dat zijn film meteen slecht? Weet jij een filmmaker die zich niet ergens op heeft gebaseerd?
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Zo ken ik er meer.
Ja vast. Ik krijg het alleen wel eens op mijn heupen van iemand die hier continue loopt te janken over het amerikaanse gehalte en verder nooit moeite doet om zich ook maar 3 seconden te verdiepen in de achtergrond van de films waarnaar hij graag kijkt.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Iemand die iets vernieuwends kan zien in 2046 moet echt zijn mond houden over films.. echt jongen. Je kan nog met smileys blijven strooien, je hebt niets op dit forum te zoeken. Probeer nu eerst maar eens die klassiekers te snappen waar je allemaal moeiteloos 0,5-en aan uitdeelt. Dan praten we nog eens verder.

Ik zat er niet ver naast. Wat een wind.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes

Ik zat er niet ver naast. Wat een wind.
En weer een smiley, je bent het 8-jarige niveau nog niet helemaal ontgroeit.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Niet dat de gezelligheid hier mij uitnodigt tot stemmen, maar Adaptation. een KO uit helpen doe ik altijd graag.
4-8
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Wie is hier nou grof? 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Logisch, je bent vergroeid met onderhond.. 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
En weer een smiley, je bent het 8-jarige niveau nog niet helemaal ontgroeit.
Er valt ook weinig anders te doen dan erg hard te lachen om je opmerkingen.
Veel serieuze repliek op het type "yo mama is so fat ..." opmerkingen kan je toch niet verwachten. Ik ben oud en wijs genoeg om in te zien dat je niks te melden hebt en enige inhoudelijke reactie toch compleet nutteloos is.
Je roept maar wat. Lach ik gewoon terug.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
't Is toch gewoon een feit dat als die zogezegde klassiekers eruit vliegen er gewoon een meerderheid op de andere film gestemd heeft? En het gaat over de beste film (qua smaak) en niet de meest originele. Ieder beoordeelt een film anders.
'k Heb zelf ook al wat namen zien vliegen in de eerste rondes, maar in een lijst van 512 films moeten er in de eerste twee rondes sowieso een hoop naast de boot vallen. En dat gaat snel met een handvol stemmen in het begin.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Er valt ook weinig anders te doen dan erg hard te lachen om je opmerkingen.
Veel serieuze repliek op het type "yo mama is so fat ..." opmerkingen kan je toch niet verwachten. Ik ben oud en wijs genoeg om in te zien dat je niks te melden hebt en enige inhoudelijke reactie toch compleet nutteloos is.
Je roept maar wat. Lach ik gewoon terug.
Een inhoudslozer opmerking had ik ook niet kunnen verwachten. Blijf lekker in je ééndimensionale filmwereld hangen. En vooral tegen amerikaanse films stemmen, hebben we allemaal wat aan.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Doe ik niet eens specifiek, over realiteitszin gesproken ... wat zou ik dan moeite doen, als je zelfs de bare basics niet deftig kan inschatten.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
hij doet dat toch alleen maar om te kunnen discussieren
als hij toch weet dat ze slecht zijn moet hij ze maar niet bekijken