• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.279 votes
Profile

Knock-Out: Beste einde (voorronde)

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

lowhusky wrote:

(quote)

Als dat zo zou gaan, zou het niet mijn nr. 1 film geweest zijn .

Dat is mijn punt juist .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Doom wrote:

4-1

Vreemde manier van knock-out deelnemers bepalen. Dit gaat niet meer om de film met het beste einde maar om een gelukkige loting. Schande zo.

Ik snap niet wat je bedoelt. Dit zegt weinig over de uiteindelijke indeling. Hoogstens welke er wel of niet meedoen. We hadden ook gewoon kunnen discussiëren over welke 50 eruit moesten, maar dan wordt je het toch nooit eens.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Blijf het Adrien geroep tennekrommend vinden. Boksmatch gebeuren is idd wel origineel, maar verre van groots.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Ik snap niet wat je bedoelt. Dit zegt weinig over de uiteindelijke indeling. Hoogstens welke er wel of niet meedoen. We hadden ook gewoon kunnen discussiëren over welke 50 eruit moesten, maar dan wordt je het toch nooit eens.

Ach over 40 stuks waren we het zeker eens geworden. had je aan een mini vooronde met 10 genoeg gehad...

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Blijf het Adrien geroep tennekrommend vinden. Boksmatch gebeuren is idd wel origineel, maar verre van groots.

Op deze manier trek je veel tegenstemmers .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

5-3 Rocky

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Blues Brothers, The - Du Rififi Chez les Hommes

1-0 Beide briljante eindscènes, maar de achtervolging in The Blues Brothers is ongeëvenaart.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

2-0 al is die achtervolging natuurlijk niet de eindscene. Daarna komt nog het optreden in Chicago, de ontmoeting met z'n vrouw en het jail house rock concert. Het echte eind.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

3-0

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Er mag gewoon wel wat meer tijd worden besteed aan het maken van een deelnemerslijst. Het gaat nu allemaal zo snel. Met een aantal uur werk heb je een degelijke knock-out lijst gemaakt. Er mag van mij best daarna nog even flink worden gediscussieerd om de lijst perfect te maken. Door de snelheid van nu krijg je namelijk altijd weer van die "volkomen vergeten" gevallen. Zonde! Maakt de knock-out meteen een stuk minder.

Kortom, ik heb de indruk dat het allemaal te snel gaat. Laat iedereen lekker discussiëren in het knock-out discussie topic. Leuk toch! Daarom zijn we hier op MovieMeter. Domweg stemmen kunnen we altijd nog doen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Amen!

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Doom wrote:

Laat iedereen lekker discussiëren in het knock-out discussie topic. Leuk toch! Daarom zijn we hier op MovieMeter.

De discussie is op 1 november opgestart, duurde dus 3 dagen. Iedereen heeft dus de kans gehad zijn mening te geven. Alle voorgestelde films doen mee. En de laatste dag viel de discussie stil, niemand kwam nog met nieuwe argumenten, wel werden dezelfde standpunten steeds opnieuw herhaald.

Ik vind dit absoluut muggezifterij. Op de duur zal niemand zich nog bezighouden met het organiseren van dergelijke spelletjes omdat er toch steeds kritiek komt over allerlei details.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Volgens mij werd er vooral niet op de argumenten ingegaan. Ik werd er van beticht mijn eigen smaak door te voeren, terwijl ik ook mijn eigen minder kansrijke lievelingen had voorgedragen. Ook op mijn opmerking dat de gemiddelde score totaal los staat van de kwaliteit van het eind heb ik nog geen enkel tegenargument gehoord....

Op mijn vraag met welke lotingen men problemen had werd niet in gegaan. Er werd alleen genoemd dat Magnolia, Godfather en Field of Dreams er niet in thuis hoorde. (Een blik op de loting had het in zicht gegeven dat deze titels heus wel door zouden gaan) . Maar (opbouwende) suggesties ho maar. Haast, haast, haast en vooral geen inhoudelijke discussie daar ging het helaas om.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

KrisV wrote:

(quote)

De discussie is op 1 november opgestart, duurde dus 3 dagen. Iedereen heeft dus de kans gehad zijn mening te geven.

Niet iedereen is elke avond een geruime tijd op MovieMeter. (Ik wel, maar oke )

KrisV wrote:

Alle voorgestelde films doen mee. En de laatste dag viel de discussie stil, niemand kwam nog met nieuwe argumenten, wel werden dezelfde standpunten steeds opnieuw herhaald.

De discussie was heus wel weer gekomen hoor. Lees dit topic hier maar eens door. Genoeg discussie dacht ik.

KrisV wrote:

Op de duur zal niemand zich nog bezighouden met het organiseren van dergelijke spelletjes omdat er toch steeds kritiek komt over allerlei details.

True. Heb je gelijk in. Het was gewoon een tip. Misschien wat voor de volgende keer. Maar laat ik even voor op stellen dat ik het echt tof vind van de personen die dit soort vermaak op MovieMeter mogelijk maken. Echt top. Zit best wat werk in namelijk.

Een beetje kritiek kan alleen geen kwaad dacht ik. De deelnemerslijst is namelijk wel het belangrijkste deel van de knock-out.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Misschien kunnen we beter deze voorronde aan banden leggen nu het nog kan. Ik ben ook voorstander van "rijp beraad" alvorens een knock-out te lanceren. Dit is allemaal veel te snel gebeurd blijkbaar, iedereen is ontevreden en de discussies blijven maar doorgaan.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Dat hoeft nu ook niet meer van mij al zie ik graag de volgende KO's aangepast omdat beide films door moeten.

Carrie - Wild at Heart

Seul contre Tous – Elephant

Repo Man - Long Good Friday, The

Escape from New York - Dead or Alive: Hanzaisha

Unbreakable - Survive Style 5+

En begrijp me goed een aantal van deze titels interesseren mij persoonlijk geen bal, maar het zijn allemaal uitermate bijzondere eindes.

Daarnaast zitten er in de geplaatste lijst nog wel een paar zwakke broeders...

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Halloween 4 er nu al uit! Schandalig!

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Hoe kan Invasion of the Bodysnatchers nou al uitgeschakeld zijn? Serieus één van de beste en meest beangstigende eindes ooit en zit er straks niet eens bij tussen 256 titels!! Schandalig, echt. Misschien val ik in herhaling, heb de discussies hier niet gevolgd maar een beetje plaatsing had geen kwaad gekund. Zeker niet in deze voorronde.

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Mee eens.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

4-0 We zijn nog bezig met stemmen

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

5-0

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

11:14 – Identity

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

0-1 Identity

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

0-2

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

0-3 Identity

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

0-4

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

0-5

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

They Live - Miami Vice

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Ik ben er niet trots op, maar van die hele voorronde heb ik maar 20 films gezien. Veel zinvolle stemmen kan ik dus niet uitbrengen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

1-0 brilliant einde

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.