- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde (voorronde)
Knock-Out: Beste einde (voorronde)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoewel we al een dag verder zijn wil hier nog even op reageren:
2-0 al is die achtervolging natuurlijk niet de eindscene. Daarna komt nog het optreden in Chicago, de ontmoeting met z'n vrouw en het jail house rock concert. Het echte eind.

Je bent in de war Reinbo. De achtervolging vind pas plaats na het concert en de ontmoeting met de vrouw. Het Jailhouse rock-concert is de laatste scène, maar niet de scène waarmee het verhaal afgesloten wordt. Dat is toch de achtervolging

Hoe kan Invasion of the Bodysnatchers nou al uitgeschakeld zijn? Serieus één van de beste en meest beangstigende eindes ooit en zit er straks niet eens bij tussen 256 titels!! Schandalig, echt. Misschien val ik in herhaling, heb de discussies hier niet gevolgd maar een beetje plaatsing had geen kwaad gekund. Zeker niet in deze voorronde.
Dit vind ik zo'n typisch voorbeeld waarom plaatsing erg moeilijk is. Als ik aan plaatsing van alle titels had gedaan had ik eventueel Body Snathers ook tegen Gerry kunnen zetten, zonder te weten dat het einde van Gerry blijkbaar populairder is. Inschatten welke films die populairste eindes hebben is niet zo makkelijk als het lijkt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-1 Bedankt voor de verduidelijking bij de BB. Ik herinner het me weer. Bedankt, zal de BB nu langer steunen
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Pff... mogen die er allebei uit en Dead or Alive en Escape From New York allebij door?
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Invasion of the Bodysnatchers ipv Dead or Alive.
0-1 Profondo Rosso natuurlijk.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Dead or Alive uiteraard.
En wat een hoop klotelotingen. Seul Contre Tous vs Elephant ? Survive Style 5+
Teleurstellend dat zo'n films zich nu al moeten bewijzen, terwijl een hoop prul in de lijst van 256 staan.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
1-5
Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu - Meet the Feebles
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-1 lastig... beide horen met twee vingers in de neus bij de laatste 32
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ben het eigenlijk een beetje zat dit. Iedeen is het er over eens dat er bij deze opzet en loting er minimaal 5 a 6 geweldige films uitvliegen omdat ze tegen elkaar loten, terwijl er idd een hoop prullen bij die 256 zitten en hier ook eemn hoop zwakke tegen elkaar loten.
Maak met sterk dat vrijwel iedereen vindt dat
Invasion of the Body snatchers
Carrie
Wild at Heart
Seul contre Tous
Elephant
Repo Man
Long Good Friday, The
Escape from New York
Dead or Alive: Hanzaisha
Unbreakable
Survive Style 5+
Meet The Feebles
Gozu
Primer
Blair Witch Project
Gewoon moeten doorgaan en dat we daar een paar andere voor schrappen. Kan me niet voorstellen dat we daar niet vrij snel uit kunnen komen met z'n allen.
Geloof niet dat er veel weerstand is tegen het wegstrepen van die titels tegen deze... en zo ja laat maar horen, prima, dan pakken we wel een paar anderen
Not Another Teen Movie
Last Temptation of Christ, The
In a Lonely Place
Rat Race
Perfect Blue
Nekromantik (te weinig stemmen)
Nekromantik 2 (te weinig stemmen)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Perfect Blue, zeker niet eens. Geweldig einde!
2-1. Gozu is kanshebber op de titel wat mij betreft.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
@Reinbo
Het is duidelijk dat, zoals je het voorstelt, je rekening niet klopt.
Je wil er een 15-tal laten doorgaan, en je stelt er 7 voor die uitgeschakeld worden. Je zou er op zijn minst 15 moeten voorstellen.
Daarenboven zijn er film die al uitgeschakeld zijn. Ik vind niet dat je die terug moet opvissen. Hoe dan ook hadden die niet genoeg steun in de knock-out.
Ik ben wel voorstander om een aantal wedstrijden die nog moeten komen te wijzigen, waar een aantal erg zwakke duels staan, en een aantal erg sterke. Maar dan met het akkoord van The One Ring.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Wat me trouwens opvalt is dat je Nekromantik wegens te weing stemmen laat afvallen (18 stemmen) maar Rane (12 stemmen) "vergeet". Zou de reden kunnen zijn dat jij Rane goed vindt ?
Dat bedoel ik dus met mijn argument dat je objectieve parameters moet hebben om een plaatsing uit te voeren.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Gooi Rane er ook maar uit (heb ik over het hoofd gezien) 20 stemmen is immers altijd het minimum geweest voor deelname aan een KO. Ik heb er maar 7 voorgesteld omdat ik jullie ook de kans wil geven er een paar voor te dragen....