- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
2-5 Robbins, vooral Hudsucker Proxy geeft de doorslag.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Geen idee, Ik pretendeer niet veel Aziatiache acteurs bij naam te kennen, maar een Tony Leung of Andy Lau beginnen er al wat meer op te lijken.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Ik moet er wel bij zeggen dat ik sowieso acteurs op een andere manier beoordeel als velen hier, namelijk op hun acteerprestaties an sich, niet om de films waar ze in spelen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Andy Lau.
Ik heb respect voor de persoonlijkheid, maar als je ziet wat voor flauwe rollen hij al gespeeld heeft vind ik hem nu niet bepaald bij de groten horen. Hij is belangrijker en beter in de marges van de filmwereld.
Anyway, zo goed zal je ze wel niet vinden als je ze niet eens bij naam kent. Lijkt me wel dat je je favoriete (of second line favorites) minstens bij naam kent.
Verder weet ik niet wie hier echt op film oordeelt ipv op rol ?
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Verder weet ik niet wie hier echt op film oordeelt ipv op rol ?
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Anyway, zo goed zal je ze wel niet vinden als je ze niet eens bij naam kent. Lijkt me wel dat je je favoriete (of second line favorites) minstens bij naam kent.
Ik weet vrij weinig van de Aziatische filmwereld, maar ik zie in de films die ik gezien heb soms prima acteerwerk, al weet ik echt niet (vaak dan) hoe ze heten, daar ben ik gewoon eerlijk in.Net als dat ik de originele filmtitel van sommige Aziatische films die ik zelfs 4 sterren heb gegeven niet weet.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Velen heb ik de indruk, maar ik kan er naast zitten. Ik zie vaak dat acteurs beoordeelt worden aan de hand van hun keuze om in een bepaalde film te spelen of te 'durven'.
Tja, als je altijd in mainstream filmpjes blijft dabbelen kom je de interessante rollen niet snel tegen.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Tja, als je altijd in mainstream filmpjes blijft dabbelen kom je de interessante rollen niet snel tegen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Asano en daar heb ik toch echt wel wat rollen van gezien.
Maar volgens mij niet meteen genoeg om z'n verscheidenheid aan acteertalent op waarde te kunnen schatten. Hij kan meer dan Ichi The Killer, Vital of Last Life in the Universe.
De understated Asano is maar één van de velen.
Maar verder wordt het natuurlijk erg lastig voor "buitenlandse" acteurs wanneer de namen niet eens gekend zijn. Iemand als Ren Osugi zie je ook in bijna elke recente Japanse film voorbijkomen, maar twijfel eraan of hij op naam alleen (zonder imdb/google) aan 5 stemmen zou komen.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Maar volgens mij niet meteen genoeg om z'n verscheidenheid aan acteertalent op waarde te kunnen schatten. Hij kan meer dan Ichi The Killer, Vital of Last Life in the Universe.