- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde
Knock-Out: Beste einde
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Reinbo, dat dit het einde knock-out is wil nog niet zeggen dat je geen rekening meer moet houden met spoilers! Dit bericht bevat een gigantische spoiler!
Het einde van Citizen Kane is wel degelijk briljant en ik kan me moeilijk voorstellen dat Escape from New York hier maar bij in de buurt komt.
Die slee verklapt helemaal niets, heeft niets met de rest van de film te maken en geen hond die de film niet kent of kijkt snapt wat er staat. Sullig eind aan een mooie film. Einde van Escape from New York (waarom zeurd niemand over die spoiler???) Is honderd keer beter, sterker nog 't is een goed eind ipv een een telleurstellend non-eind als dat van CK. Hitchcock begreep tenminste de essentie van een Mcguffin.:P
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mekkeren over gebrek aan kennis en dan met zo'n debiele stem komen ? 
Schande dat zo'n pruts het haalt van één van de meest sublieme eindes van de laatste 10 jaar. Vervelend Cronenberg fanboy gedrag is het.
Met slechts 48 stemmen...... wat had je dan verwacht? Had je maar online moeten zijn, was het nog 6-3 geworden. 
Maar ik zal 'm eens gaan kijken, ben benieuwd of ik er op terug kom. Videodrome eind is ook erg sterk. 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Als ik zie wat een negatieve en denigrerende commentaren hier met momenten gegeven worden, vraag ik me toch echt wel af wat het nut nog is van deze spelletjes. En dan kan je wel zeggen "lekker discussiëren met mekaar", maar hetgeen ik hier zie is toch echt wel vervelend hoor...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Deze denigrerende commentaren hebben me wel warm gemaakt om Tian Bian Yi Duo Yun te gaan kijken. Lijkt me iets positiefs. (Denk ook dat Onderhond en ik (en de meesten) het wel kunnen hebben. Smileys geven aan dat we het zo rot niet bedoelen.
)
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Idd. Negatief en aanvallend zijn, zijn 2 verschillende dingen. Ben het zat keer oneens met de meerderheid, dat betekent echter niet dat ik ze dan afval en niet meer serieus neem. Kritiek is toch niet zo erg vind ik.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5827 votes
American Beauty - Star Wars: episode V - The Empire Strikes Back
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-1 Einde van Empire is zelfs zeer telleurstellend omdat het geen einde is....
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Jeeej! Eindelijk heb ik beide films een keer gezien.
5-1
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Nosferatu: eine Symphonie des Grauens – Frenzy