- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO weirde, gore en/of schokkende films
KO weirde, gore en/of schokkende films
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Rarara op wat zou onderhond stemmen? Misschien ex-drummer?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
3-1 damnit deze mag toch nog wel effe mee mag ik hopen. Dit is toch niet de B-Film Ko?
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Weird, schokkend of goor is hij toch anders ook niet en dat is Rabid Grannies nu net wel!
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
3-2 Uiteraard Ex-Drummer
Was te verwachten aangezien je RG niet gezien hebt! 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Als we moeten wachten op 5 mensen die beide films gezien hebben dan komen we niet eens aan het eind van deze battle. Ga anders wat zeuren tegen je medestemmers, die hebben Ex-Drummer ook niet gezien.
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Misschien volgende keer rekening houden met het aantal stemmen. Niet een film met 25 stemmen tegenover een film met 350 stemmen zetten.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Misschien volgende keer rekening houden met het aantal stemmen. Niet een film met 25 stemmen tegenover een film met 350 stemmen zetten.
Waarmee je de objectiviteit van een loting wat ondergraaft natuurlijk.
Daarnaast is het zo dat je niet noodzakelijk alle films van een bepaald genre moet gezien hebben om te weten dat bepaalde films je niet liggen. Ik heb bvb. een 3-tal zombiefilms gezien, die door kenners gewaardeerd werden, en me niets deden. Ik ga dan ook niet alle andere in het genre bekijken als ik al weet dat ze niets voor mij zijn. Dit zal me niet beletten om voor de tegenstander te stemmen als ik deze gezien heb en goed vond.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ga anders wat zeuren tegen je medestemmers, die hebben Ex-Drummer ook niet gezien.
Toch wel...
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Waarmee je de objectiviteit van een loting wat ondergraaft natuurlijk.
Daarnaast is het zo dat je niet noodzakelijk alle films van een bepaald genre moet gezien hebben om te weten dat bepaalde films je niet liggen. Ik heb bvb. een 3-tal zombiefilms gezien, die door kenners gewaardeerd werden, en me niets deden. Ik ga dan ook niet alle andere in het genre bekijken als ik al weet dat ze niets voor mij zijn. Dit zal me niet beletten om voor de tegenstander te stemmen als ik deze gezien heb en goed vond.
Neen, dan stem je gewoon niet en wacht je tot de volgende 2 films die je wel gezien hebt!
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Eens met Krisv, ik weet wel een beetje wat voor soort film Rabid Grannies is, overtreft echt niet Ex-Drummer!
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Toch wel...
ja met u kunnen we dit niet nagaan hé 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Toch wel...
Even vergeten dat jij niet stemt, van dutchtuga zou het mij meer verbazen dan.
Doet nog niks af aan het feit dat er geen einde aan deze ronde komt als iedereen beide films gezien moet hebben. Het voorstel om "slim" te loten slaat al helemaal nergens op, aangezien je moeilijk een doorsnede kan voorspellen als je niet eens weet wie er allemaal mee kan stemmen.
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Eens met Krisv, ik weet wel een beetje wat voor soort film Rabid Grannies is, overtreft echt niet Ex-Drummer!
lees eens wat voor KO dit is? Weird, schokkend, goor! Hij overtreft duidelijk Ex-drummer hierin!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
lees eens wat voor KO dit is? Weird, schokkend, goor! Hij overtreft duidelijk Ex-drummer hierin!
Met dat in het achterhoofd wint een gedrocht als The Beyond het nooit van een film als Hellraiser.
55 Angel Heart - House of 1000 Corpses
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Zijn discussies die bij elke KO gevoerd worden. De ene stemt voor de meest schokkende, weirde, gore film, de ander voor de beste schokkende, weirde, gore film.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
1-0
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Mwa een film die een beetje nep gore heeft en verder gewoon slecht is (ik volg Danuz hierin) overtreft ex-drummer echt niet dan. Zitten best wel wat weirde en schokkende dingen in hoor en zelfs wat goor.
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Met dat in het achterhoofd wint een gedrocht als The Beyond het nooit van een film als Hellraiser.
Toch wel!
Hoewel het een moeilijke beslissing was!