- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO weirde, gore en/of schokkende films
KO weirde, gore en/of schokkende films
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik heb Salo gezien. Al heb ik het suggestieve wel gemist. Vond het vooral zijn effect missen.
Maar als in deze battle er één film aan onbekendheid ten onder kan gaan is het toch wel 964 Pinocchio.
Ik doelde meer op het feit dat het zolang duurde met stemmen. Salo is toch best een bekende titel..
Over Pinocchio dan; een film mist bij mij elk effect van weirdness of shock wanneer er teveel, te snel en te vaak gebeurt. Het weirde van bv een Tetsuo was ik al na 10 min kwijt. Ik heb Pinnocchio niet gezien maar na een paar scenes gezien te hebben hier en daar kan ik redelijk goed concluderen dat de film niet ver af ligt qua stijl van een Tetsuo, nml cyberpunk cinema. Dan heb ik liever nog de realistische menselijke ziekelijkheid van een Salo, hoe knullig ook volgens velen. Ik hield er een vreemde nasmaak aan over.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Meer dan 10 uur voorbij, ik neem aan dat we verder gaan.
7. Freaks - Repo Man
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik wou nog wel even wachten, 't is niet de eerste ronde meer. pas na 24 uur sinds begin ko gaan we door.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb Pinocchio niet gezien en bij deze battle (een film als Pinocchio kan bij mij vriezen of dooien zijn) vind ik het niet verantwoord om in deze fase (kwartfinale) dan mee te gaan stemmen.
Dit is trouwens de enige KO of game waar ik sporadisch stem zonder dat ik beide films heb gezien. 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Hetzelfde geld ook voor mij
heb ook alleen Salo gezien,daarom ontrek ik mij even om in deze battle te stemmen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Hetzelfde geld ook voor mij
heb ook alleen Salo gezien,daarom ontrek ik mij even om in deze battle te stemmen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Gewoon op 964 stemmen om Kris' stem ongedaan te maken 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Laten we dan maar verder gaan....
Ik geloof dat niemand meer wil stemmen.\
7. Freaks - Repo Man
1-0
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik wou nog wel even wachten, 't is niet de eerste ronde meer. pas na 24 uur sinds begin ko gaan we door.

dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Vreemde stem na net je recensie voor de film gelezen te hebben..
Nog vreemder nu dat ik die voor Salo heb gelezen 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Wat gebeurt er nu met de vorige battle? Liefst niet op de feiten vooruitlopen...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Lijkt me dat pinocchio met 9-7 gewoon heeft gewonnen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Lijkt me dat pinocchio met 9-7 gewoon heeft gewonnen.
Er is geen 9-7, enkel een 6-7 na 8 en na 12 uur en een 8-7 nu.
Combi stemt voor Salo, en herhaalde enkel de tussenstand.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ow ik dacht dat combi ook nog stemde, nogal onnodig om twee keer 8-7 op schrijven ook. Maar goed.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Er is geen 9-7, enkel een 6-7 na 8 en na 12 uur en een 8-7 nu. Combi stemt voor Salo, en herhaalde enkel de tussenstand.
Toch vervelend dat jouw stem de battle nu ophoudt 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Zie je nu wat er van komt Reinbo, als je ongeduldig de volgende battle aankondigt
.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Voor het geval je er twijfels over zou hebben, ik heb Salo gezien. Trouwens, mijn stem houdt de battle niet op, als Reinbo niet plots de regels veranderde, was mijn stem gewoon beslissend.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Pinocchio-Salo is al beslist zie ik.
Voor de volgende dan maar
7-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Pinocchio-Salo: Mug en Gluubert hun stemmen waren binnen de 24 uur.Ik wilde de regels niet everanderen, dacht alleen dat iedereen die aan deze ko meedoet al geweest was.
Dus
8-7 Eindstand
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ik mag er niet alsnog 8-8 van maken?