- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
61. Annie Wilkes (Kathy Bates, Misery) - Rupert Pupkin (Robert de Niro, The King of Comedy)
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dit is toch om van te huilen, al die Casablanca tegenstemmers die Point Blank niet eens gezien hebben 
Eveneens wel heel vreemd dat John McClane dit verliest. Dit zal wel niet mijn ronde zijn.
2-1 Annie Wilkes
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Eveneens wel heel vreemd dat John McClane dit verliest. Dit zal wel niet mijn ronde zijn.
Wat is daar nu vreemd aan. Nogal 1-dimensionale actieheld. Hoort hier wat mij betreft niet eens thuis.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
4-1
Inderdaad, een aantal zeer vreemde nederlagen. Maar eigenlijk gaat dat al het hele toernooi zo. Zeer onvoorspelbaar af en toe.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat is daar nu vreemd aan. Nogal 1-dimensionale actieheld. Hoort hier wat mij betreft niet eens thuis.
Niet veel eendimensionaler dan zo'n William Foster, die alleen het voordeel heeft in een maatschappelijk verantwoorde film te zitten. Een leuk personage, daar niet van. En waar komt nu ineens het idee vandaan dat typetjes niet meer mogen? Ik heb daar 3 rondes lang niets van gehoord.
Het probleem is vooral dat ik bij deze knock-out al de hele tijd het gevoel heb dat veel nederlagen meer veroorzaakt worden door tegenstemmen dan door voorstemmen. En dat vind ik persoonlijk niet zo leuk. Dit slaat overigens niet op de ondergang van John McClane. Ik geloof niet dat hij veel anti-fans heeft.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Typetjes mogen zeker, maar mogen het dan wat leuke, originele typetjes zijn ? Geen inwisselbare actiehelden voor mij. Noch van die vreselijke niet-grappige komische gedrochten.
Heb ik liever een kantoorplant die op een geweldige rampage gaat. Is ten minste een tof personage.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
62. Gunnery Sergeant Hartman (R. Lee Ermey, Full Metal Jacket) - Léon (Jean Reno, Léon)
1-0
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
1-1
(en als het trouwens gaat om tegenstemmen wil het zeggen dat bepaalde personages absoluut niet geliefd zijn. Niet heel vreemd dan dat ze uit de KO verdwijnen. Vervelender is het als mensen gewoon voor iemand kiezen omdat ze hem kennen en de ander niet)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Hohoho, zo is het wel genoeg geweest met die comeback. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nee hoor, Léon is een suf personage.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
63. Larry ‘Mr. White’ Dimmick (Harvey Keitel, Reservoir Dogs) - John Ryder (Rutger Hauer, The Hitcher)
1-0