• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.640 votes
Profile

Knock-Out: Beste einde (voorronde)

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

+

Escape from New York - Dead or Alive: Hanzaisha

Unbreakable - Survive Style 5+

Seul contre Tous – Elephant

Carrie - Wild at Heart

Repo Man - Long Good Friday, The

Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu - Meet the Feebles

-

Not Another Teen Movie - Last Temptation of Christ, The

In a Lonely Place - Rat Race

Rane - From Dusk Till Dawn

Hwal – Shivers

Perfect Blue – Nekromantik

Primer - Artificial Intelligence: A.I.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

We zouden kunnen telkens een film uit de bovenste lijst (films die een realistische kans hebben ver te komen) kunnen plaatsen tegen een film uit de onderste lijst (veel minder kans).

Maar ik ben ervan overtuigd dat niet iedereen het met de onderste lijst zal eens zijn

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mee eens, al is het zonde van Primer, best appart eind, maar zal mijn stem niet snel krijgen

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

4-1

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Het wordt echter moeilijk, meet the Feebles is bijna uitgeschakeld

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Is Primer al weg? Zou wel jammer zijn!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Voorstel tot aangepaste loting

Escape from New York - Rane

Dead or Alive: Hanzaisha -Rat Race

Unbreakable - Not Another Teen Movie

Survive Style 5+ - Shivers

Seul contre Tous - Shaolin Soccer

Hwal - Libertine, The

Elephant - Artificial Intelligence: A.I.

Carrie -Last Temptation of Christ, The

Wild at Heart - Nekromantik 2

Repo Man - Primer

Long Good Friday, The - Nekromantik

Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu - In a Lonley place

Meet the Feebles - Perfect Blue

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Invasion of the Body Snatchers...

Is er geen manier om deze EN Gerry samen door te laten? Invasion is een serieuze kanshebber en HOORT gewoon bij de 256 titels. Onvergetelijk einde. Ik ben met het idee voor deze KO gekomen, kan er geen uitzondering gemaakt worden? .

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Met Seul Contre Tous / Hwal ben ik ook allesbehalve eens. Beide prachtige eindes, op hun eigen manier dan.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Die is er al uit net als Halloween 4. (Van mij mogen ze ipv Alines en GF 3, maar daar moet men het wel mee eens zijn. KrisV standpunt dat die al zijn uitgeschakeld is ook wat voor te zeggen.)

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Voor mij mogen ze ook voor Aliens en GF 3.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Als dutchtuga bereid is een film die hij zelf voorstelde, en die nog niet uitgeschakeld is, om te wisselen voor Body Snatchers, voor mij niet gelaten.

De kans dat hij erg ver raakt is echter klein, gezien hij al in de voorronde kansloos was, maar goed, mij maakt het niets uit.

Ik weet wel niet of het etisch is definitieve beslissingen te nemen zonder The One Ring

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Onderhond wrote:

Met Seul Contre Tous / Hwal ben ik ook allesbehalve eens. Beide prachtige eindes, op hun eigen manier dan.

Ik realiseer me dat het moeilijk is voor een purist, maar op deze manier ben je zeker dat er één doorgaat. Ze kunnen evengoed tegen bvb. Unbreakable en Wild at Heart staan, en uitgeschakeld worden.

De vraag is vooral of het nu beter is dan voordien, voor iedereen perfect kan natuurlijk niet.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

KrisV wrote:

(quote)

Ik realiseer me dat het moeilijk is voor een purist, maar op deze manier ben je zeker dat er één doorgaat.

Leuk in een halve finale, maar dit zijn préselecties. maw, leuk dat er toch één van m'n favorieten mag meedoen ? Als je daar tegenwoordig al blij mee moet zijn.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Leuk in een halve finale, maar dit zijn préselecties. maw, leuk dat er toch één van m'n favorieten mag meedoen ? Als je daar tegenwoordig al blij mee moet zijn.

Ik had trouwens je boodschap verkeerd begrepen, ik dacht dat ze tegen elkaar moesten, wat niet het geval is.

Aangezien ze beiden tegen een haalbare tegenstander moeten, zie ik niet goed wat het probleem is ?

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

5-1

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

King Kong (1933) - Couperet, Le

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

KrisV wrote:

Ik had trouwens je boodschap verkeerd begrepen, ik dacht dat ze tegen elkaar moesten, wat niet het geval is.

Aangezien ze beiden tegen een haalbare tegenstander moeten, zie ik niet goed wat het probleem is ?

Misschien ben ik stekenblind, maar ik dacht ook dat ze tegen elkaar stonden. Jij nog aangepast Reinbo ?

0-1

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

1-1 idd aangepast.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Zo zou de verdere loting er uit zien na plaatsing (Waar men het toch wel over eens is. (*Jammer voor Feebles en Body Snatchers, maar tenzij iemand ze wil omruilen voor films die bij de 256 zitten liggen die er al uit)

Easy Rider - Nekromantik 2

Shane - Peeping Tom

Return of the Living Dead, The - Prince of Darkness

Tian Bian Yi Duo Yun - Bad Taste

Jeux d'Enfants – Underground

Takeshis' - Broken Flowers

Andrey Rublyov – Titanic

Five Easy Pieces - Hôhokekyo Tonari no Yamada-kun

April Fool’s Day - Amants Criminels, Les

Fly, The - Dressed to Kill

Electric Dragon 80.000 V – Tideland

Black Christmas - Texas Chain Saw Massacre, The

Wild Things – Calvaire

Johnny English – Suspiria

Jin-Rô - Child’s Play

Field of Dreams - Tenshi no Tamago

Body Double - Very Bad Things

Playtime - Swimming Pool

Moulin Rouge! - Blair Witch Project, The

Escape from New York - Rane

Dead or Alive: Hanzaisha -Rat Race

Unbreakable - Not Another Teen Movie

Survive Style 5+ - Shivers

Seul contre Tous - Shaolin Soccer

Hwal - Libertine, The

Elephant - Artificial Intelligence: A.I.

Carrie -Last Temptation of Christ, The

Wild at Heart - Perfect Blue

Repo Man - Primer

Long Good Friday, The - Nekromantik

Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu - In a Lonley place

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Beetje lullig om nu veranderingen door te voeren terwijl de voorrondes al bezig zijn. Dan had dit in het begin al moeten gebeuren.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Tja, dat probeer ik van verdaar voor, maar sommige mensen komen nu pas bij zinnen...

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Wat ik me trouwens afvraag; wat doet Invasion ot Bodysnatchers in deze voorronde?? Een film met bijna 200 stemmen en een hoog gemiddelde. Hoort toch gewoon bij de eindronde te zitten??

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Als de film alsnog om één of andere vage reden met deze voorronde moet meedoen wil ik mijn eigen toevoeging 'Peeping Tom' wel omruilen tegen Invasion. Hopen dat ie dan wint van Shane.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Reinbo wrote:

Tja, dat probeer ik van verdaar voor, maar sommige mensen komen nu pas bij zinnen...

Bij mij heeft het niet met m'n zinnen te maken, het is gewoon de organisatie van The One Ring. En ik heb zelf 2 KO's georganiseerd, en weet dat het niet leuk is gedurende het hele spel kritiek te krijgen, veelal voor zaken waar je niets aan kan doen. Ik probeer de kritiek dus in de perken te houden. Maar ik vond de loting van de voorronde ietwat ongelukkig. Het probleem is echter dat volgens mij The One Ring met de nieuwe loting akkoord moet gaan, en dat films die er uitgestemd werden niet meer kunnen meedoen. Waardoor, bij elke stemming, een potentiële nieuwe loting al voorbijgestreefd kan zijn.

Verder vind ik het een gevaarlijk precedent. Naar de toekomst toe kan iedereen die niet tevreden is met een loting van een KO een nieuwe voorstellen, en dan komen we er nooit meer uit

@ dutchtuga :

The One Ring zegt dat hij van alle films het gemiddelde vergeleken heeft, en de 100 zwakste zouden in de voorronde zitten. Invasion of the BS zou dus een lager gemiddelde moeten hebben dan de 156 films die dus al geselecteerd zijn voor de eerste ronde. Zelf heb ik dat natuurlijk niet gecontroleerd.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Laten we maar verder gaan. "t lijkt me niet dat One Ring het er mee oneens is aangezien wij allemaal voor zijn

1-1

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

2-1

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

3-1

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

4-1

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Anyone

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.