- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Geloof idd dat deze was en niet Jonze -Coppola
5. Charles Laughton - Mervyn LeRoy
1-2 dan En wat een bizarre uitschakkeling van Kusturica.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mijn stem weggehaald. Dacht dat het jonze-coppola was.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Waar zitten we nu?
Mijn stem gaar naar Laughton in ieder geval.
Zit het zo?:
J.S.: LeRoy
Roosky: LeRoy
Silvio Dante: Laughton
Reinbo: Laughton
The One Ring: Laughton
Twijfelgevallen:
P8rb: Laughton
Freud: Laughton
3-2 of 5-2?
[Edit]Aangezien Freud en P8rb de film van Laughton niet gezien hebben ga ik er van uit dat ze in de verkeerde ronde stemde (of het moet een tegenstem zijn voor LeRoy, maar ook dat lijkt me sterk). Zullen we het op 3-2 houden?[/Edit]
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
4-2, veel interessanter
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Sokurov eruit... 
Na het doodsaaie russian ark kan ik daar niet droevig om zijn.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Na het doodsaaie russian ark kan ik daar niet droevig om zijn.
Russian Ark vond ik ook niet zo heel sterk, maar Mother and Son behoort tot de meest indrukwekkende films die ik ooit gezien heb. Verder verwacht ik van zijn andere films ook nog heel wat, vooral van The Days of Eclipse. Van Kieslowski enkel de Trois Couleurs-trilogie gezien en La Double Vie de Véronique. Mooi, maar Sokurov is imo een veel interessanter regisseur...
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
The Days of Eclipse wil ik ook nog graag zien, verder lijkt ie me niet zo heel interessant. Mat i syn was idd. vrij goed al had ik een serieus probleem met de editing.
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Ik heb 14 films (waaronder 10 dekalogs) van Kieslowski gezien en hij komt maar één keer aan vier sterren, van Sokurov zag ik vijf films die hebben allemaal 4 sterren of meer. Daarvan is Russian Ark overigens degene met de krapste vier. Mooie film, maar zeker niet zijn beste.
Het gekke bij Kieslowski is dat het me bijna altijd tegenvalt, maar dat ik toch benieuwd blijf naar zijn andere films. Zijn Poolse films van voor Dekalog wil ik toch nog graag zien.
-
- 22396 messages
- 5068 votes
2-3 imamura trouwens