- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
5-1
138. The Station Agent - The Nightmare Before Christmas
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
maxcomthrilla wrote:
Hitch blijkt vaak een amateur in het scheppen van suspense.

Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
maxcomthrilla wrote:
Hitch blijkt vaak een amateur in het scheppen van suspense.
Hitch blijft voor mij eeuwig de regisseur die de slechtste afluisterscene gemaakt heeft (NBNW).
Het beeld van Grant die met een nogal idiote uitdrukking op z'n kop gewoon zichbaar achter een ruit staat mee te kijken terwijl de boeven hun plannen smeden blijft even hilarisch als onwerkelijk.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
1-1
De kinderfilm wint het van de kinderverkrachter 
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Onderhond wrote:
Hitch blijft voor mij eeuwig de regisseur die de slechtste afluisterscene gemaakt heeft (NBNW).
Het beeld van Grant die met een nogal idiote uitdrukking op z'n kop gewoon zichbaar achter een ruit staat mee te kijken terwijl de boeven hun plannen smeden blijft even hilarisch als onwerkelijk.
(quote)
Ja, dat was eerder grappig dan spannend.
Wel een spannend moment vond ik in Psycho als de vrouw vanuit haar kantoor op straat loopt met een koffer geld in haar handen en ze oversteekt en in de ogen kijkt van volgens mij haar baas. Zal ze het geld nou houden of toch maar netjes wegbrengen?!
Maar de beste suspense scene van Hitch komt wat mij betreft uit Strangers on a Train. Het rekken van een moord, door een personage in een donkere tunnel te laten gaan en haar er heelhuids uit te laten komen.
4-1
* denotes required fields.