- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Dit is dan ook betreurenswaardig, Carpenter weet beter zijn stempel op een film te drukken en is minder vervangbaar.
De inbreng van Carpenter in een van zijn films is groot in vergelijking met de steeds door een getalenteerd team omringde Eastwood.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
1-2 en wat een opluchting dat Spielberg er door is. Misschien toch nog een beetje hoop in die Knock-outs 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
[quote]Bert1 wrote:
Mja, maar zonder àtopteam is een regisseur meestal weinig waard (helaas). Dit duel is zoiezo één van de moeilijkste van deze ronde en ze waren elk top 32 waard.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Spielberg had z'n match wel gevonden. Blij dat ik niet heb hoeven kiezen 
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Dat duel van Carpenter - Eastwood had wat mij betreft nooit mogen plaatsvinden in een eerste ronde. En bij mijn dagje afwezigheid zijn we niet echt verder gekomen 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dit is dan ook betreurenswaardig, Carpenter weet beter zijn stempel op een film te drukken en is minder vervangbaar.
De inbreng van Carpenter in een van zijn films is groot in vergelijking met de steeds door een getalenteerd team omringde Eastwood.
Dat Carpenter meer een eigen stempel heeft dan Eastwood geloof ik best, maar de hele Carpenterstempel bevalt me niet. Ik zag twee films van hem en die staan beide op onvoldoende. Eastwood scoort na 5 films op zijn laagst 4,5*. Logisch dat ik dan voor Eastwood kies. En Eastwood is ook herkenbaar als regisseur.