- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Hij wordt in ieder geval beschouwd door het merendeel van de critici, andere regisseurs en cinefielen als een van de beste ooit en dat valt niet te ontkennen.
Dat zal best, maar hij zou geen partij voor Tsukamoto mogen zijn.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Volgens jouw dan.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Volgens jouw dan.
Vooral volgens mensen die niet meer in het cowboy tijdperk leven of er mee geconfronteerd wensen te worden. 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Vooral volgens mensen die niet meer in het cowboy tijdperk leven of er mee geconfronteerd willen worden. 
Als je denkt dat Ford alleen westerns maakte zit je al goed fout en als je geen enkele film meer kan appreciëren die zich in een ander tijdperk afspeelt is dat jouw probleem.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Als je denkt dat Ford alleen westerns maakte zit je al goed fout en als je geen enkele film meer kan appreciëren die zich in een ander tijdperk afspeelt is dat jouw probleem.
Chill dude, ik zie heus wel dat hij ook wat dramafilms gemaakt heeft. Je moet het allemaal vooral niet te serieus nemen. Ik heb verder ook geen fobie voor films uit andere tijdperken, maar doorgaans zijn ze natuurlijk veel minder. Net zo als je je PC ook regelmatig moet vernieuwen. Als dat laatste woord tenminste ergens in je woordenboek voorkomt. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Tuurlijk. Kunst moet makkelijk te consumeren zijn en heeft bijgevolg een houdbaarheidsdatum. 
Als er een verbeterde versie van op de markt komt wel ja. Alleen nonstalgische gevoelens drijft men er nogal eens toe om bepaalde films te blijven zien als hun favorieten. Niets mis mee overigens, maar dat wil niet automatisch zeggen dat het dan gelijk allemaal even goed blijft. Over de waarde die het had voor latere films hoor je mij niet.
Niet zozeer op emotioneel vlak, dat is immers van allen tijden. Maar des te meer op visueel - auditief gebied!
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Sorry, had mijn berichtje weer verwijderd. Deze discussie heeft al een enorme baard namelijk.
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
De stand van zaken op dit moment:
6. John Ford - Shinya Tsukamoto
9-6
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
7. Francis Ford Coppola - Paul Thomas Anderson
1-0 Francis Ford Coppola
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
2-1 Paul Thomas Anderson zal wel weinig zin hebben maar hopen kan altijd
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Blergh, niet 1 echt interessante naam (lees: verrassing) meer in deze knock-out. 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
paar goede films van coppola maar niet echt bijzonder.
7-7
Trouwens vrij triest wat er nog aan interessante regisseurs tussen zitten. De middelmaat regeert weer eens
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De middelmaat regeert weer eens
Lees: Hollywood.