- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO weirde, gore en/of schokkende films
KO weirde, gore en/of schokkende films
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Zijn discussies die bij elke KO gevoerd worden. De ene stemt voor de meest schokkende, weirde, gore film, de ander voor de beste schokkende, weirde, gore film.
Misschien wel! Maar hoewel ik ex-drummer een schitterende film vind vind ik hem niet schokkend, weird of goor. Tja maar laten we er maar over op houden en hopen dat Titanic wint!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Er zijn veel "klassieke" horrortjes door dus de Titanic vergelijking kan nog makkelijk opgaan.
1-2
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Maar hoewel ik ex-drummer een schitterende film vind vind ik hem niet schokkend, weird of goor.
Wat is het dan voor film? Een diepmenselijke, gevoelige, neo-realistische maatschappijschets met documentaire waarde?
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Ach in het milieuw waarin ik mij vertoef gebeuren wel meer weirde en schokkende dingen!
ze noemen onze regio niet voor niets de marginale driehoek! 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ach in het milieuw waarin ik mij vertoef gebeuren wel meer weirde en schokkende dingen!
ze noemen onze regio niet voor niets de marginale driehoek! 
Alles beter dan in de Anale Driehoek wonen: Reet, Aartselaar en Kontich
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
3-2
Toch Lisa Bonet met bebloede kippen...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
1-1
Yeee-booo-laaaah! Anthony Wong is onsterfelijk in deze film. Vooral hoe hij manisch gillend mensen probeert te besmetten in Hong Kong 
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Alles beter dan in de Anale Driehoek wonen: Reet, Aartselaar en Kontich
.

ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
57 Hexen bis aufs Blut Gequält - Tetsuo
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zie dat forbidden zone in de volgende KO te weinig stemmen heeft (10) Dus als iemand nog een gemiste titel wil aandragen...?
Zo niet dan krijgt NBK een bye
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
59. Sitcom - Baise Moi
Dan doen we duel 58 op het einde, als de discussie over de nieuwe titel is afgerond? Of ben ik te voorbarig?
Wat Sitcom hier doet is mij een raadsel, maar Baise-moi is natuuurlijk helemaal hemeltergend saai en vervelend
1-0
Hoeveel stemmen moest een film ook al weer hebben 20? Kichiku dai Enkai is nogwel een kandidaat, maar heeft ook maar 18 stemmen. Of The Devils van Ken Russell (20 stemmen)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Doet Bad Lieutenant mee? Zoniet zou ik die willen aandragen. Schokkend genoeg voor velen..