- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
kan niet gebrijpen waarom mensen zo weglopen met nicky santoro.....klein gangstertje met slechte jeugd en een opvliegend karakter....meer grappig dan beangstigend.
Mag je grappig van me vinden, ik vind het anders behoorlijk beangstigend, juist vooral door zn opvliegende karakter.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
55. The Killer Rabbit (Monty Python and the Holy Grail) - Colonel Nathan R. Jessep (Jack Nicholson in A Few Good Men)
0-1 Col. Nathan R. Jessep
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Mag je grappig van me vinden, ik vind het anders behoorlijk beangstigend, juist vooral door zn opvliegende karakter.
zijn karakter is juist zo over de top dat het niet meer geloofwaardig is en uiteindelijk is hij ook gewoon de kneus die alles verkloot. Je kan de momenten dat hij uit zijn slof schiet ook 5 minuten van te voren voorspellen, das namelijk elke keer dat hij tegenspraak krijgt. Maar goed...ik laat et hier maar bij.
we gaan weer stemmen.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
56. Ben (Benoît Poelvoorde in C'est Arrivé près de chez Vous ) - Darth Sidious, the Emperor (Ian McDarmid in de Star Wars-serie)
1-0 Ben
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
57. Gollum (Andy Serkis in The Lord of the Rings-trilogie) - Jack Torrance (Jack Nicholson in The Shining)
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
58. Marcus Licinius Crassus (Laurence Olivier in Spartacus) - Jason Voorhees (Ari Lehman & Kade Hodder in de Friday the 13th-serie)