- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Het moet pijnlijk om het geniale aan Kubrick niet te begrijpen. Ik heb met u te doen.
Kubrick is idd. goed maar er zijn (veel) betere regisseurs.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Moet ook pijnlijk zijn als je gelooft dat hij in alles de beste was.
Moet pijnlijk zijn om te geloven dat bijna alleen een rode vlek in een witte achtergrond aanbidders iets kunnen maken 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Moet pijnlijk zijn om te geloven dat bijna alleen een rode vlek in een witte achtergrond aanbidders iets kunnen maken 
Probeer nog een keertje in het Nederlands anders.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Vind het toch ook wel een beetje beschamend hoor dat Kubrick hier bijna elke Knock-Out wint (of toch zo goed als, ook bij beste scène bvb.). Een beetje serieus overgewaardeerd dus die Kubrick.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Vind het toch ook wel een beetje beschamend hoor dat Kubrick hier bijna elke Knock-Out wint (of toch zo goed als, ook bij beste scène bvb.). Een beetje serieus overgewaardeerd dus die Kubrick.
Hij was "slechts" finalist in de scene knock-out
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
het woordje "een" moet er uit.
Dan zie ik het nog steeds niet.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Volgens mij probeert hij te zeggen dat ik enkel Japanse dingen apprecieer. Of iets dergelijks.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
is nochtans correct Nederlands maar misschien snap je het nu "-rode vlek in een witte achtergrond-aanbidders"
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
is nochtans correct Nederlands maar misschien snap je het nu "-rode vlek in een witte achtergrond-aanbidders"
Ik snap hem, excuses dat ik niet zo snel aan de japanse vlag dacht. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Jammer inderdaad dat er weer een Kubrick wint. Alex is niet echt een schurk, eerder een kwajongen die tot inkeer komt. Bovendien is hij volledig toerekeningsvatbaar wat mij geen angst inboezemt.
Annie Wilkes of Bruce Anthony zou een mooie winnaar geweest zijn of natuurlijk de killer uit Haute Tension.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
En wat maken "-rode vlek in een witte achtergrond-aanbidders" dan eigenlijk, want daar ben ik nog steeds niet uit ?
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Jammer inderdaad dat er weer een Kubrick wint. Alex is niet echt een schurk, eerder een kwajongen die tot inkeer komt. Bovendien is hij volledig toerekeningsvatbaar wat mij geen angst inboezemt.
Annie Wilkes of Bruce Anthony zou een mooie winnaar geweest zijn of natuurlijk de killer uit Haute Tension.
Alex een kwajongen??
In mijn tijd deden kwajongens alleen belletje trekken.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Hij is in ieder geval niet onaantastbaar, hij is makkelijk uit te schakelen. Je kunt hem zo te grazen nemen, daar heeft hij dan geen antwoord op. Dan ligt hij waarschijnlijk al huilend in de hoek.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
En wat maken "-rode vlek in een witte achtergrond-aanbidders" dan eigenlijk, want daar ben ik nog steeds niet uit ?
zowat 80% van deze lijst (http://www.moviemeter.nl/user/4270/votes/5.0). En naar mijn bescheiden mening zijn toch een paar van deze films een grap. 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ja zo kan je elk woord anders opvatten.
Een kwajongen in mijn ogen verkracht geen vrouwen en slaat onschuldige mensen niet in elkaar.
Als dat jou opvatting van een kwajongen is dan heb je ook gelijk
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
opzich wel een winnaar waarmee ik kan leven, maar er zijn toch wat hele mooie gesneuveld door onwetendheid of onbegrijpelijke populariteit, maar zoals gezegd niet ontevreden over de uitslag van deze KO
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
zowat 80% van deze lijst (http://www.moviemeter.nl/user/4270/votes/5.0). En naar mijn bescheiden mening zijn toch een paar van deze films een grap. 
Ben jij ook zo'n rood wit blauw streepjes aanbidder dan 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Zijn japanners dus 'rode-vlek in een witte achtergrond'- aanbidders ? Beetje vage zin
, ik denk dat je Onderhond bedoelt maar dat staat er niet.
En iedereen mag stemmen wat hij wil. OH onderbouwt et meestal wel dus daar heb ik dan geen problemen mee
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ja zo kan je elk woord anders opvatten.
Een kwajongen in mijn ogen verkracht geen vrouwen en slaat onschuldige mensen niet in elkaar.
Als dat jou opvatting van een kwajongen is dan heb je ook gelijk
Alex is gewoon het type boef dat nooit een strobreed in de weg is gelegd. Hij zou door straf makkelijk kunnen worden gecorrigeerd. Bij vele andere schurken heb ik niet het gevoel dat ze nog te redden zijn.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ik vind Alex ook niet een superschurk maar goed...dat had ik geloof ik al gezegd 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Geef je gelijk.
Ging mij alleen om het woord 'kwajongen'.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Het begrip kwajongen had ik inderdaad iets te ruim geïnterpreteerd. 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Bedoel je blauw wit rood? Zeker... Maar ik hou ook van andere films zoals je kan afleiden van 75% van de andere 5 sterrren films van mij.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik hou ook van andere films. Probeer eens bij de 4.5* en 4*. Al zal het je weinig zeggen, want je kent er toch amper wat van.
Maar bedoel je nu wel mij ? Want ik maak verder echt niks, behalve websites.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Ik hou ook van andere films. Probeer eens bij de 4.5* en 4*. Al zal het je weinig zeggen, want je kent er toch amper wat van.
Maar bedoel je nu wel mij ? Want ik maak verder echt niks, behalve websites.
Ik probeer me, als ik in een goede bui ben (en dus naar mate het mogelijk is neutraal), te verdiepen in films die jij goed vindt zoals Avalon, Pi (misschien ooit is Irréversible), maar aangezien ze me tot nu toe allen koppijn hebben gegeven, kan ik je alleen maar gelijk geven, ik ken niets van u soort films. Of anders gezegd, ik heb geen nood om me in dat soort films te verdiepen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ironisch dat je er een Europese, Amerikaanse en Aziatische uitpikt ?
Probeer anders eens iets rustigs, als je van snelle beelden hoofdpijn krijgt.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
dan moet je dat lekker niet doen en lekker films gaan kijken die jij wel goed vindt ! Zou wat wezen als iedereen dezelfde smaak zou hebben.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
dan moet je dat lekker niet doen en lekker films gaan kijken die jij wel goed vindt ! Zou wat wezen als iedereen dezelfde smaak zou hebben.
Ik weet niet op voorhand wat goed en wat slecht is mijn beste.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
het is gebleken dat OH's smaak niet de jouwe, dat probeerde ik alleen maar te zeggen