- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
234 North ByNorthwest: veiling - Player - Openingsshot
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-1!
Near Dark eruit
Stelletje Know-nots 
@ Doom Zet Near dark maar op je to see lijstje.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik denk dat ik namens de grote meerderheid spreek als ik zeg dat de FC-HT loting een loodzware is en de Fresh-HGF niet veel mensen interesseerd....
Dat zal vast wel, maar moet je daarom de liefhebbers van HGF maar benadelen? Willekeurig loten blijft het eerlijkst.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
3-1 North by Northwest, maar beide briljant.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Dat zal vast wel, maar moet je daarom de liefhebbers van HGF maar benadelen? Willekeurig loten blijft het eerlijkst.
De bedoeling van een wedstrijd is dat de besten tot de eindfase doordringen. Wanneer je in een "beste film ko" in de eerste ronde, ik zeg maar wat, "once upon a time in the west" tegen "the good, the bad, the ugly" zou plaatsen, sluit je de kans uit dat alle betere films naar de 2de ronde gaan. Vind ik evenmin eerlijk.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
235 One FlewOver the Cuckoo's Nest - Schokbehandeling - Rat Race – Wraak op geliefde met helicopter
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De bedoeling van een wedstrijd is dat de besten tot de eindfase doordringen. Wanneer je in een "beste film ko" in de eerste ronde, ik zeg maar wat, "once upon a time in the west" tegen "the good, the bad, the ugly" zou plaatsen, sluit je de kans uit dat alle betere films naar de 2de ronde gaan. Vind ik evenmin eerlijk.
Dan komen er gewoon andere goede films in de latere rondes. Ongeacht welke manier er gebruikt is voor de indeling, de halve finales hebben tot nu toe altijd bestaan uit films die algemeen gewaardeert worden.
Daarbij is het juist alleen maar interessanter als er in de eerste rondes al wat algemene favorieten uitgegooid worden. Dat zorgt er voor dat niet alle knock-outs Once Upon a Time in the West of The Godfather in de finale hebben en dat films die alleen maar bij een selecte groep populair zijn (zoals bijvoorbeeld dus His Girl Friday) wat meer aandacht krijgen. Ik zie het nu namelijk al voor me dat Reinbo HGF de volgende ronde een zware loting geeft. Dan voel ik me als liefhebber van die film een beetje bedrogen. Als de loting willekeurig is accepteer ik het sneller. Ik vind deze ronde nu ook veel interessanter dan als alle grote bekende scènes meteen doorgestemd konden worden tegen de kleinere scènes. Dan was de eerste ronde zelfs tamelijk overbodig geweest.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
5-1
Loting is loting. Het heeft verder ook geen zin om je daar druk over te maken. Natuurlijk is het zonde van Haute Tension, maar je doet er niets aan. En film plaatsen? Dat heeft ook amper zin. Dan vliegt Haute Tension er in de volgende ronde uit. Nog geen verdiende roem dus.
Het is alleen wel zonde. Het blijft toch een van de sterkste horror scenes aller tijden.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
236 Persona - proloog - Ring - paard slaat op hol
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
[Ik zie het nu namelijk al voor me dat Reinbo HGF de volgende ronde een zware loting geeft.
Bedankt voor de tip! 
Ruudje
-
- 916 messages
- 4482 votes
2-2. dikke vette stem op Persona...de proloog was fenomenaal, helaas was het vervolg niet van dat niveau...
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
5-2 De proloog was nog wel te doen.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
237 Pulp Fiction - Bring out the Gimp/samorai - Saw - Onthulling dader
0-1 Nu maar hopen op wat Saw liefhebbers....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
237 Pulp Fiction - Bring out the Gimp/samorai - Saw - Onthulling dader
2-1 Ik heb nooit begrepen waarom die Gimp uit Pulp Fiction door mensen als geweldig gezien wordt, maar die scène uit Saw is te belachelijk om los te lopen.