- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
0-6
idd je bent afhankelijk van de mensen die net toevallig online zijn. Ik pik altijd mijn favorieten eruit en hoop dan dat ik rond die tijd achter de pc zit
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
0-7
15. Auric Goldfinger (Gert Fröbe) - Mildred Ratched (Louis Fletcher in One Flew Over the Cuckoo’s Nest)
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dennis Hopper uit Blue Velvet is toch wel de meest lachwekkende en zielige schurk ooit. Wat een flutrol was dat.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Darth Vader is alleen maar bekend. Flauwe nerdy schurk verder.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Dennis Hopper uit Blue Velvet is toch wel de meest lachwekkende en zielige schurk ooit. Wat een flutrol was dat.
als je dat echt meent zou ik de film nog maar eens gaan kijken
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Darth Vader is alleen maar bekend. Flauwe nerdy schurk verder.
Blijkbaar denken de mesten daar toch anders over. Ik neem aan dat Darth Vader niet bekend is geworden omdat hij nerdy is... Of toch?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Rot voor je, want hij gaat deze KO wel winnen. 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Blijkbaar denken de mesten daar toch anders over. Ik neem aan dat Darth Vader niet bekend is geworden omdat hij nerdy is... Of toch?
.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
16. Kasper Gutman (Sydney Greenstreet in The Maltese Falcon) - Dr. Christian Szell (Laurence Olivier in Marathon Man)
0-1 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Je moet wel een enorme nerd zijn als je kamer volstaat met Star Wars artikelen, dus op dat punt heeft OH wel enigszins gelijk. 
0-2 nipt
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5830 votes
Dat maakt de film toch niet Nerdy. Prima sci-fi/ fantasyfilms. Zou niet weten wat er nerdy aan is (wat niet wegneemt dat er veel nerds weg van zijn).