- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Oei, ik wist niet dat stemmen verplicht geworden was.
je hoeft dan ook niet te zeggen dat dat deel het zwakste was. je hebt het niet eens gezien, man.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
je hoeft dan ook niet te zeggen dat dat deel het zwakste was. je hebt het niet eens gezien, man.
Gezien, en ik vond het het zwakste deel. Kunnen we deze discussie nu stoppen aub ? Ik heb zeker al een 10-tal keer uitgelegd dat ik enkel stemmen heb uitgebracht op films die ik gezien heb sinds ik lid van MM ben. En dat is nog maar 2 van m'n 42 levensjaren. Daarvoor heb ik echt wel al films gezien.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
64 Les Choses deLa Vie- Romy komt naar ziekenhuis-scene - Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi: laatste fase van gevecht Luke vs. Vader
0-3
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Gezien, en ik vond het het zwakste deel. Kunnen we deze discussie nu stoppen aub ? Ik heb zeker al een 10-tal keer uitgelegd dat ik enkel stemmen heb uitgebracht op films die ik gezien heb sinds ik lid van MM ben. En dat is nog maar 2 van m'n 42 levensjaren. Daarvoor heb ik echt wel al films gezien.
oké, maar u hoeft dan ook niet zo arrogant te doen
.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
65 M: Een blinde man herkent de moordenaar aan het deuntje dat hij fluit - The Birdcage - Wat staat er op die borden?
1-0
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
oké, maar u hoeft dan ook niet zo arrogant te doen
.
Tuurlijk, dan is dat het ultieme argument. Komaan zeg 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
66 Nekojiru-sou - Waterolifant in de woestijn - The Thing - Re-animatie/Spinnenhoofd " You gotta be fucking kidding"
0-1
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Vind ik eigenlijk best wel dom. Waarom zou je niet gewoon op alles stemmen. ahah 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Vind ik eigenlijk best wel dom.Waarom zou je niet gewoon op alles stemmen. ahah 
Omdat je je een film die je 20 jaar geleden gezien hebt, nu eenmaal niet in voldoende details herinnert om een gefundeerde kwotering te geven. Maar dat kan jij niet weten, aangezien je toen nog niet geboren was. En dat is niet arrogant bedoeld, gewoon een feit.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
67 Ong-Bak - gevecht voor geld - True Lies - achtervolging te paard