- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Is dat zo? DiCaprio kan ik me voorstellen, dat is een vervelend blaaskaakje geworden, maar Sean Penn wordt toch wel gewaardeerd oha?
Hmm, eigenlijk lastig om te zeggen. Sean Penn wordt regelmatig beschuldigd van overacting, maar ik zou niet direct durven zeggen dat dat ook de algemene opinie is.
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Deze knock-out is nu reeds een klucht van jewelste. Hoe slagen jullie er zelfs in om één van de grootste acteurs uit de filmgeschiedenis, met name James Dean, er in de eerste ronde uit te stemmen; tegen Madsen nota bene...
Wat gaan we straks krijgen, Marlon Brando eruit tegen John Lithgow...
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Deze knock-out is nu reeds een klucht van jewelste. Hoe slagen jullie er zelfs in om één van de grootste acteurs uit de filmgeschiedenis, met name James Dean, er in de eerste ronde uit te stemmen; tegen Madsen nota bene...
Wat gaan we straks krijgen, Marlon Brando eruit tegen John Lithgow...
Vooral de reputatie van Dean is legendarisch, niet z'n acteerwerk.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Vooral de reputatie van Dean is legendarisch, niet z'n acteerwerk.
Mee eens..
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Ik ben het slechts deels eens met die stelling. De reputatie van Dean is inderdaad legendarisch, maar zijn acteerwerk in respectievelijk 'Giant', 'Rebel Without a Cause' en vooral 'East of Eden' (method-acting op één van zijn hoogtepunten) is ijzersterk en staat maar al te vaak in de schaduw van zijn status.
Hoe dan ook zie ik niet in waar en wanneer Madsen Dean's acteerwerk weet te overtreffen, laat staan evenaren...laat staan aan zijn knieën komt.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Hoe dan ook zie ik niet in waar en wanneer Madsen Dean's acteerwerk weet te overtreffen, laat staan evenaren...laat staan aan zijn knieën komt.
Reservoir Dogs...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vind Dean ook wel licht overschat en hij is inderdaad meer een legendarische acteur dan een geniale, maar Madsen steunt echt op maar een bijzondere rol. Zelfs Dean heeft met zijn 3 films meer ondergrond.
2-4 Langella
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Madsen was ook geweldig in Kill Bill.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Madsen was ook geweldig in Kill Bill.
Absoluut. En Dean is geen bijzonder acteur, was vooral een tieneridool. Daarenboven vind ik het wat overdreven als je, negativisme troef, nu al de KO als een klucht beschouwt omdat Dean uitgeschakeld is.
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Daarenboven vind ik het wat overdreven als je, negativisme troef, nu al de KO als een klucht beschouwt omdat Dean uitgeschakeld is.
Toegegeven, met die uitspraak overdrijf ik, maar het was vooral om mijn standpunt wat meer aandacht en kracht te geven.
Daarbovenop kwam die uitspraak ongetwijfeld voort uit een moment van verontwaardiging.
1-2
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Toegegeven, met die uitspraak overdrijf ik, maar het was vooral om mijn standpunt wat meer aandacht en kracht te geven.
Daarbovenop kwam die uitspraak ongetwijfeld voort uit een moment van verontwaardiging.
Is natuurlijk geen probleem
. De kans leek me echter klein dat Dean een serieuze kans had de KO te winnen