- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde
Knock-Out: Beste einde
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Liever een 'oneerlijk' lopende Knock out dan eentje die muurvast zit. 
En dan zaten we nog te twijfelen met een voorronde met veel films met beperkte stemmen...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Deze ko wordt een beetje een persiflage van zichzelf. Er is niet genoeg animo onder de users die erg veel films kennen, waardoor vrijwel niemand nog zijn keuze maakt op basis van kennis van beide films. Zo heeft bijvoorbeeld maar 1 van de Hawl stemmers The Tenant gezien. Dit wel gewoon in de top 250 staat.
Twelve Monkeys - Body Double
0-1
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Er is niet genoeg animo onder de users die erg veel films kennen, waardoor vrijwel niemand nog zijn keuze maakt op basis van kennis van beide films.
Dat is een trend die al een tijdje aan de gang is en ik vind dat geen probleem. Zelf doe ik dat ook. Ik heb bijvoorbeeld gestemd op The Tenant terwijl ik Hawl nog niet gezien heb. Het einde van The Tenant vind ik sterk en de moeite waard om op te stemmen. Had ik het een zwak einde gevonden dan had ik deze battle links latten liggen. Ik stoor mij er meer aan als mensen stemmen terwijl ze beide films geeneens hebben gezien 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Deze ko wordt een beetje een persiflage van zichzelf. Er is niet genoeg animo onder de users die erg veel films kennen, waardoor vrijwel niemand nog zijn keuze maakt op basis van kennis van beide films. Zo heeft bijvoorbeeld maar 1 van de Hawl stemmers The Tenant gezien. Dit wel gewoon in de top 250 staat.
Zelf wissel je toch ook vaak van stem omdat je de knock-out door wil laten gaan, dat is ook niet bepaald consequent wel?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, maar hier stel ik een ander (en groter) probleem aan de orde.
Namenlijk dat de animo bij deze KO zo laag is (Het aantal users dat zich ervoor interesserd) dat zelfs films uit de top 250 al uitgeschakeld worden, omdat niet genoeg deelnemers 'm kennen. Da's nog iets erger dan dat een Japanse film met 40 stemmen daaraan ten onder gaat....