- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes

Lang leve de know-nots!
Waarom stemmen mensen die 3,5* geven op There Will Be Blood. De kans is dan toch best groot dat die andere beter is?
88. Ik en Mijn Ouders, Mijn Ouders en Ik - Moulin Rouge!
1-0
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes

Lang leve de know-nots!
Waarom stemmen mensen die 3,5* geven op There Will Be Blood. De kans is dan toch best groot dat die andere beter is?
88. Ik en Mijn Ouders, Mijn Ouders en Ik - Moulin Rouge!
1-0
Heb ik gedaan hoor!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
3-0
PS ik had maar een 3.5* voor Last Resort (maar dat is nogal ruim beter dan PTA). Maar 't Was wel zuur geweest als-ie 2x achter elkaar eruit zou vliegen, toch?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
PS ik had maar een 3.5* voor Last Resort (maar dat is nogal ruim beter dan PTA). Maar 't Was wel zuur geweest als-ie 2x achter elkaar eruit zou vliegen, toch?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
edit, maar die is er al uit tegen Tokyo.sora. Pawlikowski heeft het ook niet getroffen dan.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
edit, maar die is er al uit tegen Tokyo.sora. Pawlikowski heeft het ook niet getroffen dan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Heya kappeuter! 
89. Dear Frankie - Devdas
Ik vrees dat Devdas niet veel fans (lees: geen) zal hebben bij de reguliere stemmers...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Heb mijn stem verwijderd, want het zou toch zo maar kunnen dat dit India epos mij wel zou kunnen bekoren. En Dear Frankie was ook zo briljant niet...
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Wat is er allemaal aan de hand?!
Moulin Rouge! die verliest, PTA die één keer op het nippertje wint en één keer verliest van een film met 21 stemmen. Lijkt mij overigens wel een boeiende film maar ik dacht dat de norm toch hoger lag voor deelname aan een KO of ben ik abuis?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dacht dat-ie bij 20 lag. Maar ja we zitten nu ook opgescheept met een Indiase film die niemand kent.
Ach joh, ik heb ze allebei niet gezien...

Ik heb Dear Frankie wel gezien, maar die vond ik dus niet geweldig. Heb net van Knisper geleerd
dat je dan niet mag stemmen, omdat er dan een te grote kans is dat je die andere wel goed vindt
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ben blij dat Moulin Rouge er al uit ligt. 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Dacht dat-ie bij 20 lag.
Aha, zou hem persoonlijk wat hoger leggen maar als een film een beetje een aardige fanbase heeft doe ik er niet echt moeilijk over 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Dacht dat-ie bij 20 lag. Maar ja we zitten nu ook opgescheept met een Indiase film die niemand kent.

Nou, dan schiet het een beetje op. Dus gewoon stemmen!
Ik ben puur afgegaan op de omschrijving en die Indiase film lijkt me niks, terwijl ik die andere wel zou willen zien.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Devdas wordt hooggewaardeerd door [email protected] en Friac. Dat zijn volgens mij geen users met een slechte smaak. Dus ik kan er serieus geen (tegen)stem op uitbrengen.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Prima.
Als ik zie staan "romantiek", ik zie die vreselijke poster, ik zie een standaard verhaaltje, ik zie dat hij 3 uur duurt, dan weet ik genoeg: die hoef ik niet te zien.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
waarom doen jullie niet mee met de ladder lijst?
Effe meer pit nodig daar vandaag!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
De laddercompetitie? Als er iets lame is... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ben blij dat Moulin Rouge er al uit ligt. 
Je hebt een slechte smaak... ?